Mijn leven is saai....daarom ga ik motorrijden B|

*Morpheus*

Rookie
30 jun 2004
7
0
Amstelveen
Hello mede-riders..

Wees gerust, ik mag officieel de weg nog niet op (prrrtttt }) )
dus maak je nog niet ongerust...
Eind augustus afrijden verwacht ik....en dan, probably Vmax!
Nog rijders omgeving Amstelveen die toermaatje zoeken?
Tot kijk!
gr.
Morpheus

Welkom! :)

Maaruh...zou je niet iets anders zoeken om op te beginnen :?

Lijkt me nou niet bepaald DE fiets als je net je rijbewijs hebt

Verder niks mis mee hoor :]

89417

Iedereen bedankt voor de reacties!
Vrouw bouwvakker: mijn leven werd een beetje saai (auto's gingen vervelen) dus nu beetje leven in de brouwerij met het motorvirus!!! :]

Enneh (verrek...nou heb ik t ook!) ik les op een brommertje, nl. Kawa ER500...helemaal niks dus!
Collega van me heeft een Vmax, al een paar ritjes op gemaakt en is precies wat ik nodig heb! Veel vmaxpower en toch normaal kunnen zitten.

Tot kijk maar weer!

vr.gr.
Harald alias Morpheus

Doe je wel voorzichtig joh ? ;) V-max (of een ander powerhouse) zou ik niet aanraden als beginnersfiets..maar dat moet je zelf weten.

Succes met lessen en je examen.

zou ik ook niet doen zo'n zware motor,je hebt zelf gekken die beginne op een rf900 met 135 pk dan ben je niet goed bezig O-)

Heel erg aardig dat jullie zo bezorgd zijn, maar ik ben al wat wilde haren kwijt....niet dat ik een ouwe lul ben (33) maar het opgefokte is er wel een beetje vanaf.

De Max vind ik gewoon qua uitstraling een fantastische fiets, het vermogen is uiteraard ook prettig natuurlijk ;)

In mijn autotijdperk heb ik de snelle rakkers ook altijd kunnen overleven (Porsche 911 turbo/BMW M3 etc.etc) dus ook de Vmax zal wel lukken.
Ik begin waarschijnlijk de eerste maandjes ff met een simpel dingetje, Magna 1100 ofzo.....

Ik beloof dat jullie een picje krijgen als de nieuwe Max voor de deur staat!~

Fijne dag verder! :]

zou ik ook niet doen zo'n zware motor,je hebt zelf gekken die beginne op een rf900 met 135 pk dan ben je niet goed bezig O-)

Mjah, ik vind dit toch een beetje kortzichtige reactie ligt er toch gewoon aan dat je je grenzen kent en er niet overheen gaat???

Absoluut!
Helemaal mee eens, uiteraard zal ik de eerste tijd voorzichtig moeten rijden, mezelf kennende zal dit ook echt wel lukken, ben echt geen wegpiraat.
Op een recht stukkie ff het gas opentrekken moet kunnen toch?
Geloof het of niet, ik wil echt geen rare fratsen uithalen, maar die Vmax is gewoon zo'n heerlijke machine...

Terug
Bovenaan Onderaan