mijn nieuwe aanwinst vfr 750f

hansbos

Rookie
6 mrt 2006
23
0
lelystad
dit is mijn nieuwe aanwinst wie heeft er ook een vfr 750f

full
 
Apart kleurtje :Y

Mooi ding. Veel plezier ermee :Y
 
Fijn ding, Ik zelf heb net deze gekocht (zie bijlage).
Ik vind het echt super gave motoren die VFR's (snel en vriendelijk),

Wat ik alleen jammer vind is, mits je soloseat erop zit, dat je altijd een inbussleutel op zak moet hebben (anders kom je, bij storingen, niet bij je accu / gereedschap)

p.s.
Ik kan boven de 60 km. mijn stuur niet loslaten want dan gaat ie behoorlijk te keer. Iemand suggesties wat het kan zijn?

Grtz,

Edwin



Bijlage: vfr midi.JPG
 
Fijn ding, Ik zelf heb net deze gekocht (zie bijlage).
Ik vind het echt super gave motoren die VFR's (snel en vriendelijk),

Wat ik alleen jammer vind is, mits je soloseat erop zit, dat je altijd een inbussleutel op zak moet hebben (anders kom je, bij storingen, niet bij je accu / gereedschap)

p.s.
Ik kan boven de 60 km. mijn stuur niet loslaten want dan gaat ie behoorlijk te keer. Iemand suggesties wat het kan zijn?

Grtz,

Edwin


Balhoofdlagers, wiellagers, voorband, kromme remschijf

Zou eerst ff speling op de verschillende lagers controleren
 
dit is de mijne, vorig jaar gekocht, pracht fietsen en zeer goed voor z`n baasje maar denk deze toch te ruilen voor een tdm.
full
 
het model tdm vind ik mooi, ook vrouwlief rijd vaak mee achterop en zit niet confortabel op de vfr en heb eerder een toer motor gehad is is mij eigenlijk goed bevallen en had er spijt van deze verkocht te hebben, dus zoek ik een alternatief voor het toeren met de vrouw.
Tevens heb ik en houd ik last van polsen en rug op de vfr ( rugpatient) en heb bij een toermotor geen last, vandaar dat ik de vfr wel wil ruilen voor een tdm.
 
Sjoske vroeg naar mijn uitlaat?
Dit is een 4 in 1 van Laser, type Mar-jo racing mufler.
Ik heb er een DB-killer ingezet, (was net een Ducati/onweer)
maakt nu iets minder herrie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan