Mijn motor(cbr1000f) start niet meer

Bobcbr1000f

MF'er
5 jul 2002
41
0
Ik (weinig verstand van motoren) heb kort geleden een CBR 1000 gekocht, paar dagen mee gereden. Vanmiddag, nadat ik er mee had gereden, heb ik hem proberen te starten met de choke (terwijl de motor nog warm was). Hij starte niet, vervolgens wilde hij ook niet meer starten zonder choke. Was hij nu verzopen? Wat kan eraan mankeren?
 
Als de motor warm is, moet je niet starten met choke, want dan verzuip je hem idd.

Je bougies worden kleddernat. Dan is het of een tijd wachten voor je weer gaat starten en dan volgas starten zodat ie extra lucht krijgt.

Of bougies eruit draaien en drogen.
 
Ik heb ooit een CBR1000F gehad met het zelfde probleem,bij mij was de dodemansknop kapot en dus niet meer goed te zetten, probleem kwam als een donderslag bij heldere hemel opzetten. Een nieuwe op de sloop gehaald en karren maar weer ;)

suc6
 
!!!!!! HIJ START WEER!!!!!!!
Het bleek inderdaad om de dodemans knop te gaan. Beetje onnozel dus van mezelf, maar ja dat gebeurt je niet een tweede keer, in ieder geval iedereen bedankt voor de reaktie! Fantastisch dat je op deze manier elkaar even kunt helpen!

Gr. Bob :]
 
ik heb dat ook een keer gehad...
wilde die niet meer starten...(ik had mn cbr1000 net 1 week) ik dacht hoe kan dat nou...

had ik perongeluk bij het wassen de dodemans knop om geklikt...nooit aan gedacht...ik eigenaar op gebeld..gezegd wat verkoop je me nou...?

hij:"check ff de dodemans knop...ik:"*klik*"

starten----lopen...

[me]NapO voelde zich ff sukkel...[/me]
 
Terug
Bovenaan Onderaan