Mijn mooie R1 is gewoon gejat

die jongen van die verjaardag wist niet dat die motor van mij was dat is het klote ervan.

maar toch heeft die jongen goed naar die gozer gekeken want anders had hij niet zo goed signalement kunnen geven van die gast... Dus die jongen vertrouwde het vast niet... Wrom heeft hij sowieso -ook al wist hij niet dat die motor van een bekenden was- groot alarm geslagen?? we hebben tegenwoordig bv toch allemaal een mobieltje :?

maargoed ;) veel sterkte en hoop dat je hem snel trug heb gevonden
 
Mooi klote van je motor, ik hoop dat je hem nog terugkrijgt

Kan je hier niet niet een duidelijke foto plaatsen van je motor misschien word ie wel herkend door 1 van de MF-ers hier, tis allicht het proberen waard.

Succes verders met het verwerken van het verlies :}
 
kakkerlakken hebben mijn blauwe r1 uit 2000 met carbon spatborden en carbonovale bosdemper getolen op 30-7-06 in amsterdam.
kenteken:ML-VH-72,zat vast aan lantaarnpaal met abus gecertificeerd kettingslot.Toch hebben 3 noord afrikaanse types(men weet wel wie ik bedoel)het voor elkaar gekregen,getuige zag ze en zei er wat van en getuige werdt doodleuk met de dood bedreigt.Het schijnt dat je schakels van de kettingslot heelmakkelijk stuk kan maken met bijtel.Iemand hier ervaring mee????
 
kakkerlakken hebben mijn blauwe r1 uit 2000 met carbon spatborden en carbonovale bosdemper getolen op 30-7-06 in amsterdam.
kenteken:ML-VH-72,zat vast aan lantaarnpaal met abus gecertificeerd kettingslot.Toch hebben 3 noord afrikaanse types(men weet wel wie ik bedoel)het voor elkaar gekregen,getuige zag ze en zei er wat van en getuige werdt doodleuk met de dood bedreigt.Het schijnt dat je schakels van de kettingslot heelmakkelijk stuk kan maken met bijtel.Iemand hier ervaring mee????
-O- K.*.D -O-
Dan ben ik toch blij dat ik niet in zo'n misdaad gevoelige omgeving woon. En de sociale controle is hier ook al van zo'n niveau dat als je er niet tegen kan voel je je constant beloerd.

Ik hoop dat je die zuid afrikaanse types nog eens tegenkomt, dat op dat moment maar een oost-europees volautomatisch zelfverdedigings mechanisme luisterend naar de naam ak-47 over je schouder mag hangen.


k*d
 
-O- K.*.D -O-
Dan ben ik toch blij dat ik niet in zo'n misdaad gevoelige omgeving woon. En de sociale controle is hier ook al van zo'n niveau dat als je er niet tegen kan voel je je constant beloerd.

Ik hoop dat je die zuid afrikaanse types nog eens tegenkomt, dat op dat moment maar een oost-europees volautomatisch zelfverdedigings mechanisme luisterend naar de naam ak-47 over je schouder mag hangen.


k*d
Wapen dragen is 1 ding, wapen deskundig gebruiken is een ander.

Een andere optie is zelf in groep op pad gaan om sociale controle uit te voeren.

Spijtig genoeg wordt je dan vlug van bendevorming/vigilantisme? beschuldigd door dezelfde overheid die er niet in slaagt om de belasting-betalende burger een veilig gevoel te geven. Toch bizar dat mensen die opkomen voor hun eigen rechten en het goed menen (ok, zwak omschreven), vlugger opgepakt worden dan de criminelen die ze proberen te bestrijden.
 
Wapen dragen is 1 ding, wapen deskundig gebruiken is een ander.

Een andere optie is zelf in groep op pad gaan om sociale controle uit te voeren.

Spijtig genoeg wordt je dan vlug van bendevorming/vigilantisme? beschuldigd door dezelfde overheid die er niet in slaagt om de belasting-betalende burger een veilig gevoel te geven. Toch bizar dat mensen die opkomen voor hun eigen rechten en het goed menen (ok, zwak omschreven), vlugger opgepakt worden dan de criminelen die ze proberen te bestrijden.

Ik ben geen deskundige
maar ik weet hoe het werkt.

en vigilante? ben toch geen charles bronson :+
 
Enige post in twee jaar :? :X

== CIA, bladibla, kijk je wel een csi? krijgen mensen een alias, familiebanden etc ( is natuurlijk familie van die Will Smith hé. *O* )
dus alle voorgaande posts zijn gewist, m-f moderrators zijn overheidsagenten in dienst van K Spee, olee olee, conspiracy bladibla...

:9

moguh! :+
 
beschuldigd door dezelfde overheid die er niet in slaagt om de belasting-betalende burger een veilig gevoel te geven.

Sorry hoor, maar dit is behoorlijk overdreven. In 99% van de andere landen loop je op heel wat plaatsen met een heel wat minder veilig gevoel over straat. Nederland is 1 van de veiligste landen ter wereld.
Neemt niet weg dat die verrotte criminelen nog eens wat harder aangepakt moeten worden.

Alhoewel agressiviteit ook onder de 'gewone' brugers steeds meer voorkomt. Kijk maar eens naar het geweld waar het ambulancepersoneel steeds meer mee te maken krijgt.
 
Ik ben geen deskundige
maar ik weet hoe het werkt.

en vigilante? ben toch geen charles bronson :+
Ik had het over het feit dat het voor de burger zéér moeilijk is om in groep en georganiseerd te "patrouilleren" door buurten die bekend staan om hun overdaad aan criminaliteit.

En inderdaad "Paul Kersey" in de Death Wish films is inderdaad iemand die ik mis. (de eerste 2 films dan, de 4e was een beetje over the top)
 
Sorry hoor, maar dit is behoorlijk overdreven. In 99% van de andere landen loop je op heel wat plaatsen met een heel wat minder veilig gevoel over straat. Nederland is 1 van de veiligste landen ter wereld.
Neemt niet weg dat die verrotte criminelen nog eens wat harder aangepakt moeten worden.

Alhoewel agressiviteit ook onder de 'gewone' brugers steeds meer voorkomt. Kijk maar eens naar het geweld waar het ambulancepersoneel steeds meer mee te maken krijgt.
Veiligheid is zéér subjectief.
Ik ga er alles aan doen om het huidige onveiligheidsgevoel niet te laten groeien of zelfs te laten verminderen.

Wat er in andere landen gebeurt, daar vaag ik vierkant mijn kont aan af. Ik begin bij mezelf en bij mijn eigen buurt. Andere landen mogen dan wel als voorbeeld dienen om te tonen hoe het kan aflopen als NIEMAND zijn verantwoordelijkheid opneemt.

Personen die aggressief zijn tegen ambulance-personeel (als dat zijn werk professioneel doet) zijn nooit "gewone" burgers, maar vind je eerder terug in een bepaalde bevolkingsgroep. (ik heb de linkjes nu even niet voorhanden)

Voormelde groepen personen zijn dan ook die groepen die door een buurtwacht als primaire doelgroep bekeken zouden mogen worden, beetje op voorhand afspreken met de politie en als er zich feiten voordoen er kunnen op rekenen dat de politie onmiddellijk en met voldoende mankracht afkomt om het krapuul ter plaatse in te rekenen (nu nog de rechter overtuigen van de geldigheid van de actie).

De burger mag voor mij wat méér haar op zijn/haar tanden hebben, en wat méér verantwoordelijkheid nemen voor zijn/haar buurt.
Ik weet héél goed hoe moeilijk het is om bvb aangifte te doen en te getuigen bij misdrijven. Voor je het weet is de veroordeelde crimineel op "weekendverlof" en staat hij/zij aan je voordeur met een bende om even "verhaal" te halen. Zeg dan maar dag aan je mooie moto die dan voor de voordeur staat. En die gasten hebben tijd zat om je te vinden, ze worden door ons betaald om in de gevangenis te zitten. Jij daarentegen moet ervoor zorgen dat er brood op tafel komt.
 
Ik had het over het feit dat het voor de burger zéér moeilijk is om in groep en georganiseerd te "patrouilleren" door buurten die bekend staan om hun overdaad aan criminaliteit.

En inderdaad "Paul Kersey" in de Death Wish films is inderdaad iemand die ik mis. (de eerste 2 films dan, de 4e was een beetje over the top)

En de derde dan :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan