Mijn motor is de 'marathonmotor' in Moto73

damted,reclame maken voor je zelf doe je niet dat mogen anderen doen ik heb 9 jaar een honda blackbird gehad.maar sinds ik weet dat ik een spier ziekte heb moest ik een lichtere motor gaan rijden en rijd nu een dl 650 adventure. nu heb ik in precies een jaar 9000 km kunnen rijden.En een actief topic ?ik hou er wel van.

Inderdaad, bescheidenheid siert de mens.
Als je iets te veel op de voorgrond gaat, wordt je hier wel teruggefloten hoor :+
Op dit forum mag je best wel je hobby showen en even laten weten wie je bent.

Sterkte met je spierziekte , hopelijk gaat het niet snel met je achteruit, want meestal zijn dat niet zo fijne diagnoses. '(
Geniet ervan zolang het nog kan. :] :]
 
zal es kijken in de bladenwinkel van m,n vrouw.... :P
heeft iets van 25 verschillende motorbladen zal die 73 ook wel tussen hangen
MJK ken ik wel , al rijd ik zelf in een pakkie van de dichtstbijzijnde concurent.....
Breda noord of ergens in de buurt 8-)
 
Als je iets te veel op de voorgrond gaat, wordt je hier wel teruggefloten hoor :+
Op dit forum mag je best wel je hobby showen en even laten weten wie je bent.

Nah, ik mag niet eens een link plaatsen naar de hobby van mijn vrouw ;(
 
Nah, ik mag niet eens een link plaatsen naar de hobby van mijn vrouw ;(
Doe ik het wel voor je:

0073-hobby-excellent.jpg
 
Als ik dat geweten had.
En je weet het nog steeds niet. :+
Ik heb onlangs mijn FZS600 met 63k op de teller na 8 jaar verkocht.
Dan moet die er natuurlijk nog wel goed door de keuring komen, maar daar had ik wel veel vertrouwen in.

Ze hebben de SV650 dus niet uit elkaar gehaald, wat ze altijd wel doen na een langeduurtest?
Dat doen ze dus nooit. :P
Je bent in de war met de eigen redactie duurtest motoren die de importeurs ter beschikking stellen. Een hele andere serie artikelen. ;)
 
Laatst bewerkt:
*O* *O*
Nog een "ton" met een Marathonmotor *O* *O*


Owja, welkom hier.


En mensen die een "tigste"hands motor hebben en daar zelf meer dan 50dkm mee gereden hebben komen ook in aanmerking.

En voor de eigenaar/artikelobject zit er een heeeelllle hoop spots in, en aandacht van allerlei piepels, op de meest vreemde tijden. O-)
Mmmm, dan komt mijn triumph zo langzaam maar zeker ook in aanmerking :$
 
Doe ik het wel voor je:

[http://www.derbycaravancentre.com/used-caravan-images/0073-hobby-excellent.jpg (afbeelding)]

Iets met caravans en vakantie zeker, de foto komt heel langzaam te voorschijn maar de URL die erbij hoort spreekt boekdelen. :?

"derbycaravancentre.com/used-caravan-images/0073-hobby-excellent.jpg"

Ik had veel spannender hobbies in gedachten, zeker omdat er zo geheimzinnig over werd gedaan. :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan