Mijn motor is .....

Er zal wel een eerder verhaal aan vast zitten......Nee hoor, zeker niet de enige.
Maar gelukkig vinden we niet allemaal hetzelfde mooi. Stel je voor dat we allemaal op dezelfde vrouw zouden vallen....

Beetje jammer idd dat'ie weg is, was zekers humor zolang het duurde ;)

Als we allemaal op dezelfde vrouw zouden vallen zou ze zo plat als een dubbeltje zijn :+
 
Zou wel lullig zijn, doe je strax die zeecontainer van je open uit canada en dan zit er geen busa in maar een stel illegalen :P
 
ja maar dat zien WIJ toch niet? Nu lijkt het net of de modjes op hol geslagen zijn.

Klopt dat jullie dat niet zien.

Maar dat jij er nu direct dit soort voorbarige conclusies aan verbind..... dat is jou "op hol slaan".


Busa weet zelf drommels goed waar het om gaat, als ik kijk naar de manier waarop hij het nu ventileert en doet alsof hij van niets weet lijkt het er voor mij eigenlijk zelfs op dat hij bewust de crew in diskrediet wil brengen.
Jammer dat sommigen daar direct in meegaan.
Terugkijkend naar het succes van M-F zou je soms hopen dat er een klein beetje vertrouwen in de crew zou mogen zijn.

En inderdaad, sommige dingen spelen al over zo'n lange tijd dat die niet 1,2, 3 even met iedereen te delen zijn.
In sommige gevallen zul je moeten accepteren dat er 7 crewleden zijn en 73.219 gebruikers.
Al die gebruikers toegang geven tot alle crewgegevens achter de schermen word wat omslachtig ;)
 
Laatst bewerkt:
Klopt dat jullie dat niet zien.

Maar dat jij er nu direct dit soort voorbarige conclusies aan verbind..... dat is jou "op hol slaan".

Busa weet zelf drommels goed waar het om gaat, als ik kijk naar de manier waarop hij het nu ventileert en doet alsof hij van niets weet lijkt het er voor mij eigenlijk zelfs op dat hij bewust de crew in diskrediet wil brengen.
Jammer dat sommigen daar direct in meegaan.
Terugkijkend naar het succes van M-F zou je soms hopen dat er een klein beetje vertrouwen in de crew zou mogen zijn.

En inderdaad, sommige dingen spelen al over zo'n lange tijd dat die niet 1,2, 3 even met iedereen te delen zijn.
In sommige gevallen zul je moeten accepteren dat er 7 crewleden zijn en 73.219 gebruikers.
Al die gebruikers toegang geven tot alle crewgegevens achter de schermen word wat omslachtig ;)
Aloha Baksteen ! *O*
Wij zijn toch wel weer vriendjes ?
Ik heb altijd het volste vertrouwen in de crew gehad, dat weet je toch ?! :)
Maar die verhouding van 1 op 10.000 .... :o da's niet niks ! :}

Ik zal je graag te hulp schieten;
Hatsee - ik stap nu op de ZX12R en rij naar mijn gebande Busavriend in Busaland,
ver hier vandaan maar ik ben er in een vloek en een zucht met de Groene Flits.
Hij zit zelf ook te vloeken en te zuchten, vele flessen lauwe witte wijn wegdrinkend.
Ik zal hem subtiel in het oor fluisteren;
KAPPEN NU - SUKKEL ! JE VERPEST HET VOOR JE HELE FANCLUB OP MF !!
Wat denk je - zou het helpen ? Ik heb goede hoop van wel.

Bakkie, hou jij het verkeer even tegen ? Ik ga NU op pad ! :]
 
Aloha Baksteen ! *O*
Wij zijn toch wel weer vriendjes ?
Ik heb altijd het volste vertrouwen in de crew gehad, dat weet je toch ?! :)
Maar die verhouding van 1 op 10.000 .... :o da's niet niks ! :}

Ik zal je graag te hulp schieten;
Hatsee - ik stap nu op de ZX12R en rij naar mijn gebande Busavriend in Busaland,
ver hier vandaan maar ik ben er in een vloek en een zucht met de Groene Flits.
Hij zit zelf ook te vloeken en te zuchten, vele flessen lauwe witte wijn wegdrinkend.
Ik zal hem subtiel in het oor fluisteren;
KAPPEN NU - SUKKEL ! JE VERPEST HET VOOR JE HELE FANCLUB OP MF !!
Wat denk je - zou het helpen ? Ik heb goede hoop van wel.

Bakkie, hou jij het verkeer even tegen ? Ik ga NU op pad ! :]

Wat is dit?
Nerd.
 
Klopt dat jullie dat niet zien.

Maar dat jij er nu direct dit soort voorbarige conclusies aan verbind..... dat is jou "op hol slaan".


Busa weet zelf drommels goed waar het om gaat, als ik kijk naar de manier waarop hij het nu ventileert en doet alsof hij van niets weet lijkt het er voor mij eigenlijk zelfs op dat hij bewust de crew in diskrediet wil brengen.
Jammer dat sommigen daar direct in meegaan.
Terugkijkend naar het succes van M-F zou je soms hopen dat er een klein beetje vertrouwen in de crew zou mogen zijn.

En inderdaad, sommige dingen spelen al over zo'n lange tijd dat die niet 1,2, 3 even met iedereen te delen zijn.
In sommige gevallen zul je moeten accepteren dat er 7 crewleden zijn en 73.219 gebruikers.
Al die gebruikers toegang geven tot alle crewgegevens achter de schermen word wat omslachtig ;)
gaat het nog een beetje? :/
 
>Geef mij maar een lichtere machine, weet dat ik daar veel meer lol aan beleef dan zo'n tank

Maar hoe wéééét je dat nou Dré? Je kunt het denken, en blij zijn met wat je hebt, maar je kunt er niet over oordelen. Kijk en natuurlijk zijn bochten hartstikke leuk, doe ik ook het liefste, maar uit de bocht peren en 200pk de sporen geven is ook heel erg leuk kan ik je zeggen. Trouwens, snoeihard in de remmen gaan voor een bocht is ook erg gaaf, en geloof me, mijn fiets remt echt harder dan de jouwe.

Maar goed, nou ga ik bijna mee doen.... de reden dat ik in greep is dat het me tegen de borst stuit dat het nodig is om iets anders af te zeiken om je eigen ding mooier te praten. Waarom kan jou motor niet gewoon gaaf zijn zonder een 1000cc+ fiets een "tank" te noemen?

btw king rijd een ZZR1400 maar dré wist dat natuurlijk :Y

Tuurlijk zijn dit soort fietsen leuk, mocht je er van houden, maar persoonlijk zie ik er nu nog niet de lol van in om met zo'n joekel van een fiets te rijden. Het werd in deze discussie wellicht opgevat als een belediging, maar dit is het niet :N

En wie weet, verstand komt met de jaren, dus wellicht zie ook ik nog wel eens het licht :P

Eerst maar eens een SV650 :Y
Aloha Baksteen ! *O*
Wij zijn toch wel weer vriendjes ?
Ik heb altijd het volste vertrouwen in de crew gehad, dat weet je toch ?! :)
Maar die verhouding van 1 op 10.000 .... :o da's niet niks ! :}

Ik zal je graag te hulp schieten;
Hatsee - ik stap nu op de ZX12R en rij naar mijn gebande Busavriend in Busaland,
ver hier vandaan maar ik ben er in een vloek en een zucht met de Groene Flits.
Hij zit zelf ook te vloeken en te zuchten, vele flessen lauwe witte wijn wegdrinkend.
Ik zal hem subtiel in het oor fluisteren;
KAPPEN NU - SUKKEL ! JE VERPEST HET VOOR JE HELE FANCLUB OP MF !!
Wat denk je - zou het helpen ? Ik heb goede hoop van wel.

Bakkie, hou jij het verkeer even tegen ? Ik ga NU op pad ! :]

R :+ F L
 
gaat het nog een beetje? :/

Ja hoor, ik voel me nog helemaal

ape.gif


*D
 
Tuurlijk zijn dit soort fietsen leuk, mocht je er van houden, maar persoonlijk zie ik er nu nog niet de lol van in om met zo'n joekel van een fiets te rijden. Het werd in deze discussie wellicht opgevat als een belediging, maar dit is het niet :N

En wie weet, verstand komt met de jaren, dus wellicht zie ook ik nog wel eens het licht :P

Eerst maar eens een SV650 :YR :+ F L

Sneller accelereren dan een opstijgend vliegtuig?
Das best een kick, kan ik je vertellen :Y :Y
 
Ik snap het niet. men denkt nog steed dat er afgezien van dijkjes en klaverbladen er bochten in nederland bestaan. of bedoelen jullie de vele minirotondes die al die rechte stukken aan elkaar knopen?

joh wees reeel. elke supersport van 600 cc wordt op de openbare weg helemaal aan snot gereden door een busa. daar heb je maar een stukje van 100meter voor nodig.
ga nou niet trots zijn op je 600 zijn omdattie die ene bocht op dat industieterreintje lekker dookomt. :W

met dat vrachtwagen gevoel valt het best mee. ga er maar eens op rijden. qua gewicht zijn vele fietsen een stuk zwaarder.
 
Ik snap het niet. men denkt nog steed dat er afgezien van dijkjes en klaverbladen er bochten in nederland bestaan. of bedoelen jullie de vele minirotondes die al die rechte stukken aan elkaar knopen?

joh wees reeel. elke supersport van 600 cc wordt op de openbare weg helemaal aan snot gereden door een busa. daar heb je maar een stukje van 100meter voor nodig.
ga nou niet trots zijn op je 600 zijn omdattie die ene bocht op dat industieterreintje lekker dookomt. :W

met dat vrachtwagen gevoel valt het best mee. ga er maar eens op rijden. qua gewicht zijn vele fietsen een stuk zwaarder.
:^
 
Ik snap het niet..........
.......... elke supersport van 600 cc wordt op de openbare weg helemaal aan snot gereden door een busa. daar heb je maar een stukje van 100meter voor nodig............
Nee jij snapt het niet!
Alle andere motorrijders laten de Busa voorgaan omdat ze dat wangedrocht niet op hun nevlies willen laten inbranden...... :+

Ieder zijn eigen smaak hoor... De een wil snel rechtdoor (en daar is de Busa prima voor), de ander wil kneedown door elke bocht (en daar zijn andere motoren weer goed voor) of lekker relaxt toeren......
Verschil moet er wezen.....
 
Laatst bewerkt:
Nee jij snapt het niet!
Alle andere motorrijders laten de Busa voorgaan omdat ze dat wangedrocht niet op hun nevlies willen laten inbranden...... :+

Ieder zijn eigen smaak hoor... De een wil snel rechtdoor (en daar is de Busa prima voor), de ander wil kneedown door elke bocht (en daar zijn andere motoren weer goed voor) of lekker relaxt toeren......
Verschil moet er wezen.....


Nee, de Blackbird, die is van achteren mooi om te zien :N

Ik kan niet over de busa spreken, maar wel over de ZX-12, die in dezelfde categorie zit. Bochten zijn prima te doen en pas als je echt een achtelijk goed coureur bent, dan gaat het uitmaken. Wat ik eventueel "verlies" in de bochten, pak ik dubbel en dwars terug qua acceleratie.

Maar daar gaat het mij niet eens in de eerste plaats om. ZX-12 in z'n 6 bij 50 en je bent -behalve dan een supersport in een lage versnelling- nog steeds sneller weg dan praktisch alles wat er rond rijdt.


Om maar te zwijgen over de 0-130 in z'n 1 en het FANTASTISCHE geluid wat mijn Remus Devil dan laat horen

....kippenvel...
 
Laatst bewerkt:
Nee, de Blackbird, die is van achteren mooi om te zien :N

Ik kan niet over de busa spreken, maar wel over de ZX-12, die in dezelfde categorie zit. Bochten zijn prima te doen en pas als je echt een achtelijk goed coureur bent, dan gaat het uitmaken. Wat ik eventueel "verlies" in de bochten, pak ik dubbel en dwars terug qua acceleratie.

Maar daar gaat het mij niet eens in de eerste plaats om. ZX-12 in z'n 6 bij 50 en je bent -behalve dan een supersport in een lage versnelling- nog steeds sneller weg dan praktisch alles wat er rond rijdt.


Om maar te zwijgen over de 0-130 in z'n 1 en het FANTASTISCHE geluid wat mijn Remus Devil dan laat horen

....kippenvel...

Jaja krotenkoker, jouw motor is mooi maar mijn zwarte gsx-r 1000 k5 is mooier.... :+
 
Nee, de Blackbird, die is van achteren mooi om te zien :N

Ik kan niet over de busa spreken, maar wel over de ZX-12, die in dezelfde categorie zit. Bochten zijn prima te doen en pas als je echt een achtelijk goed coureur bent, dan gaat het uitmaken. Wat ik eventueel "verlies" in de bochten, pak ik dubbel en dwars terug qua acceleratie.

Maar daar gaat het mij niet eens in de eerste plaats om. ZX-12 in z'n 6 bij 50 en je bent -behalve dan een supersport in een lage versnelling- nog steeds sneller weg dan praktisch alles wat er rond rijdt.

Om maar te zwijgen over de 0-130 in z'n 1 en het FANTASTISCHE geluid wat mijn Remus Devil dan laat horen

....kippenvel...

Ook voor jou geldt.
Je zit er naast gozer.

Echt.
 
*************NEWSFLASH********************

Uit betrouwbare bron hoorde ik dat de Busa al verscheept is en dat er iets mis zou zijn gegaan aan boord! de container is verdwenen...
Al gauw spoelde er al iets aan op de stranden en hordes MF-ers kwamen al nieuwschierig kijken of het de container was waar de busa in zou zitten
inline.Photo.php

Maar het kwaad was al geschied! Er was geen hayabusa in te vinden, terwijl hij er wil in zou moeten zitten!

Vanaf een afstandje keek de vermoedelijke dader van de verdwijning triomfantelijk toe.
lol.jpg

sjemig!Die haaien eten ook alles hè!

Jammer! de hayabusa zal nooit en te nimmer de Nederlandsche snelwegen bereiken!
:W
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan