Mijn nieuwe aanwinst is felgeel ............

Lecram

MF veteraan
18 nov 2002
3.602
22
Barendrecht
Slechts € 272 bij de Makro en gratis thuis bezorgd. Het onderhoud doe ik vanaf nu dus helemaal zelf. In mijn eigen garage :9

hefbrug1.JPG

hefbrug2.JPG

hefbrug3.JPG
 
je moet alleen niet ff kracht zetten en per ongeluk van je bok af laten vallen :o
maar ff serieus...

deed je je onderhoud voorheen niet zelf omdat je dan moest bukken ofzo?
 
je moet alleen niet ff kracht zetten en per ongeluk van je bok af laten vallen :o
maar ff serieus...

deed je je onderhoud voorheen niet zelf omdat je dan moest bukken ofzo?

Onderhoud deed ik deels zelf, maar heb de garage ook nog niet zo lang.
 
handig,beter mee verlegen dan om verlegen,zit er een remvoorziening op de wieltjes?
enne ik zie een kinderzitje op de achtergrond,is het spul beveiligd tegen naarbenee zakken wanneer je nageslacht dat in werking probeert te zetten in een onbewaakt ogenblik :X
 
is het spul beveiligd tegen naarbenee zakken wanneer je nageslacht dat in werking probeert te zetten in een onbewaakt ogenblik :X

moet je zorgen dat je kroost niet in de garage is als je aan het sleutelen bent en je motor staat erop... :)
 
Laatst bewerkt:
Bakkie "Senseo" erbij zie ik en ze zien je de hele avond niet meer terug :Z

Khep er ook nog over gedacht toen ik 'm in de folder zag staan, maar op dit moment heb ik ff de poen nodig voor andere prioriteiten.
 
ook handig als je een inbreker overloopt,z'n rotkop erin en laten zakken en een vreugde dansje erop om de vreugde te uiten :+
 
handig,beter mee verlegen dan om verlegen,zit er een remvoorziening op de wieltjes?
enne ik zie een kinderzitje op de achtergrond,is het spul beveiligd tegen naarbenee zakken wanneer je nageslacht dat in werking probeert te zetten in een onbewaakt ogenblik :X

Dat er geen remvoorziening op zit, kwam ik achter toen ik mn fiets erop wilde rijden. De hefbrug reed net zo hard mee. Gewoon in beide wieltjes een schroevendraaier steken lost een hoop op.

Er zit ook een kids-beveiliging op. Een stang die je door twee gaten steekt en die je daarna borgt. Slimme kid die hem daarna nog naar beneden haalt (shit, die van mij zijn slim 8-) ).
 
nu is natuurlijk zijn ega aan de beurt,die mag voor het zelfde bedrag een stoomreiniger uitkiezen(ook handig om intezetten op reiniging klusjes aan de motor maar dat moet ie maar niet opnoemen tegen haar :X )
 
nu is natuurlijk zijn ega aan de beurt,die mag voor het zelfde bedrag een stoomreiniger uitkiezen(ook handig om intezetten op reiniging klusjes aan de motor maar dat moet ie maar niet opnoemen tegen haar :X )

Mijn ega heeft pas een mooi dochtertje gekregen, dus die mag helemaal niet mopperen :+ :+
 
pas maar op jalouzie ligt ten grondslag aan werkelijk alles,en julie kroost is gezamelijk bezit,of je vrouw moet ook op je motor rijden en een extra verschoon tafel voor de baby waarderen :}
 
pas maar op jalouzie ligt ten grondslag aan werkelijk alles,en julie kroost is gezamelijk bezit,of je vrouw moet ook op je motor rijden en een extra verschoon tafel voor de baby waarderen :}

Ik zal voorstellen dat ze onze baby op de hefbrug mag verschonen 8-)
 
Ik heb ook de beschikking over een motor hefbrug, en wil je graag 1 tip meegeven (spreek uit ervaring).

Maar ff een paar haken en koop 2 sjor bandjes zodat je je motor vast kunt schorren aan de brug, staat hij veel stabieler als je een keer wat kracht moet zetten.

Een motor van 200kg die omvalt op de brug vang je echt niet op. (dat heb ik gelukkig niet meegemaakt)
 
He marcel dat is nog eens een mooi sleutel plekje :)

Spreek je Rob nog wel eens?? eigenlijk moeten we weer eens iets afspreken.
Ik heb geen Cagiva meer maar ik mag op de transalp toch ook mee.

Nou ik mail je nog wel eens.

oja kleine alles goed?? je begrijp wel wat ik bedoel
 
Terug
Bovenaan Onderaan