Mijn motorpak moet bij mijn motor passen?!?!

Moet jou motorpak bij de kleur van je motor passen??

  • Ja, altijd!

    Stemmen: 27 25,0%
  • Nee, maar moet wel neutraal zijn!

    Stemmen: 58 53,7%
  • Nee, maakt mij helemaal niks uit!

    Stemmen: 21 19,4%
  • Nee, hoe meer verschillende kleuren, hoe beter!!!

    Stemmen: 2 1,9%

  • Totaal aantal stemmers
    108
Gewoon effe bij een outlet van een motorzaak effe een andere jas op de kop tikken.
Heb ik ook gedaan, terwijl mijn zwart-witte jas er best goed bij paste (maar wou toch iets met rood hebben). :9
full
 
Thanx Kawakrisje :}

Had vandaag wel ff bij Motoport gekeken, en daar hadden ze een mooie zwart/grijze lederen Difi te koop. Ziet er bijna net zo uit als op de foto :9~ .

Helaas konden ze mij niet zeggen hoeveel korting ik hierop krijg op 2e paasdag :X .
In ieder geval gaat er bij alle kleding 10% af. Ik was afgelopen woensdag wel bij Motoport in Vianen geweest, en daar kon ik een mooie lederen Grid jas krijgen ook in de kleur zwart/grijs. Ik kon toen gelijk al 100 euro korting krijgen :Y .

Zelf vond ik met de korting 200,00 euro nog wat prijzig, vandaar dat ik in Almere wou kijken aangezien ze daar een grotere collectie hebben.
full
 
mijn pakken waren altijd een andere kleur dan de motor, soms vloekte het onzettedn geelzwart pak icm een rode motor maar voordeel is wel dat je opvalt en niet 1 geheel wordt met de motor
 
Mijn vriendin zei ook al dat ik op deze manier wel opval qua kleurstelling, wat voor de veiligheid wel goed uitkomt :) .

En echt vloeken doen die kleuren ook niet bij elkaar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan