mijn motorongeval 15/11/2011 in Belgie

kriske

Die hard MF'er
30 jan 2003
874
18
Nederland
'k Heb gisteren een motorongeval gehad ( Tussen Wachtebeke en Zaffelare in Belgie)waar bij linkervoet is afgebroken van onderbeen.
Gelukkige had'k goeie motorlaarzen aan zodat het net geen open beenbreuk was alhoewel enkel volledig verbrijzeld is.

'k Heb blijkbaar een highsider gemaakt hoor'k deze deze avond van een getuige.

Maar'k schreef dit voor al voor de 3 Nederlandse motorrijders die mij bijgestaan hebben in die moeilijke en pijnlijke momenten tot 'k in ambulance lag.
Zij hebben het verkeer tegenhouden, baxters omhoog gehouden, mijn been/voet fix gehouden samen met hulpverleners tot ik stabiel was.

'k Wil deze mensen , waar 'k spijtig genoeg geen gegevens heb, hartelijk bedanken via deze weg.
Het zijn al vast mensen met het motorhart op de juiste plaats.

Met vriendelijk groet Kris(tof)

( de ene man was een ehbo'er en reed iemand van de 3 met een Fjr denk)
 
Sterkte man, hopelijk is het niet te erg? Ik las de eerste zin en dacht dat je je voet kwaijtgeraakt was, maar dat is dus niet zo?

In elk geval veel beterschap en top van de motorrijders dat ze je zo gesteund hebben.
 
voet zat nog enkel met huid vast, voet was uitgewricht , gewricht afgebroken van onderbeen en voor het grootste deel versplinterd

zitten nu 8bouten en 2 platen om alles wat er over is samen te houden :/

Sterkte man, hopelijk is het niet te erg? Ik las de eerste zin en dacht dat je je voet kwaijtgeraakt was, maar dat is dus niet zo?

In elk geval veel beterschap en top van de motorrijders dat ze je zo gesteund hebben.
 
Ouch, dat klinkt pijnlijk!!!
Mooi dat je zo goed geholpen bent door andere rijders, ik hoop dat je zo goed mogelijk hersteld.
 
Er zijn vast niet veel motorrijders die nu nog aan het touren zijn met 3 man. Als ze van hier zijn, dan zijn ze wel te vinden.

En natuurlijk veel beterschap gewenst. :)
 
Laatst bewerkt:
'k Heb gisteren een motorongeval gehad ( Tussen Wachtebeke en Zaffelare in Belgie)waar bij linkervoet is afgebroken van onderbeen.
Gelukkige had'k goeie motorlaarzen aan zodat het net geen open beenbreuk was alhoewel enkel volledig verbrijzeld is.

'k Heb blijkbaar een highsider gemaakt hoor'k deze deze avond van een getuige.

Maar'k schreef dit voor al voor de 3 Nederlandse motorrijders die mij bijgestaan hebben in die moeilijke en pijnlijke momenten tot 'k in ambulance lag.
Zij hebben het verkeer tegenhouden, baxters omhoog gehouden, mijn been/voet fix gehouden samen met hulpverleners tot ik stabiel was.

'k Wil deze mensen , waar 'k spijtig genoeg geen gegevens heb, hartelijk bedanken via deze weg.
Het zijn al vast mensen met het motorhart op de juiste plaats.

Met vriendelijk groet Kris(tof)

( de ene man was een ehbo'er en reed iemand van de 3 met een Fjr denk)

Sterkte!!!!


En netjes dat je zo even contact zoekt.
 
'k Heb gisteren een motorongeval gehad ( Tussen Wachtebeke en Zaffelare in Belgie)waar bij linkervoet is afgebroken van onderbeen.
Gelukkige had'k goeie motorlaarzen aan zodat het net geen open beenbreuk was alhoewel enkel volledig verbrijzeld is.

'k Heb blijkbaar een highsider gemaakt hoor'k deze deze avond van een getuige.

Maar'k schreef dit voor al voor de 3 Nederlandse motorrijders die mij bijgestaan hebben in die moeilijke en pijnlijke momenten tot 'k in ambulance lag.
Zij hebben het verkeer tegenhouden, baxters omhoog gehouden, mijn been/voet fix gehouden samen met hulpverleners tot ik stabiel was.

'k Wil deze mensen , waar 'k spijtig genoeg geen gegevens heb, hartelijk bedanken via deze weg.
Het zijn al vast mensen met het motorhart op de juiste plaats.

Met vriendelijk groet Kris(tof)

( de ene man was een ehbo'er en reed iemand van de 3 met een Fjr denk)

Ai, sterkte!
 
Zo, dat is goed *$#^+. -O-
Maaruh,.... highsider?? Kouwe Banden? Te hard door de bocht? Olie op de baan?

Goed dat je opgevangen en begeleid bent door medemotorijders.
Herstel zal nog wel ff duren,maar je bent op het MF, dus dat komt wel goed.
Laat je vorderingen maar met tijd en wijle weten.
Sterkte en beterschap.
En het word toch geen weer om te rijden. :+
 
Heel veel sterkte met alles.
Ik heb soortgelijk ongeval meegemaakt in april 2009. ook beide botten gebroken en mijn enkelgewricht.
2 uur later lag ik op de operatietafel en zijn 5 uur met mij bezig geweest, had na de operatie ook nog wat botjes over waar ze niets meer mee konden.
Half jaar gips gehad en er zitten nog 9 schroeven en 2 platen in mijn enkel.
kan geen goede slag meer maken met mijn enkel dus niet meer hardlopen etc.
Je gaat een lang traject in heel veel sterkte en succes.
bij mij was het met supermoto op circuit emmen.
als je evt vragen hebt stel ze maar...
 
'k hoop dat 'k nog voldoende bewegelijkheid krijg enkel zodat 'k nog met moto zal kunnen rijden.
inderdaad hardlopen ga ' k niet meer kunnen doen volgens dokter

Heel veel sterkte met alles.
Ik heb soortgelijk ongeval meegemaakt in april 2009. ook beide botten gebroken en mijn enkelgewricht.
2 uur later lag ik op de operatietafel en zijn 5 uur met mij bezig geweest, had na de operatie ook nog wat botjes over waar ze niets meer mee konden.
Half jaar gips gehad en er zitten nog 9 schroeven en 2 platen in mijn enkel.
kan geen goede slag meer maken met mijn enkel dus niet meer hardlopen etc.
Je gaat een lang traject in heel veel sterkte en succes.
bij mij was het met supermoto op circuit emmen.
als je evt vragen hebt stel ze maar...
 
'k had al zo'n 7km gereden en reed tussen 70 en 80km/u en ging volgens 'k mij herinner gewoon op de gas.
'k vermoed nu ook dat de band nog niet warm was, maar reed gewoon vlot,niet snel dacht'k

Zo, dat is goed *$#^+. -O-
Maaruh,.... highsider?? Kouwe Banden? Te hard door de bocht? Olie op de baan?

Goed dat je opgevangen en begeleid bent door medemotorijders.
Herstel zal nog wel ff duren,maar je bent op het MF, dus dat komt wel goed.
Laat je vorderingen maar met tijd en wijle weten.
Sterkte en beterschap.
En het word toch geen weer om te rijden. :+
 
'k hoop dat 'k nog voldoende bewegelijkheid krijg enkel zodat 'k nog met moto zal kunnen rijden.
inderdaad hardlopen ga ' k niet meer kunnen doen volgens dokter

is het je schakelvoet of je remvoet.
Bij mij is het mijn rechter dus voor motorrijden geen belemmering. Ik remde toch nooit met de achterrem.
Met fysio is het wel iets beter geworden de beweeglijkheid, maar mis toch een heel stuk..
heel veel sterkte...
 
aah, dat klinkt naar! Gelukkig hebben medehobby-beoefenaars je adequaat geholpen :)
Ik wens je een goed herstel, hopelijk kun je binnenkort weer gewoon op de motor stappen!
 
linkervoet, dus schakelvoet :/

is het je schakelvoet of je remvoet.
Bij mij is het mijn rechter dus voor motorrijden geen belemmering. Ik remde toch nooit met de achterrem.
Met fysio is het wel iets beter geworden de beweeglijkheid, maar mis toch een heel stuk..
heel veel sterkte...
 
linkervoet, dus schakelvoet :/
allereerst kriske veel sterkte, en beterschap maak je maar niet te veel zorgen over het wel of niet nog motor kunnen rijden. Ian Hutchinson 5x TT winnaar in 2010 op Isle of Man rijdt op een aangepaste motor met het schakelmechanisme rechts (stangenstelsel door holle achteras van achterbrug), dus er is vanalles mogelijk. greetz Chris.
 
Kriske, beterschap.

Wat betreft het schakelen: mijn vrouw heeft enkele jaren geleden een gedeeltelijke dwarslaesie opgelopen, waar ze onder andere een klapvoet aan over heeft gehouden (linkerzijde). Zij kan weer motorrijden zonder aanpassingen aan het schakelmechanisme. Gaat jou ook lukken.
 
Beterschap, dat zijn niet de fijnste blessures.
Ik hoop dat je herstel voorspoedig zal zijn en dat je komend seizoen gewoon weer kunt rijden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan