Mijn mooie R1 is gewoon gejat

zx9stennis

MF'er
10 apr 2004
30
0
broek op langedijk
Hallo iedereen.

Vrijdag 21 juli omstreeks 21.00 uur is mijn mooie blauwe R1 van het jaar 2000 gestolen in heehugowaard vanaf de titanialaan bij die nieuwe flat.Ik was daar op verjaardag en kwam rond kwart over 8 aan op die verjaardag.Ik heb mijn motor geparkeerd en op een gegeven moment zij een vriend van me sten je motor is weg {ben ik dus}.Dus sten met ongeloof je maakt zeker een grapje.Niet dus!!!!!Ik ben naar beneden gegaan en ben gaan kijken of ie niet door iemand verplaats zou zijn.Neeeeeeeee hij was gewoon weg,tot mijn grote verbazing.Toen ik dat vertelde dat mijn motor was gestolen zij iemand van die verjaardag dat ie bij aankomst iemand zag klooien bij MIJN motor.Die jongen gaf een duidelijk signalement op.Ik heb meteen de politie aangesproken en die heeft meteen alarm geslagen en tot mijn grote verbazing hadden ze die kerel zien rijden vanaf de westtangent in heerhugowaard de N 242 op richting alkmaar.Ik heb zelf de hele nacht gezocht maar kon niks meer vinden helaas.

Mensen ik ben hier zo ongelooflijk ziek van dit was mijn droomfiets en nu is ie weg.Mocht iemand iets gezien hebben of iets weten laat het me alstublieft weten.

Mijn kenteken is mn-xf-07
Bijzondere kenmerken ik heb de witte sierstickers verwijderd van de zijkant van mijn motor.En ik had er blauwe xenon lichten in, maar die kunnen natuurlijk meteen verwijderd zijn.
 
Spijtig voor je moto..

wel lullig dat iemand een persoon aan je motor ziet komen maar verder geen actie onderneemt
 
zwaar k*t voor je zeg.

Succes met het vinden of anders afhandelen met de verzekering
 
Heel erg balen... -O- Hopen dat ze die te :( ng lijer gauw te pakken krijgen en dat jij je motor heel en met alles er op en er aan terug krijgt...

Tis wel ongelovelijk vaak raak dit seizoen, lees bijna elke week wel een topic van een gestolen motor.

Zit er toch sterk aan te denken om 2 onafgerichte, vreselijk valse pitbulls aan mijn motor te bevestigen, laat ze dan maar eens komen })
 
Spijtig voor je moto..

wel lullig dat iemand een persoon aan je motor ziet komen maar verder geen actie onderneemt

Waarom geef je die jongen de schuld. TS mag blij zijn dat die jongen een `duidelijk´ signalement heeft gegeven. Vaak is het, gestolen..nooit meer zien. :N . Maar door de duidelijke signalement geeft sten nog hoop.

@ TS: zonde van je bike man, maar de hoop is er wel. Keep ya head up :Y
 
Heel erg balen... -O- Hopen dat ze die te :( ng lijer gauw te pakken krijgen en dat jij je motor heel en met alles er op en er aan terug krijgt...

Tis wel ongelovelijk vaak raak dit seizoen, lees bijna elke week wel een topic van een gestolen motor.

Zit er toch sterk aan te denken om 2 onafgerichte, vreselijk valse pitbulls aan mijn motor te bevestigen, laat ze dan maar eens komen })
:^

vooral dat laatste })
 
balen man. echt zonde. btj jammer dat ze dus hier in de buurt aan het werk zijn om mooie motoren weg te halen :( ...

hoop voor je dat je hem terug vind.

mvg Mike
 
als er zon kakkerlak met mijn blauwe R1 van door gaat schiet ik hem kapot aangezien het in de buurt is straks mijne ook weg zal lekker worde hier :(
 
wat is er toch aan de hand met al die gestolen moto's ???

is dat een nieuwe vette inkomstenbron ofzo......

mooi KuD voor de TS.....

hoop dat je net zoon "mazzel" hebt als da liks

good luck
 
Wat voor kleur is je motor, ik rij regelmatig in en rond Alkmaar.
 
pfff en weer eentje gestolen. Niet normaal meer! Hoe zag die gast eruit dan?
 
Stelletje .... (laat ik dat maar niet zeggen!) BLIJF NOU IS MET JE POTEN VAN ANDERMANS SPULLEN AF!!! Je h oort het de laatste tijd veel te vaak!

Succes iig met afhandelen van de 'paarse krokodil' die nog steeds heerdt in dit land!
 
Wat klote zeg.....hoe had je em op slot staan dan??? :?

hopen dat je goed verzekerd bent/of dat je je motor weer snel schade vrij mag terug zien...

veel sterkte ermee...
 
Terug
Bovenaan Onderaan