mijn motor 1e motor

nc30

Die hard MF'er
1 feb 2003
987
15
Hilversum
hallo allemaal, ik kom hier al een tijdje op dit forum. en vindt het dan ook reuze intressant. daarom kijk ik ook meerder malen per dag.

ik heb deze motor al een tijdje, sinds november vorig jaar. maar steeds geen foto kunnen maken. maar toch wil ik jullie deze niet onthouden. dus bij deze mijn 1e motor;

full


zoals ik al zei heb ik hem al langer en heb dan ook al z'n 7.000 km meegereden.
voor een beginner is dit echt een leuke motor. en heb er zeker geen spijt van de aanschaf. mooi bochtjes maken, en zeker een mooi geluid met de illegale LASER demper.

honda vfr 400r
v4 blok, 4 kleppen per cil.
60pk, 170kg
top 230 km (na verwijdering van begrenzing)

ruben.
 
kijk eens, ik heb een mooi klein icoontje van je eerste motor gemaakt.

full
 
Mooie fiets ik wens je nog heel veel plezierige en veilige Km ermee
 
leuk, ik zat te twijvelen tussen een honda en een thundercat, maar ik was eerder verkocht aan degene die ik nu heb, de thundercat, ja je moet er echt verliefd op worden en dat werd ik, dat ging sneller dan in mijn liefdesleven (hihi) fijn, gelukkig heb ik mijn motor!

8-)
 
heele mooie motor! :9~

en een verstandige keuze om mee te beginnen! :}

eindelijke weer eens een verstandige beginner :)
 
dank je, maar die had ik zelf ook al gecreerd. maar toch bedankt.

ruben
Moet je voor de gein eens rechtsklikken op jouw en zijn icoontje en bij de eigenschappen kijken naar de bestandsgrootte.
(m.a.w. jouw icoontje is belachelijk groot en maakt dat het forum weer wat trager laadt)
Het is vooral voor de modemers erg prettig als je je icoontje zou willen aanpasssen.

[edit]
ik ook met m'n grote bek, zie net dat die van mij ook wel een stukkie kleiner kan.
Dat zal toch tot thuis moeten wachten (of heb je nog wat tijd over Ro :? )
[/edit]
 
Moet je voor de gein eens rechtsklikken op jouw en zijn icoontje en bij de eigenschappen kijken naar de bestandsgrootte.
(m.a.w. jouw icoontje is belachelijk groot en maakt dat het forum weer wat trager laadt)
Het is vooral voor de modemers erg prettig als je je icoontje zou willen aanpasssen.

[edit]
ik ook met m'n grote bek, zie net dat die van mij ook wel een stukkie kleiner kan.
Dat zal toch tot thuis moeten wachten (of heb je nog wat tijd over Ro :? )
[/edit]

ff niets te doen.
full
 
voor een beginner is dit echt een leuke motor.
HAHAHA!!!! wacht maar tot je beginner af bent dan zijn er maar bar weinig PK pakhuizen die je gaan bijhouden in de bochten kerel, en ik kan het weten })
Kijk maar naar m'n motorgeschiedenis :P de NC30 rouleert BIGTIME!! (V4 addict :X )
Goede banden, toppie vering en gummen met die handel *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan