Mijn motor was op TV!!!!

BogaddE

MF veteraan
28 mei 2001
1.772
0
Hengelo
Ik zat een beetje te zappen en toen zag ik een kawasaki naast een jochie op skateboard die achter auto hing rijden.

Dat was op V8.

Dus ik dach; leuk een motor op tv, dat jochie met skateboard ging er van door en die motor er achteraan, kwamen er nog 2 bij en jaja, een er van was een SRX 250 in dezelfde kleuren!!!

Echt leuk!!!

Lekker onnuttige informatie voor jullie maar ik vond het zo leuk!!! Helaas crashte de srx wel tegen/onder een wauto (wouten-auto).
 
Was toch geen motorspecial vandaag he?

Helemaal vergeten dat blik op de weg erop was |(
Meestal toch geen bal aan maar als ik een keer niet kijk is het meestal toch erg interessant.
 
die motorrijder was stevig op dreef iig
ruzie met auto, motor in de puin, dus op de motor van de vrouw verder erachetraan, ook kort gereden en zichzelf ook maar erbij

voor de rest standaard koekblik werk met oogkleppen en hersenloos rijgedrag
 
Zou toch niet mijn eerste gedachte zijn als ik door een debiel in koekblik geramd werd: Nou volgende motor dan maar en er weer naast gaan rijden :?
 
|( Ik zei om 17:00/18:00 uur ofzo tegen Moosman:
Vandaag ga ik eens een keer niet vergeten om naar Blik op de weg te kijken.

Moosman: Jawel hoor

Akelige betweter had het nog goed ook :(

Zo te lezen heb ik wel wat gemist. :( '(
 
die motorrijder was stevig op dreef iig
ruzie met auto, motor in de puin, dus op de motor van de vrouw verder erachetraan, ook kort gereden en zichzelf ook maar erbij

voor de rest standaard koekblik werk met oogkleppen en hersenloos rijgedrag

Beide gefilmd??????
 
Was toch geen motorspecial vandaag he?

Helemaal vergeten dat blik op de weg erop was |(
Meestal toch geen bal aan maar als ik een keer niet kijk is het meestal toch erg interessant.

De motorspecials zijn toch geen reet meer aan, elk jaar dezelfde dingen die je ziet. Die Duitser die onderweg is naar de TT heb ik ook al 2x gezien. :(
 
De motorspecials zijn toch geen reet meer aan, elk jaar dezelfde dingen die je ziet. Die Duitser die onderweg is naar de TT heb ik ook al 2x gezien. :(

Ja, maar dat was met de herhaling.
En echt bijzonder leuk is het niet nee maar het is wat, beter dan het gemiddelde dat er op tv is.
 
Ben op vrijdagavond werken dus zie het al nooit meer. Zag laasts wel een gs500e in cobra 11. Helemaal blij, en toen bedacht ik mij: "goedkope motor en het is cobra 11" dus later werd deze idd met een goeie vaart in een auto geboord :(
 
|( Ik zei om 17:00/18:00 uur ofzo tegen Moosman:
Vandaag ga ik eens een keer niet vergeten om naar Blik op de weg te kijken.

Moosman: Jawel hoor

Akelige betweter had het nog goed ook :(

Zo te lezen heb ik wel wat gemist. :( '(

Tsja, ik had het nog zo gezegd. Maar hij wist zeker dat ie het wel zou gaan kijken. (niet dus)
 
EN het was niet eens JOUW motor... |(
Alleen maar hetzelfde modelletje... |(
En als het dan nog een mooi modelletje was... :P

Daarbij moraalridder Leo komt me zwaar de keel uit. Kheb het gemist dus.. :P
 
EN het was niet eens JOUW motor... |(
Alleen maar hetzelfde modelletje... |(
En als het dan nog een mooi modelletje was... :P

Nou, als jij het had gezien weet ik zeker dat je zou denken: ik verkoop die lelijke R1 en ik ga een SRX250 kopen!!!!
;)
 
Mijn brommermodel Suzuki TSX was eens in Flodder de TV serie. Werd onderuit gereden door die auto van Sjonnie. Ach mijn bromfiets was ook op een auto geklapt nadat ik 'm verkocht had. Dus beide tsx brommers hadden wel hetzelfde meegemaakt ;)
 
Klotezooi :(
Ben ik blik op de weg weer vergeten.

Lijkt me ook wel leuk om mijn motor op tv te zien.

Blik op de weg was wel aardig ja. Gewoon 2 BMW's kort rijden door dezelfde Renault Kangoo en volgens mij nog op dezelfde weg. Hoe kan ie anders zo snel aan die motor van z'n vrouw komen om achter de auto aan te gaan om het kenteken te lezen en 'm aan te houden?

Hehehe wel mooi dat die vrouw aan komt lopen.. die zal wel gedacht hebben 'verdomme, nu mijn motor ook nog door die klootzak met oogkleppen!'

Overigens was de eerste keer waarschijnlijk niet goed kijken, maar de 2e keer drukte de automobilist de motorrijder van de weg af richting vangrail. Maar de spiegel had ie er nog eerst mooi afgetrapt :}
 
Blik op de weg was wel aardig ja. Gewoon 2 BMW's kort rijden door dezelfde Renault Kangoo en volgens mij nog op dezelfde weg. Hoe kan ie anders zo snel aan die motor van z'n vrouw komen om achter de auto aan te gaan om het kenteken te lezen en 'm aan te houden?

Hehehe wel mooi dat die vrouw aan komt lopen.. die zal wel gedacht hebben 'verdomme, nu mijn motor ook nog door die klootzak met oogkleppen!'

Overigens was de eerste keer waarschijnlijk niet goed kijken, maar de 2e keer drukte de automobilist de motorrijder van de weg af richting vangrail. Maar de spiegel had ie er nog eerst mooi afgetrapt :}

die gast reed gvd de 2e keer opzettelijk die motor omver :j :j :j
bij sommige automobilist werkt een motor als een rode lap op een stier ... willen je perse bij houden enz.. of gaan je snijden zoals in dit geval
 
die gast reed gvd de 2e keer opzettelijk die motor omver :j :j :j
bij sommige automobilist werkt een motor als een rode lap op een stier ... willen je perse bij houden enz.. of gaan je snijden zoals in dit geval

Of gooien de deur open in de file :(
Er zijn gewoon mensen die motorrijders haten... die hebben gewoon een kronkel in de kop ofzo.

Ik weet wel dat de dode hoek met die bestelbusjes groot is, maar er zitten 2 spiegels op zo'n ding, dus ff kijken in je spiegel voor je weer terug de snelweg op gaat... maarja spiegels zitten voor niets op een auto.
 
Terug
Bovenaan Onderaan