Mijn natte droom qua nakeds

Mario

Die hard MF'er
22 aug 2001
361
0
Turnhout
centauro1.jpg


Dit vind ik dus een klassebak, ècht knap. Er zullen wel wat mankementjes aan zitten vermoed ik, maar persoonlijk ken ik geen naked die meer brute kracht uitstraalt. Prachtig, ook al is ie puur estetisch misschien niet de allermooiste, geen probleem voor mij.

Moto Guzzi :}

O ja, dit is de Moto Guzzi V10 Centauro.

V10_CENTAURO_small_new.jpg
Sorry, maar ik krijg er geen genoeg van.

Tamiya heeft hem in 1/12 en ooit bouw ik hem wel eens. Lijkt me de enige manier om eraan te komen ;(
 
Laatst bewerkt:
Ik vind de goes van Mustang Sally mooier... Op de een of andere manier vind ik alleen guzzi\'s oude-stijl mooi. Iedere keer dat ze iets moderns proberen te ontwerpen gaat het mijns inziens mis. Die nieuwe sportbike is echt klasse, met die retro topkuip. Trouwens ik vind ouwe Honda\'s (vaak) ook mooier dan nieuwe, maar dan moeten het wel nakeds zijn. (die nieuwe VFR800i is wel echt bruut, kunnen ze die niet ook naked uitbrengen?)

Zomaar wat overpeinzingen.... :]

8-)
GL-sjon
 
Zoals ik al aangaf, heel esthetisch is ie voor velen niet, maar ik vind hem wel machtig :) .

Alleen past die demper niet zo goed bij de rest volgens mij.
 
Hier droom ik dan van (na wat photoshoppen geklust...) een kale vfr \'mean motherf*cker\' 2002

(ik mis nog een koplamp enzo...)

vfr_naked.jpg


GL-sjon
 
Ik ben toch echt groten fan van de Moto Guzzi V11 Sport in de kleur geel/groen metallic. Super mooi! :9~
 
Terug
Bovenaan Onderaan