Mijn motor bijna gejat

Sigma

MF veteraan
4 feb 2002
19.474
73
Antwerpen
Mijn vrouw maakte me net wakker om 8u om te vertellen dat de poort van mijn bergruimte half open staat. Ik als een gek naar beneden: eerste reaktie: hij staat er nog, maar dan: diepe krassen door de verf heen helemaal over mijn tank |(

Na ff gekeken te hebben, dus 4 krassen over de hele lengte van mijn tank en mijn contactslot kapot. Aan de garagepoort kan ik niks zien (maar ben wel zeker dat ze vast was)

Politie gebeld: na 20 keer bellen en nog steeds bezet gewoon het noodnummer gebeld, 20 minuutjes later twee agentjes gepasseerd: tsja we kunnen weinig doen, de poort is niet beschadigd, bent U zeker dat die schade al niet was?
:( :( Ja en dat wit poeder op mijn frame is coke zeker, eikels

Ze hebben een verkort PV opgemaakt (das dus enkel maar om iemand te sussen) en zouden me op de hoogt houden, yeah right
full


Ga vanaf nu mijn motor maar ergens anders stallen (binnen in huis) en ga kijken voor een alarm

En indien de daders moesten meelezen, volgende keer is deze er speciaal voor jou

piccie maar ff verwijderd

Klootzakken :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(
 
Laatst bewerkt:
Damn.... stelletje klootzakken. :r

En gewoon k#t dat je nu schade hebt aan je fiets. :( Je kunt tegenwoordig ook niks duurs meer kopen zonder het risico dat het vernield of gejat wordt. ;(

Succes ermee joh! En wees maar voorzichtig, wie weet is MF de oorzaak dat men weet dat jij een Gixxer 1000 in je schuur hebt staan. :?
 
Kan me je reactie heel goed indenken, poten af van andermans spullen!! :(
 
Laatst bewerkt:
shit man balen!!! Super zonde altijd als je spullen beschadigd worden als juist jij er zuinig op bent. Gelukkig heb je je motor dan nog wel. Ik hoop dat je geld krijgt van de verzekering om de schade te herstellen. Die inbrekers moeten ze echt
bigun.gif


succes, Stephan.
 
Klote Tim!
Ik loop ook elke dag langs mijn berging om te kijken of ie nog dicht is.

Staat je motor ook nog vast in je berging?
 
Godver, zo'n mooie motor en dan zo snel er weer schade op.....
die eikels moeten met hun poten van andermans spullen afblijven...

nekje omdraaien zulke lui
 
Kom uit nederland, dus weet niet hoe dat in belgie gaat, maar 'k neem aan dat ie er weer toppie uit moet komen te zien.
Dussss......sterkte met de afhanadeling.
 
Klote Tim!
Ik loop ook elke dag langs mijn berging om te kijken of ie nog dicht is.

Staat je motor ook nog vast in je berging?

[schaammodus] enkel op stuurslot :X

maar dat gaat nu wel ff veranderen, heb hier ook nog een leuk schemaatje liggen voor iets met een muizeval, een draadje en een lege hagelpatroon, gegarandeerd fluitende oortjes voor een week })
 
[schaammodus] enkel op stuurslot :X

maar dat gaat nu wel ff veranderen, heb hier ook nog een leuk schemaatje liggen voor iets met een muizeval, een draadje en een lege hagelpatroon, gegarandeerd fluitende oortjes voor een week })

ik heb nog wel een schematje voor een kernbom in m`n natuurkunde boek... heb je daar wat aan? O-)
 
Niet te geloven ! :(
Je moet zo langzamerhand je motorstalling in Fort Knox veranderen willen ze het niet kunnen jatten ! :( :( :(
Laten ze toch eens gewoon met de poten van andermans spullen afblijven....
Na carjacking komt straks zeker ook nog bikejacking ! trekken ze je bij een verkeerslicht van je motor af.....
(ik hoop niet dat ik die tyfusteringhufters nu op een idee heb gebracht....)
 
gvd stelletje teringlijers zijn het, heb zelf een x een kerol in elkaar geschopt die aan me fiets zat te kloten bij het station die moet wel een gebroken kaak hebben gehad :X
maarja helaas had jij minder mzzl en zag je ze niet ;(
suc6 met het herstellen van je fiets!
 
Terug
Bovenaan Onderaan