Mijn nieuwe aanwinst

Wreckerrm

MF'er
11 mrt 2002
203
0
Muntendam
Niet helemaal nieuw, maar voor mij wel. Nu nog een paar andere dempers, misschien komen we op de beurs wel iets leuks tegen. Leovince EVO II Titanium ofzo.

full
 
AAAAAAAAAAAAH Nice.
Mooie bike, inderdaad nog een setje dempers (liefst hoog :9~ )

Zelf heb ik liever lage dempers. Hoge vindt ik bij de Falco niet echt mooi. Tevens wil ik nog eens zadeltassen aanschaffen. Die verbrand ik dus niet op de uitlaatdempers.

Ik zoek leuke dempers met db-killer. Anders wordt de buurt wel een beetje pissig denk ik als ik straks om 07:00 uur naar mijn werk rijd.
 
Zelf heb ik liever lage dempers. Hoge vindt ik bij de Falco niet echt mooi. Tevens wil ik nog eens zadeltassen aanschaffen. Die verbrand ik dus niet op de uitlaatdempers.

Ik zoek leuke dempers met db-killer. Anders wordt de buurt wel een beetje pissig denk ik als ik straks om 07:00 uur naar mijn werk rijd.
Wat een gave fiets weer. en een mooie kleur.. lijkt wel rood-oranje op de foto.

qua dempers: ik zou een setje akra's ofzo monteren, maar als je het een beetje stil wilt houden kun je inderdaad misschien beter iets met DB'killers kopen Lasers of Leovinci bijvoorbeeld. kun je als je naar je werk gaat mooi stil rijden en als je een zaterdag-middag gaat sturen even twee schroefjes losdraaien en de DB-killers eruit pakken.

ik zou zelf voor titanium gaan. carbon wil wel eens scheuren met dit soort zware twins. en titanium verkleurd zo mooi als de dempers goed heet worden. (blauw!)
 
Een setje akra's is inderdaad heel mooi, maar zonder dbkiller denk ik nog wel eens in de problemen te komen.

Dat titanium blauw wordt wist ik niet.
 
Dat titanium blauw wordt wist ik niet.

jah. ik weet dat akra's mooi zijn, maar om het 3x te melden is wel wat teveel van het goede :P

even serieus nu: jah. titanium dempers kunnen (als ze heel heet worden) wat blauw verkleuren. is een heel mooi gezicht.

persoonlijk zou ik op een dikke twin altijd voor titanium pijpen gaan. en akra's maken niet zo heel veel herrie als je de toeren laag houdt. wel wat meer dan origineel maar niet ordinair veel.
 
Gisteravond eerst de restrictie maar eens verwijderd. De inlaat van de airbox is iets van 10 cm. Daar zit een plaatje met een pijpje op, waardoor de inlaat beperkt wordt tot 3 a 4 cm. Door deze te verwijderen en een draad bij de eeprom door te knippen, is de restrictie opgeheven. Ik geloof dat er dan iets van 10 pk en wat koppel bij komt.

Nu is er echt een fijne grom onder de tank.

Wreckerrm
 
Een setje akra's is inderdaad heel mooi, maar zonder dbkiller denk ik nog wel eens in de problemen te komen.

Dat titanium blauw wordt wist ik niet.
onzin...een twin moet je horen...
en als je toch een dbkiller erin stopt..blijf dan gewoon met je standaard pijpen rijden...anders is het zonde van je geld...

een twin moet je horen...
 
onzin...een twin moet je horen...
en als je toch een dbkiller erin stopt..blijf dan gewoon met je standaard pijpen rijden...anders is het zonde van je geld...

een twin moet je horen...
Voor woon/werk verkeer is het wel fijn om DB-killers te hebben. voor een 'zondags' ritje schroef je die DB-killers er toch even uit? geen probleem.
 
Terug
Bovenaan Onderaan