Mijn kinderen groeien!!

driewielerig

MF'er
6 apr 2004
81
0
Zuidoostbeemster
Na alweer 7 jaar met een Ural bak naast mijn Guzzi Calli 2 te hebben gereden
kom ik een beetje in de logistieke problemen omdat die koters niet ophouden
met groeien vandaar dat ik opzoek ben naar een andere bak.Misschien weten jullie iemand of heb je zelf wel een bak die je kwijt wil.Ik ben opzoek naar een E.M.L.
E.Z.S. Walther of iets dergelijks moet wel aan een California 2 dus niet zo'n modern ding en een 1 1/2 of 2 persoons als het kan. Ik hoop dat jullie wat weten want de kindertjes 7 en 3 jaar oud krijgen na een uur of 2 sturen al kramp in hun benen ;(

alvast bedankt

Ruud :)
 
Ik heb een EML. GT3E Bak die zijn ideaal met Kinderen, omdat onze Zoon nu zelf Motor rijd, zitten alleen nog mijn Vrouw en Dochter van 14 in de Bak.
Oh ja, bijna vergeten, de Hond gaat ook mee.
Zo een GT3 Bak vind je nog weleens op Ebay.de voor +- 3000 euro!!
full
 
Laatst bewerkt:
Nou zoiets zoek ik dus.Misschien als mensen er een weten te staan dan gaarne even een berichtje.Ik weet wel dat in Duitsland de markt behoorlijk groot is dus daar moet ik ook maar even mijn licht opsteken.

Bedankt voor je bericht. :)
 
hoi
ik wilde reageren op je probleem met het groeien van je kinderen
heb dit ook ,en ben overgestapt van een oeral naar een motor
met een EZS RX5
maar stel je niet teveel voor, de bak is net groot genoeg voor twee kinderen
van 8 en 11 jaar dus een volwassen en een kind ? vergeet het
ook heb ik er een hooge ruit met kap maar een volwassen iemand van 158 lang
komt regelmatig tegen het ijzerwerk van het dakje met de helm
dan praten we nog maar niet over het zitkussen het zit voor kinder zodanig dat deze pijn in hun nek krijgen om dat er geen verdikking achter de rug zit tot onder de helm ( die duwt achter op het rugkussen je hoofd naar voren)
dus eerst goed passen voor je iets koopt helaas was dit bij mij niet mogelijk
heb hem maar weer verkocht
m.v.g
 
hoi
ik wilde reageren op je probleem met het groeien van je kinderen
heb dit ook ,en ben overgestapt van een oeral naar een motor
met een EZS RX5
maar stel je niet teveel voor, de bak is net groot genoeg voor twee kinderen
van 8 en 11 jaar dus een volwassen en een kind ? vergeet het
ook heb ik er een hooge ruit met kap maar een volwassen iemand van 158 lang
komt regelmatig tegen het ijzerwerk van het dakje met de helm
dan praten we nog maar niet over het zitkussen het zit voor kinder zodanig dat deze pijn in hun nek krijgen om dat er geen verdikking achter de rug zit tot onder de helm ( die duwt achter op het rugkussen je hoofd naar voren)
dus eerst goed passen voor je iets koopt helaas was dit bij mij niet mogelijk
heb hem maar weer verkocht
m.v.g

Als ik dit zo lees ben ik blij dat wij toen de EML gekocht heb,
mijn Vrouw en Dochter zitten er in de Vacantie uuren achterelkaar in de Bak
zonder een centje pijn. En mijn Dochter zit er al vanaf haar 4de Jaar in.
 
Daar ben ik weer

In principe is het voor twee kinderen, alleen in noodgevallen (je weet wel,
dreinende vervelende niet luisterende kinderen) zal mijn vrouw in de bak zitten
het gaat nu nog wel maar het houdt niet over. Ik moet er wel bij zeggen dat ik de situatie schets in de winter.Warme kleren dus dikke kleren=weinig ruimte.
Maar ja dat geeft mij de hele zomer tijd om te zoeken.
Ben trouwens vandaag even wezen proef rijden met mijn aanhangertje
met zelf ontworpen trekhaak (ja ik ben een beetje trots).Ik ben niet zo handig!
Doet het goed !
Nou de groeten :)

Ruud
 
Als ik dit zo lees ben ik blij dat wij toen de EML gekocht heb,
mijn Vrouw en Dochter zitten er in de Vacantie uuren achterelkaar in de Bak
zonder een centje pijn. En mijn Dochter zit er al vanaf haar 4de Jaar in.

Bachus, je dochter al van af haar 4e?? Vergeten er uit te halen??
*D :( :]

geintje ;)
 
Hallo,

Hier even een reaktie op je ruimteprobleem. Op verschillende Ural en Dnepper sites zie ik regelmatig een zijspanbak opduiken, waarbij de bagageruimte verbouwd is tot zitplek voor een 2e persoon. Ik weet niet hoe het zit of hoeveel ruimte er is (en waar de benen moeten blijven) maar het is de moeite van het kijken waard, het is in elk geval een bak die aan je motor moet passen. Kijk is upde site van de site www.UDCN.nl of op de site Ural.nl en kijk daar via de linken verder.

Succes,

De Sigaar
 
Ben even weggeweest (Centerparcs) met de kinderen Ja ik weet het ,niet het meest ideale als je het liefst met de motor wegbent.Maar ja ons gezin is een beetje Democratisch ingesteld en de meeste stemmen gelden dus.Maar ik ben ben wel wat wijzer geworden,ik denk denk dat het verstandigste voor mij is om mijn vrouw weer een solomotor te laten rijden die geschikt is voor haar, momenteel heb ik een TDM voor naar mijn werk en daar rijdt mijn vrouw niet prettig op dus ik ben ook maar een beetje opzoek gegaan naar een oudere zware Guzzi die ik als woon/werk motor kan gaan gebruiken en als wij dan een weekend(vakantie) op pad gaan dat zij dan op de solo rijdt en ik met de kinderen met het zijspan ga rijden. Mijn vraag is wel mijn oudste is 7 jaar hou denken jullie daarover?
b.v. in slaapvallen , even niet opletten papa maakt bocht kind valt eraf enzo? ;(
Ik heb wdel een losse autogordel die ik dan om mij en Nick(mijn oudste) heen doe.
Maar toch

Geef me tips !!

En bedankt voor die Uralsites trouwens!!


Ruud :]
 
Mijn vraag is wel mijn oudste is 7 jaar hou denken jullie daarover?
b.v. in slaapvallen , even niet opletten papa maakt bocht kind valt eraf enzo? ;(
Ik heb wdel een losse autogordel die ik dan om mij en Nick(mijn oudste) heen doe.
Maar toch

Geef me tips !!

En bedankt voor die Uralsites trouwens!!


Ruud :]

Mijn Dochter heefd ook wel eens achterop gezeten
op die Leeftijd, nooit echt lange Stukken hoogstens 100 km.
Als het Kind achter je in slaap valt voel je het wel, maar het gekke is dat de Kinderen niet zo gouw eraf vallen ook als zij slaapen!!
Ik vind een Zijspan veiliger voor Kinderen.
 
Die plaat is tegen overstekend wild enzo b.v. voetgangers.En als wij gaan sleeën dan haal ik meestal de hele bak eraf,instappen en gaan!
Ben zaterdag even wezen kijken bij Motortoer in Amsterdam en heb daar een hele mooie California 2 gekocht en meteen die TDM de deur uitgedaan.
Ik rij toch maar als een debiel op dat ding.

Dus nu wordt het : :) :) :) :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan