MIjn keuze is gemaakt!

Monstro

MF veteraan
23 jan 2003
1.200
0
Maastricht
Ik heb mijn keuze gemaakt en het is een M900 Monster geworden })
Dit is hem!!
full
 
Vele extra's zoals: Bos carbon uitlaten (full systeem),Ducati performance aluminium spiegels,Ducati performance carbon stuurkuip(niet op foto),Dynojet-kit+K&N filter,afdekkapje voor passagierszitje.

full
 
Laatst bewerkt:
Ik blijf het toch een beetje een wijven-bike vinden, die Monster (oh jee, wat heb ik gezegd :X )

Ik bedoel, ik zie er vaker dames op rijden, dan heren. Niks mis mee, echt pracht van een motor
 
Heej... nice!

Check de mijne, nu ook met carbon stuurkuip :)

(Afbeelding)

Jammer dat je al een carbon stuurkuip hebt, ik heb nog een te koop.

Afgelopen zaterdag ben ik nog naar Rosa Motoren geweest voor een Dyno run, 90 echte PKs en een toppie van 245 km/h (onbelast) :P
Mijn Monster was 100% technisch in orde *D
 
Heej! Rosa motoren? Ff bij je profiel gekeken... ik woon dus zelf ook in Mestreech!!

Eens een keertje samen monsteren?

wat heb je voor die dyno betaald? was ik ook over aan het denken...
 
Heej! Rosa motoren? Ff bij je profiel gekeken... ik woon dus zelf ook in Mestreech!!

Eens een keertje samen monsteren?

wat heb je voor die dyno betaald? was ik ook over aan het denken...


Dyno zat er al op, was erop gemonteerd door Bruggeman motoren met een open K&N filter.
Ik moet alleen nog een nieuwe achterband erop zetten, wordt een 180/55 ZR17 BT020, normaal zit er een 170er op, wordt dus een lekkere brede slof :9

Prik maar een datum om samen te Monsteren, lijkt me leuk })

 
Laatst bewerkt door een moderator:
zelf heb ik een 180er BT020 en ben er dik tevreden over!

Mooi, effe kijken wat voor weer het wordt (ik blijf immers een Duc rijder :) ), dan mail ik je wel als ik een tourtje wil gaan maken! :]
 
:] Hey Broertje,
mooie foto van die duc!
Ben benieuwd hoe die uitziet als hij af is.
Wordt tijd dat we weer eens over de weg zwabberen...
 
:] Hey Broertje,
mooie foto van die duc!
Ben benieuwd hoe die uitziet als hij af is.
Wordt tijd dat we weer eens over de weg zwabberen...

Duurt niet meer lang en hij is (voorlopig) af, geldkraan voor meer acc. is dichtgedraaid door wederhelft '(
 
ik vind t mooie motoren...maar ik vind die ronde koplamp maar niets :X daar moeten ze toch iets anders voor verzinne..iets in de richting van een minikuipje die je wel es op streetfighters ziet..maar dan wel 1tje die echt bij de monster past :)
 
ik vind t mooie motoren...maar ik vind die ronde koplamp maar niets :X daar moeten ze toch iets anders voor verzinne..iets in de richting van een minikuipje die je wel es op streetfighters ziet..maar dan wel 1tje die echt bij de monster past :)
kijk, da's nou eeuwig zonde, als je zo'n 13-in-een-dozijn MDI streetfighter rommelkuipje op zo'n monster gooit. Net als dit puntbakkies die sommiger eronder knallen... bweeh...

een ronde koplamp is op veel van die naakte fietsen simpelweg het mooiste

smaken verschillen maar gelukkig heb ik de italiaanse smaakmaker achter me staan ;) :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan