Mijn motor bijna gejat

nu ik dit zo lees is een alarm in de schuur heel zo gek nog niet, denk dat een bewegingsmelder met een flinke sirene al goed genoeg is om dieven weg te jagen
 
Gisterenavond zijn dezelfde gastjes die hier al twee jaar s'nachts rondgehangen opgepakt toen ze op heterdaad betrapt zijn bij het inbreken in de scoutslokalen waar mijn garage in is...

Straks eens ff langs politiebureau voor verhaal te halen


[me]Sigma hoort he al zeggen....das zo lang geleden we kunnen niks bewijzen :r :r :r [/me]
 
Gewoon afmaken die klootzakken. Al die gasten die daar op dat pleintje bij jou rondha(i)ngen zijn uitschot :X !!!

O-) O-)

:+

Wij zaten vroeger toch altijd op een ander pleintje :P



Belde gisteren met de flikken hier...die kerel zei zelf dat in de buurt van elk pleintje hier in Mortsel er klachten zijn van vandalisme etc.

Paar weken geleden van aan de hoek singel/Edm Th tot aan coiffeur (Thierry) alle spiegels van elke auto afgestampt.
 
Ik ga zondag op vakantie, maar ik laat mijn motor ook met weemoed achter..........

Vind het toch geen prettig idee...
 
Ey Sigma!
Ik zie net dat je hier wel HEEEL dicht in de buurt woont. Ik woon zelf in Wilrijk op Elsendonk (=echt dicht tegen mortsel) en huur hier in de buurt een garage voor een belachelijk lage prijs...

Als je zin hebt kan ik wel is kijken of er nog eentje vrij is. Die garages zijn verlicht met automatische verlichting en zitten net onder een woonblok met oude mensen (= sociale controle / bewegende gordijnen je kent het wel)...

Misschien moeten we maar is meeten ;)

Als ik iets kan doen voor je laat je het maar weten...
 
Wij zaten vroeger toch altijd op een ander pleintje :P



Belde gisteren met de flikken hier...die kerel zei zelf dat in de buurt van elk pleintje hier in Mortsel er klachten zijn van vandalisme etc.

Paar weken geleden van aan de hoek singel/Edm Th tot aan coiffeur (Thierry) alle spiegels van elke auto afgestampt.

Zal toen geweest zijn dat die paar zatte klootjes van het jeugdhuis over onze pa zijn auto gewandeld zijn. Zijn auto en die links van hem voetafdrukken (blutsen) over gans de motorkap + spiegel aan frut. ze hebben dus van gepakeerde auto naar geparkeerde auto gewandeld (gesprongen). leuk hoor !!! :X :X
 
welke afhandeling?? in Belgie ooit al eens geprobeerd een motor all risk of voor diefstal laten verzekeren?? :( :(

Voor diefstal gaat nog. Betaal je het dubbel van BA. All-risk is hopeloos.


edit : blijkbaar woon je idd dichtbij Sigma. Groeten uit Antwerpen Centrum... 8-)

PS: (SPAM) LeDoux - Mortelmans verzekering in Deurne biedt diefstalverzekering aan...
 
Aan de garagepoort kan ik niks zien (maar ben wel zeker dat ze vast was)

Politie gebeld: na 20 keer bellen en nog steeds bezet gewoon het noodnummer gebeld, 20 minuutjes later twee agentjes gepasseerd: tsja we kunnen weinig doen, de poort is niet beschadigd, bent U zeker dat die schade al niet was?
:( :( Ja en dat wit poeder op mijn frame is coke zeker, eikels


Mocht er ooit ingebroken worden in je garage en ze stelen spullen i.p.v. je motor. Maak dan eerst braakschade, voordat je de polite belt... :X
 
Laatst bewerkt:
Gisterenavond zijn dezelfde gastjes die hier al twee jaar s'nachts rondgehangen opgepakt toen ze op heterdaad betrapt zijn bij het inbreken in de scoutslokalen waar mijn garage in is...

Straks eens ff langs politiebureau voor verhaal te halen


[me]Sigma hoort he al zeggen....das zo lang geleden we kunnen niks bewijzen :r :r :r [/me]
:^ kans dat ze ff bekennen is niet al te groot ben ik bang B|
 
Terug
Bovenaan Onderaan