mijn motor

ocin

Die hard MF'er
6 mrt 2004
301
1
Lemmer (frysland)
He, beste mensen hier op het forum
Ik wil ff vertellen dat ik zins vandaag
Gelukkige bezitter van de kawasaki gpx 600 r van het bj 1994
En ik voel me echt super. Nu moet ik alleen wachten tot volgende week zaterdag.
Ik zit nu al te popelen om te rijden! Op mijn eigen motor



Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/159453/1f360994dc8b99f33f7d7c44d078f24d (nico zijn gpz 2.JPG)​
 
Laatst bewerkt:
full

zo dus...
 
hee die had ik nog nooit gezien een gpz met ronden koplampen,gave motor ,veel plezier ermee :]
 
He, beste mensen hier op het forum
Ik wil ff vertellen dat ik zins vandaag
Gelukkige bezitter van de kawasaki gpx 600 r van het bj 1994
En ik voel me echt super. Nu moet ik alleen wachten tot volgende week zaterdag.
Ik zit nu al te popelen om te rijden! Op mijn eigen motor

Even proberen of ik ook een pic kan plaatsen

Gefeliciteerd! Die ziet er mooi uit :} Veel rijplezier gewenst en dat het maar snel weer zaterdag mag zijn })
 
Mooi zeg! wist geeneens dat ze er ook waren met dubbele koplampen.

Als eerste motor ook een GPX600R gehad, met bezwaard hart verkocht...

Veel rijplezier ermee!
 
Ik was ook helemaal verkocht aan de GPX.
Ik liep de showroom binnen en meteen recht op de GPX af. Hij glom zo mooi zag er zo goed verzorgd uit. En na wat onderhandelen nieuw pak uit gezocht met alles erop en eraan proefritje gedaan en gekocht :)
 
Dat koplampsetje maakt hem toch wel heel bijzonder en direct herkenbaar als "jouw motor". Heel veel plezier ermee!
 
Nauw ik heb hem 22 jan op gehaald mijn gpx.
En heb er nu onderhand 130 kilometers mee gereden.
En wat een fijn gevoel is dat mensen.
Je eigen eerste motor en zoveel jaloerse blikken van de familie.
Maar alleen die klote pekel das echt een ramp.
Ik laat hem denk mij nu eerst maar ff in de schuur staan totdat het weer een beetje beter word want die pekel is raar spul.

Maar dat lukt me denk ik niet dan maar vaker wassen maar kan ik hem ook in de wasstraat afspuiten?


En nog een vraagje
Ik heb voor een nieuw bandje. Nu zeiden ze tegen mij dat ik eerst even rustig aan moest doen met de bochtjes. Ik dacht valt wel mee. Dus ging lekker door een bochtje heen maar toen gleed het voor wiel weg. Daar lag ik dus ook al bijna maar nu was mijn vraag hoelang ik ongeveer rustig aan moet doen .Of licht er nu een verkeert bandje voor om?
 
Nauw ik heb hem 22 jan op gehaald mijn gpx.
En heb er nu onderhand 130 kilometers mee gereden.
En wat een fijn gevoel is dat mensen.
Je eigen eerste motor en zoveel jaloerse blikken van de familie.
Maar alleen die klote pekel das echt een ramp.
Ik laat hem denk mij nu eerst maar ff in de schuur staan totdat het weer een beetje beter word want die pekel is raar spul.

Maar dat lukt me denk ik niet dan maar vaker wassen maar kan ik hem ook in de wasstraat afspuiten?


En nog een vraagje
Ik heb voor een nieuw bandje. Nu zeiden ze tegen mij dat ik eerst even rustig aan moest doen met de bochtjes. Ik dacht valt wel mee. Dus ging lekker door een bochtje heen maar toen gleed het voor wiel weg. Daar lag ik dus ook al bijna maar nu was mijn vraag hoelang ik ongeveer rustig aan moet doen .Of licht er nu een verkeert bandje voor om?


Kan verkeerde band omliggen maar dit zal het niet zijn.

Om een lang verhaal kort te maken. Van de fabriek af zit er een soort conserveringslaagje omheen. Gevolg : maakt je band glad.
Oplossing: kalm rijden en met de bochten steeds een kleinere hellingshoek maken( =platter de bocht doorgaan). Gewoon stukje voor stukje.
Andere oplossing is je band (lichtjes) opschuren en dat laagje weghalen. Je kan dan wat sneller en platter de bocht door dan eerst maar je moet nog steeds ff oppassen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan