Mijn motormuisje

R. Katuin

MF'er
24 mrt 2002
43
0
Middenmeer
Ze vond achterop de R1 minder leuk worden.
Daarom maar zelf rose papiertje en haar eigen brommertje.

misc.php


Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/1937/a38ed5624cc26d97fa4cfa49baf65688 (Linda-op-SV.jpg)​
 
Laatst bewerkt:
Gelijk heb je!

Zelf rijden is het fijnst!

He Hellraiser....wat had jij nu weer achterop je brommertje vanmiddag?
 
Wat is dat toch voor onzin, de dames hier op het forum krijgen steeds mooiere, snellere en duurdere motoren !! :} Wil ik ook !!! :)
Ik wil ook een SV650S :9~
 
waarom nou rood... (mooi rood is niet lelijk )

die zilvere sv die is pas :9~

sorry smaken verschillen...en dat afdek kapje erop...dan is ie af...
onee..ook nog een hoog uitlaatje erop :)
 
waarom nou rood... (mooi rood is niet lelijk )

die zilvere sv die is pas :9~

sorry smaken verschillen...en dat afdek kapje erop...dan is ie af...
onee..ook nog een hoog uitlaatje erop :)

Ghe ghe, nog lang niet af... Kapje erop, hoog uitlaatje, undertail, knipperlichten, spiegels, ruitje, buddy, achterspatbord. En dan zijn er nog wel een aantal dingen die overblijven en toch leuk zijn ;) .
 
Gelijk heb je!

Zelf rijden is het fijnst!

He Hellraiser....wat had jij nu weer achterop je brommertje vanmiddag?

Damn, hou je mond, die vriendin van Paul is een betje aan de zware kant, mijn grondspeling is al niet groot :( , bijna de bocht gemist :+
 
Zijn er hier ook nog lelijke dames op motoren eigenlijk of durven die gewoon geen foto van hunzelf (zonder helm) te posten ;)

PS: een lelijke meid bestaat enkel in't hoofd van die meid!
 
Op maandag 25 maart 2002 00:05 schreef martinweb.nl het volgende:
Jaja, nieuwe SV!!!

[*img]http://www.motor-forum.nl/forum/misc.php?file=1937[/img]


ding is er inderdaad niet mooier op geworden :(
 
Mijn vriendin denkt er ook aan om een motor aan te schaffen, maar eerst gaat ze voor haar auto-rijbewijs.
Op het salon in Brussel is ze toch al eens gaan proefzitten en redelijk teleurgesteld teruggekeerd want slecht 1 motor paste haar echt. (ze is nl met haar 1.58m niet van de grootste)

Enige waar ze haar goed op voelde was een kawazaki zzr 250. (ze heeft overigens enkel naar motoren gekeken met kuip, want de andere zeggen haar niets)
Desnoods kan ze nog altijd enkele cm's laten verlagen.

hier 'n pic van 2 prachtige kontjes:
misc.php
 
Zijn er hier ook nog lelijke dames op motoren eigenlijk of durven die gewoon geen foto van hunzelf (zonder helm) te posten ;)
Volgens mij is dit toch echt de verkeerde manier om een contactadvertentie te plaatsen. Persoonlijk zou ik vragen of er nog mooie dames zijn. Of heb je je eisen maar wat bijgesteld om meer kans te maken? ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan