Mijn motor bijna gejat

Je moet maar zo denken..... je hebt je motor nog steeds!!!!!
Een goede vriend van mij die ons heeft geholpen met de opbouw van de Stand in Utrecht was zijn motor dus echt kwijt!!
Had hem voor de ingang staan met alarm en sloten erop .....maar wel weg he!!
Wij zijn er dagen ziek van geweest!!!
Ps gelukkig had hij wel een goede verz.maar het gevoel dat je bestolen bent raak je niet zo gauw kwijt!! (Was dezelfde motor als die van jou sig).
:( :( :( :( :( :(
 
heb net naar de verzekering gebeld...voor diefstal verzekering bovenop mijn BA....937.14€ per jaar |( |(
 
heb net naar de verzekering gebeld...voor diefstal verzekering bovenop mijn BA....937.14€ per jaar |( |(

shit man ;(
motor al helemaal toegetakeld, en je hebt'm net. klootzakken zijn ut, hebben het gegarandeerd in de gaten gehouden dat je met een nieuw speeltje rondreed... waren ze er eigenlijk wel op uit om hem te stelen?? lijkt me niet dat ze dan heel de tank toegetakeld zouden hebben :?

als je iemand nodig hebt om met jou enkele nachtjes in je garage te komen overnachten... zo'n kerels vijs ik met plezier een poot uit :(
 
shit man ;(
motor al helemaal toegetakeld, en je hebt'm net. klootzakken zijn ut, hebben het gegarandeerd in de gaten gehouden dat je met een nieuw speeltje rondreed... waren ze er eigenlijk wel op uit om hem te stelen?? lijkt me niet dat ze dan heel de tank toegetakeld zouden hebben :?

Contactslot is ook kapot...waarschijnlijk uit woede, er lag een Dainese helm van toch een 500€ naast,zijn ze niet aangeweest :? ook een boel gereedschap dat niet aangeraaakt is.
 
dag jongens! ik voel heel trist voor de mensen die hebben hun motor gestolen of bijna gestolen met schaad. (sorry voor mijn slecht Nederlands). Ik woon in de centrum van Groningen. I heb net een nieuwe R6 gekocht, maar helaas heb noch geen garage. Ik heb paar huur "agencies" opgebelt maar zij werken niet met garagen, dus als iemand weet of heeft informaties over een garage te huur in Groningen centrum, het zal fantastisch worden.
Hier is mijn nieuwe baby

Omar's R6

Alvast bedankt en succes voor alemaal

Edit JoKing: Omar, je hoeft niet overal je R6 te posten

Bijlage: omar3.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
heb net naar de verzekering gebeld...voor diefstal verzekering bovenop mijn BA....937.14€ per jaar |( |(

Da's net zoveel als in Nederland denk ik...

Ik betaal nu 129 euro PER MAAND voor mijn all-risk (dus incl. diefstal). 45% no-claim en dan heb ik nog 15% korting ook. Hoop geld :( '( maar ik voel me er een stuk lekkerder bij.
 
De hufters, waarom werken voor je spullen als je ze kan jatten van een ander die er voor heeft kromgelegen.
Ophangen op het binnenplein, moeten ze die gasten.
Dat noem ik nou nog eens Zero tolerance..........

En schema met muizevalletje en lege hagelpatroon????
LEEEGE!!! hagelpatroon?????

Heb je geen volle dan????
 
tis mss maar een ideetje, klinkt dom, maar heeft wel zijn nut bewezen, hij had zelf iets in elkaar geknutseld met een infrarood sensor zoals bij schuifdeuren. van dat er iemand doorliep begon er een luidspreker met het geluid van honden. heeft op een nacht dit geluid gehoord, zen poort was ook opengebroken, maar van de dader geen spoor meer

zijn het krassen die je wegkrijgt met commandant? zoniet heb je nu wel een reden om hem kawagroen te spuiten :) , vind het wel klote voor je, je heb dan zo'n mooie moto en ze willen hem al stelen, hoe wisten ze dat je moto daar stond?

bij mij zullen ze toch meer moeite moeten doen om de poort open te breken (massieve poort van 250 kg)
 
het is toch ongelofelijk zeg, je bent nergens meer veilig met je bike.
je moet er dag en nacht op zitten blijkbaar, maar zelfs dan ben je niet veilig.

misschien zijn die klootzakken gewoon wel actief hier... je hoort het zo verschrikkelijk vaak op mf :(

heeft iemand dat stukje nog, die docu over die gasten in engeland die gaan posten bij een moto en dan net zo lang wachten tot er iemand langskomt. wat er daarna gebeurt kun je raden :P
ze hadden van de maskers van bekende mensen geloof ik :) wacko jacko...
 
Woonden we wat dat betreft maar in Cambodja.
KLOOTZAKKEN en die politie heb je niks aan (uhh niks ten nadele van de welwillende m-f ers die toevallig bij de politie werken...weet wel, jullie maken het beleid niet).
 
:(
Mijn vrouw maakte me net wakker om 8u om te vertellen dat de poort van mijn bergruimte half open staat. Ik als een gek naar beneden: eerste reaktie: hij staat er nog, maar dan: diepe krassen door de verf heen helemaal over mijn tank |(

Na ff gekeken te hebben, dus 4 krassen over de hele lengte van mijn tank en mijn contactslot kapot. Aan de garagepoort kan ik niks zien (maar ben wel zeker dat ze vast was)

Politie gebeld: na 20 keer bellen en nog steeds bezet gewoon het noodnummer gebeld, 20 minuutjes later twee agentjes gepasseerd: tsja we kunnen weinig doen, de poort is niet beschadigd, bent U zeker dat die schade al niet was?
:( :( Ja en dat wit poeder op mijn frame is coke zeker, eikels

Ze hebben een verkort PV opgemaakt (das dus enkel maar om iemand te sussen) en zouden me op de hoogt houden, yeah right(Afbeelding)

Ga vanaf nu mijn motor maar ergens anders stallen (binnen in huis) en ga kijken voor een alarm

En indien de daders moesten meelezen, volgende keer is deze er speciaal voor jou

piccie maar ff verwijderd

Klootzakken :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

durf het bijna niet te vragen maar piccie??

Op maandag 03 maart 2003 09:55 schreef Sigma het volgende:[schaammodus] enkel op stuurslot :X

maar dat gaat nu wel ff veranderen, heb hier ook nog een leuk schemaatje liggen voor iets met een muizeval, een draadje en een lege hagelpatroon, gegarandeerd fluitende oortjes voor een week })
Da's niet slim .............






dan waren het nog zware amateurs ook
 
Laatst bewerkt:
GVD, wat kut, hufters.
Is mij ook laatst overkomen, mijn motor stond in het fietsenhok voor de bewoners.
Zaterdag mooi weer, leer pakkie aan + helm op mijn kop. Kom ik bij mijn motor, contactslot vernield, ik kon dus geen kant op, verlichting in hok was kapot, dus in het halfdonker met een ijzerzaagje een uur lang bezig geweest om stuurslot door te zagen, fijn hoor.
Ik heb maar een imitatie-contact slot gekocht (lekker twee verschillende sleutels :( ) en meteen de motor bij iemand anders neergezet.
Succes met de reparatie e.d.
 
Da's net zoveel als in Nederland denk ik...

Ik betaal nu 129 euro PER MAAND voor mijn all-risk (dus incl. diefstal). 45% no-claim en dan heb ik nog 15% korting ook. Hoop geld :( '( maar ik voel me er een stuk lekkerder bij.

129x 12= 1648€ per jaar maar dan heb je all risk

mij zou het op ongeveer evenveel komen enkel voor ba+diefstal
 
bij mij zullen ze toch meer moeite moeten doen om de poort open te breken (massieve poort van 250 kg)

Jij bent toch al in mijn berging geweest (toeval heh, waar was jij vorige nacht? :+ :P ) gewoon een diagonaal poort uit de duizend

Zal straks eens kijken of ik ze er uit krijg met commandant, het is gelukkig wel in het witte gedeelte van de tank

Maar zoals eerder gepost: gelukkig enorme amateurs, anders had ie wel weg geweest |(
 
dag jongens! ik voel heel trist voor de mensen die hebben hun motor gestolen of bijna gestolen met schaad. (sorry voor mijn slecht Nederlands). Ik woon in de centrum van Groningen. I heb net een nieuwe R6 gekocht, maar helaas heb noch geen garage. Ik heb paar huur "agencies" opgebelt maar zij werken niet met garagen, dus als iemand weet of heeft informaties over een garage te huur in Groningen centrum, het zal fantastisch worden.
Hier is mijn nieuwe baby
(Afbeelding)
Mooie fiets! Wat stalruimte betreft zou ik ff bij Gezocht en gevonden een topic openen "stalruimte in Groningen gezocht".
Oh, en dan niet vermelden waar hij uiteindelijk komt te staan.
Anders krijg je misschien ook bezoek van Sigma z'n "vrienden". :(
 
Mooi kut voor je,hopen dat het weer snel voor
gefixt is.
Heb je eindelijk je droom bike,gebeurt er dit.
Ik zou zeggen zet er s'nacht stroom op en
s'morgens van uit je huis de stroom er af
halen.
 
Mooie fiets! Wat stalruimte betreft zou ik ff bij Gezocht en gevonden een topic openen "stalruimte in Groningen gezocht".
Oh, en dan niet vermelden waar hij uiteindelijk komt te staan.
Anders krijg je misschien ook bezoek van Sigma z'n "vrienden". :(
bedankt voor de tip RAY :} , dat zal ik doen
 
Wat een stelletje klootzakken :( :( :(
Je leest het hier steeds vaker op MF, helaas...

En nu maar hopen dat ze niet terugkomen, maar zal wel niet op korte termijn zijn, ze wachten een tijdje totdat ze ervan uitgaan dat jij je fiets weer hebt opgeknapt. :( :( :(


CAT
 
tegen vanavond staat ie ergens anders...met pageralarm en op slot, hierbij worden ze vriedelijk door Sigma, Glock en Benelli uitgenodigd voor een feestje :X
 
Klote, Tim :( Vanmorgen op weg naar m'n werk moest ik er nog aan denken dat er stapels klootzakken zijn die niet met hun poten van andermans spullen af kunnen blijven. Walgelijk gewoon. :r

Ik heb een hele stapel sloten aan mijn brommer hangen, maar ik hang er nog maar een bij denk ik, gewoon om me wat veiliger te voelen... of het helpt... :?
 
Jij bent toch al in mijn berging geweest (toeval heh, waar was jij vorige nacht? :+ :P ) gewoon een diagonaal poort uit de duizend

Zal straks eens kijken of ik ze er uit krijg met commandant, het is gelukkig wel in het witte gedeelte van de tank

Maar zoals eerder gepost: gelukkig enorme amateurs, anders had ie wel weg geweest |(

het is dus zo'n poortje bij sigma, dat is no-time geopend

Klx%20001.jpg


maar tegen dat je bij mij die geopend hebt... (in 1 stuk en massief hout), kan het iedereen aanraden zo'n poort :) (word op bestelling gemaakt, offertes kan je vragen via mij :) )

DSC00230.jpg
 
Succes met het repareren vanje Gixxer.Jammer dat er altijd van die klootzakken blijven bestaan. Ik ga denk ik echt maar eens de fiets onder 220 zetten!!!
Succes nogmaals.
 
jij hebt geen geluk he?
fietsen in de prak gereden....x5'jes in de soep al slippend...je zx6r niet kwijt raken aan de straatstenen...

gaat lekker zo...
 
Terug
Bovenaan Onderaan