Mijn nieuwe aanwinst helaas de bijl ertussen!

piet7

Banned User
29 sep 2003
1.438
0
Wat moet ik ook met twee combinaties,ik ben eruit,deze blijft gesplitst!
Ziet ook mijn advertentie bij gzocht&gvonden,de Xs1100 Martini is namenlijk een uitgelezen sportieve motor om liefst zonder sleurbak van bovengemiddelde snelheden te genieten.
Mijn eerste Martini en tevens mijn eerste Xs1100 ging easy fluitend naar boven de 215km/h in een tijd dat flitspalen gelukkig nog niet bestonden.
.
full
 
Mijn eerste Martini bj.78 zag er ook niet verkeerd uit met die geknikte janton uitlaten,het merk bestaat geloof ik niet meer.
deze foto is uit 1983.

full
 
Haha, zo'n haarcoupe had ik toen ook!

Inderdaad, Janton. Ze maakten frames, uitlaten en die typische buisspaakwielen. Heb nog motorbladen met advertenties van ze.

Tja, ik ben best een Kawa fan, maar zo'n XS 1100 blijft toch ook een wereldfiets. Zeker in die uitvoering. En zeker ook om een zijspan te sleuren. Leuk dat je er nu nog één hebt.
 
piet zit waarschijnlijk ergens in een bosrijke omgeving met wat ex-collega's van jou de kerst te vieren *O*
reken er maar niet op dat hij nog terug komt -O-
 
zo, jij kan lekker de opmaak om zeep helpen |(

kijk even in de FAQ, daar staat dit:
Op deze manier is het mogelijk en stukje tekst klikbaar te maken. Dit doe je op de volgende manier: {url=http://www.motor-forum.nl]link naar piet7[/url}. Je krijgt dan dit: Dit is een test. Indien je een link post naar een topic of post op Motor-Forum zal deze automatisch worden omgezet in een nette link.
kan je even netjes updaten *D
de accolades {} moeten dan natuurlijk wel rechte haakjes [] zijn
 
Laatst bewerkt:
zo, jij kan lekker de opmaak om zeep helpen |(

kijk even in de FAQ, daar staat dit:kan je even netjes updaten *D
de accolades {} moeten dan natuurlijk wel rechte haakjes [] zijn
wist ik allang :P

lekker belangrijk of mijn post niet in de breedte op de pagina past *O*
(hij hoeft er alleen maar aan de linkerkant op te klikken :X )
 
Terug
Bovenaan Onderaan