Mijn nieuwe brommer..

MotorOllie

MF veteraan
29 okt 2001
1.483
0
Enschede
Ik heb mijn eerste liefde ingeruild voor een GSX-R600 van 2001. Toch wel erg fijn 50 pk meer onder je reet, het zit en rijd wat comfortabeler en het stuurt bijna net zo strak... en het ziet er gewoon 10x zo mooi uit! ;) Dat moest ik ff kwijt.

emix_gsxr600.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik heb mijn eerste liefde ingeruild voor een GSX-R600 van 2001. Toch wel erg fijn 50 pk meer onder je reet, het zit en rijd wat comfortabeler en het stuurt bijna net zo strak... en het ziet er gewoon 10x zo mooi uit! ;) Dat moest ik ff kwijt.

emix_gsxr600.jpg


JAJA het ken slegter 8-) .

aan de achterband te zien is er niet zo hard mee gereden "schaamranden".

Alleen jammer van die Hotcam 8-)
 
JAJA het ken slegter 8-) .

aan de achterband te zien is er niet zo hard mee gereden "schaamranden".

Alleen jammer van die Hotcam 8-)

Nee... was er net mee terug van de dealer... gister de schaamranden eraf gereden op de lokale snelweg afslagen :+ Nu de linker kant nog...

Hotcam klinkt erg lekker moet ik zeggen, maar van mij mag ie wel iets harder. Misschien dat na verloop van tijd het dempingsmateriaal wat minder wordt.... (en ja... de db-killer is er al uit :P )
 
Nee... was er net mee terug van de dealer... gister de schaamranden eraf gereden op de lokale snelweg afslagen :+ Nu de linker kant nog...

Hotcam klinkt erg lekker moet ik zeggen, maar van mij mag ie wel iets harder. Misschien dat na verloop van tijd het dempingsmateriaal wat minder wordt.... (en ja... de db-killer is er al uit :P )


Oh is ie nieuw ik dacht 2e hands -->vandaar die schaamranden (ik heb niets gezegt)
 
Laatst bewerkt:
Is niet nieuw... maar de vorige eigenaar is er niet zo plat mee gegaan... achterband zat er ook net nieuw op trouwens...
 
Op maandag 01 juli 2002 10:57 schreef EmixodE het volgende:
Is niet nieuw... maar de vorige eigenaar is er niet zo plat mee gegaan... achterband zat er ook net nieuw op trouwens...

Omdat bij de vorige band de vellen er aan hingen.. })

Gefeliciteerd met je aankoop trouwens!! :9~ :9~
Hij staat ook bovenaan mijn lijstje momenteel

Veel plezier ermee! :]
 
je bedoelt een ZX6R neem ik aan... vind 'm uiterlijk niet mooi (achterkant, vooral die lelijke handgrepen) en is te all-round en ook nog gedateerd (tov van de concurrentie), bv. geen digitale teller, nog steeds benzinekraantje, zwaarder, minder PK's...
 
Terug
Bovenaan Onderaan