Mijn motor omvergereden

BikerLady_x_

Die hard MF'er
5 apr 2003
361
0
Ben ik net klaar met sporten komt er iemand naar me toe....
Joh ben jij met de motor vandaag.... ik knik en vraag haar hoezo....
Ze keek al een beetje sip... zegt ze, ze hebben hem over gereden...
Ik zag een jongen hem nog overeind zetten... hij reed met een witte bus met blauwe letters....

Het leek wel of de grond onder mijn voeten wegzakte...
Ik als een haas naar mijn motor... en zie mijn spiegel erbij hangen.... ik dacht... o als dat alles is, dan valt het nog wel mee.
Tot ik de deuk in mijn tank zie, mijn kuipruitje dat het ook niet overleefd heeft.. de beschadigingen aan mijn stuur en de benzine op de straat.

Ik ontplofte bijna..... en natuurlijk geen briefje van, sorry mevrouw ik ben tegen uw motor gereden... nee nee niets van dat al.
Ik terug naar binnen, politie gebeld.
Die kwamen echt supersnel.... Oei zegt die agent tegen mij... dat ziet er niet zo mooi uit... Rapportje opgemaakt en een getuige verklaring van een van mijn mede sporters.

Om ff te bekoelen van alle woede ben ik nog ff wat gaan drinken... het was nu toch al gebeurd. Rond negen uur ga ik naar buiten en wie komt daar aan.... de jongen in de witte bestelbus. De vrouw die het gezien had zei gelijk... daar heb je hem... dus ik erop af. Jongen bekende het inderdaad en omdat ie niet wist van wie de motor was, was ie zelf al naar het politiebureau geweest.
Maarja... nu konden we het zo regelen.
Ik vroeg hem of ie een schadeformulier had.... nee had ie niet.
Ik ook niet... dus is ie mee gegaan naar huis.
Eenmaal daar.... mijn vriend wist nog van niets... Die was er ook niet zo gelukkig mee want we moeten al snel met motorvakantie.....

Nah goed.... formulier ingevuld,,, tig keer excuus van die jongen gehad.
Oke... hij had beter op moeten letten... maar dan nog...het is gebeurd.

Vandaag maar de verzekering bellen....
En zien wat er geconstateerd word.

Grrrr een goed begin van de week. |(
 
wel netjes dat hij zich gewoon gemeld heeft :}

Schade snel laten repareren en dan lekker op vakantie ;)

Snel vergeten dit soort dingen :]
 
Toch raar dat ie niet eerst naar de sportschool gaat en daar vraagt of de eigenaar van de motor aanwezig is. :? Toch nog berouw gekregen?

Maar toch netjes dat ie terug is gekomen, je kan het slechter treffen. :}
 
Inderdaad, netjes dat ie zich meld menig een was gewoon weggereden.
Hopelijk doet de verzekering niet al te moeilijk
Succes ! ;)
 
Is dus de bike van mijn vriendin :( (((( grrrrrrrrrrrrr en hij zag er zo mooi uit glimmend.....Weet iemand wat dat ongeveer kost een nieuwe tank, nieuwe ruit, reparatie aan de kuip, nieuw remvloeistof kappie en nieuw bedieningsconsole voor de rechterkant, nieuwe stuurdop, eventueel nieuwe spiegel. en dat alles voor een GPX.
 
Ik had het inderdaad slechter kunnen treffen.

Ga de verzekering nu maar bellen....

Ik hou jullie op de hoogte.
 
Het is toch eigenlijk bijna te zot voor woorden dat je tegenwoordig blij mag zijn dat iemand zich nog meld als hij jou of je voertuig aangereden heeft....

Succes met herstelwerkzaamheden.
 
Het is toch eigenlijk bijna te zot voor woorden dat je tegenwoordig blij mag zijn dat iemand zich nog meld als hij jou of je voertuig aangereden heeft....

Succes met herstelwerkzaamheden.
Ik vraag me af of dit nou specifiek iets van deze tijd is:

Waren mensen vroeger allemaal zo netjes? of denken we dat alleen maar? Enne hij kwam toch terug?
 
de wonderen zijn de wereld nog niet uit O-) toch netjes dat tie zich meld?.
Wat eigenlijk normaal is! maaja tis en blijft kl*te voor je ;( .

suc6 met het herstellen
 
Toch raar dat ie niet eerst naar de sportschool gaat en daar vraagt of de eigenaar van de motor aanwezig is. :? Toch nog berouw gekregen?

Maar toch netjes dat ie terug is gekomen, je kan het slechter treffen. :}
Bang voor al die 'sportschooltypes', perhaps? ;)

Maarreh toch mooi dat ie het zo netjes oplost. Als je geen dader heb, kost het een hoop meer moeite om je geld te krijgen.
 
Netjes dat hij zelf al naar het politiebureau gereden is! Er bestaan ook nog fatsoenlijke mensen :)
Maar zo is het verder goed geregeld lijkt me! Ik hoop dat je lekker op vakantie kunt!
 
Ook wel netjes dat hij hem eerst overeind heeft gezet voordat hij zich is gaan melden...

afgezien van het feit dat hij natuurlijk eerst je motor kapot heeft gereden ;(
dat is weer wat jammer... Sterkte!
 
wel netjes dat hij zich gewoon gemeld heeft :}

Schade snel laten repareren en dan lekker op vakantie ;)

Snel vergeten dit soort dingen :]

:^

Is klote dat het gebeurt is, maar wel netjes van die jongen dat ie zelf naar de politie gegaan is om het te melden :} Er zijn zat mensen die gewoon door rijden en je fiets laten liggen :(
 
Sterkte met de afhandeling, en hopen, dat je maar snel meer kan
crossy.gif


Je hebt marzel, dat die jongen zelf al naar het bureau is gegaan, en dat hij terug is gekomen, je hebt ook mensen die, doorrijden en niet terugkomen
 
Heel netjes van die jongen, 9 v/d 10 zie je nooit meer terug.

Wel klote, maja als de verzekering alles vergoed dan valt het nog mee hopelijk ;)
 
Balen zeg! Zeker als je binnenkort op vakantie moet met de motor...

Wel rielekst dat de bestuurder van de bus zich heeft gemeld bij de politie. Het kan ook wel eens anders...mij is eind maart hetzelfde overkomen maar omdat de dader is doorgereden moeten eerst alle getuigen aangeschreven worden. Kan nog wel ff duren... B|
 
De GPX is naar de motor-zaak gebracht en daar zeiden ze dat je er maar rekening mee moeten houden dat hij total-loss is GVD..... :( Kun je er zelf niks aan doen is je motor naar de klote...Globale schatting was al gauw 1500 euro.
Vandaag komt nog de taxateur om schade op te nemen.
Lekker zo voor de vakantie, kunnen we met de motor dan wel op de buik schrijven......Lijkt me dat het mogelijk moet zijn de kosten van de vakantie wel op tegenpartij te verhalen....
Schade:
- Grote deuk en krassen in tank
- Ruitje aan diggelen
- Kuip deel waarin ruitje vast zit kapot
- Nieuwe spiegel waarschijnlijk
- Lichte krasjes op uitlaat.
- Rempot deksel beschadigt.
- Stuurdop geschaaft
- Bedieningsdeel met doemansknop etc licht geschaaft
- Handvat lichte beschadiging
Kortom :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(
Iemand enig idee van dagwaarde van een GPX 600 R uit 1991 met 32000 op te teller?
Zag er verder picobello uit.
1 pleister op de wonden is dat hij in juli voor een grote beurt zou gaan met kleppen stellen etc dus al snel 400 euro........gelukkig is dat net niet gebeurd.
 
Is dus de bike van mijn vriendin :( (((( grrrrrrrrrrrrr en hij zag er zo mooi uit glimmend.....Weet iemand wat dat ongeveer kost een nieuwe tank, nieuwe ruit, reparatie aan de kuip, nieuw remvloeistof kappie en nieuw bedieningsconsole voor de rechterkant, nieuwe stuurdop, eventueel nieuwe spiegel. en dat alles voor een GPX.

Er is een GPX-GPZ site/forum misschien dat daar iemand iets weet?
affijn succes verder.
 
Dat schat ik ook zo'n bedrag GVD......wat een f**k zooi.....
Maar ja aan een schade motor heb je verder ook niks.....hij gaat er dan toch uit.
Hij zag er harstikke mooi uit...is een blauwe met wit-rode striping. Vorig jaar bij een dealer gekocht voor 2700 pleuro......Wel erg blijd at de grote beurt nog niet heeft plaats gevonden.

Is het in dit geval mogelijk om de motorvakantie verhalen op de tegenpartij????? Deze kan immers nu niet compleet uitgevoerd worden omdat we nu genoodzaakt zijn met de auto te gaan.
 
Dat schat ik ook zo'n bedrag GVD......wat een f**k zooi.....
Maar ja aan een schade motor heb je verder ook niks.....hij gaat er dan toch uit.
Hij zag er harstikke mooi uit...is een blauwe met wit-rode striping. Vorig jaar bij een dealer gekocht voor 2700 pleuro......Wel erg blijd at de grote beurt nog niet heeft plaats gevonden.

Is het in dit geval mogelijk om de motorvakantie verhalen op de tegenpartij????? Deze kan immers nu niet compleet uitgevoerd worden omdat we nu genoodzaakt zijn met de auto te gaan.

dat word denk ik moeilijk aangezien je wel op vakantie kunt, is dan wel met de auto, maar toch
 
sjips :X

Dit is niet mooi, maar gelukkig heb je wel die knaap gevonden die er schuldig aan was/is ;)

Suc6! met de verdere afhandeling van de schade(s) :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan