Mijn nieuwe F650GS!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Motomuzzi

MF veteraan
25 aug 2004
6.119
1
Nijkerk
Na dit:

Post van Motomuzzi in topic 'In 't Gooi deeltje IV'

Komt dit:

*O* Hij is der *O*

img0932yt6.jpg


img0934klrs8.jpg


*D
 
Gefelisiteerd Motomuzzi, en hou het stuur aan de bovenkant. veel fijne kilometers.

groeten, Look. :W
 
Tnx allemaal *D

@ Lemmy, Klopt maar we zijn der nog steeds hoor. Zitten tegenwoordig veel in het gooi topic en het GS forum :)
 
Wat een barrel B|











:+


Nee, geweldig ding! Mooie kleur, mooi windschermpje! Gelijk maar een mooie Touratech kofferset erop gehangen!

Zeker leuke keuze gemaakt voor motor denk ik! Wens je er veel plezier mee en veel veilige kilometers :]

edit: ik heb me even verdiept in de reden van een nieuwe motor, maar dat is allemaal niet fijn! Wat hebben jullie geluk gehad op die zekere dag. Zo zie je maar weer dat je volledig afhankelijk bent van ándere mensen op de weg.

Veel plezier met de GS en denk er maar niet te veel aan terug.
 
Laatst bewerkt:
Wat een barrel B|











:+


Nee, geweldig ding! Mooie kleur, mooi windschermpje! Gelijk maar een mooie Touratech kofferset erop gehangen!

Zeker leuke keuze gemaakt voor motor denk ik! Wens je er veel plezier mee en veel veilige kilometers :]

edit: ik heb me even verdiept in de reden van een nieuwe motor, maar dat is allemaal niet fijn! Wat hebben jullie geluk gehad op die zekere dag. Zo zie je maar weer dat je volledig afhankelijk bent van ándere mensen op de weg.

Veel plezier met de GS en denk er maar niet te veel aan terug.

Tnx, het ging gelukkig prima, eerste stukkie was weer ff wennen maar daarna ging het toch weer als vanouds. Ik rij wel wat defensiever merk ik, meer afstand houden, proberen in te schatten of mensen je wel gezien hebben en dan laat ik dus even het gas wat los maar ach dat kan nooit kwaad :)
 
Fijne motor ! Wat ga je allemaal in die koffers stoppen joh? ;)
Zou alleen op de snelweg wel een kruissnelheid van tussen de 120 en 140 aanhouden, daarboven vind ik 'm teveel toeren maken voor hele lange stukken, maar dat geldt ook voor m'n eigen fiets.

Veel plezier er mee !
 
Fijne motor ! Wat ga je allemaal in die koffers stoppen joh? ;)
Zou alleen op de snelweg wel een kruissnelheid van tussen de 120 en 140 aanhouden, daarboven vind ik 'm teveel toeren maken voor hele lange stukken, maar dat geldt ook voor m'n eigen fiets.

Veel plezier er mee !

Op vakantie met de motor en een vrouw die haar spulletjes moet pakken voor een aantal weken... need I say more :P

In het gewone dagelijkse rijden zitten ze er niet op hoor ;) ga daarvoor nog wel ff op zoek naar een (kleine) topkoffer of een tanktas... er kan nog meer bij *O* :+
 
Een vrouw die een koffer moet inpakken voor vakantie.... ja, daar weet ik ALLES van ;) Hele koffer vol.. niet normaal. En op vakantie? Gebruikt ze maar de helft !

Tanktasje en topkoffer.. ideaal. Ik zoek nog altijd een tanktas voor mijn DR650SE (metalen tank), maar ik heb ook een topkoffer die mee kan, dus zoveel haast heb ik er niet mee.

Ik weet ook niet hoeveel kilo je in zo'n zijkoffer mag gooien, maar misschien wel handig voor als je naar de supermarkt gaat? :P
 
Gefeliciteerd, stoere fiets. Ik heb er zelf ook zo een gehad, maar dan niet zo stoer als die van jou.

Veel veilige kilometers. :]
 
Een vrouw die een koffer moet inpakken voor vakantie.... ja, daar weet ik ALLES van ;) Hele koffer vol.. niet normaal. En op vakantie? Gebruikt ze maar de helft !

Tanktasje en topkoffer.. ideaal. Ik zoek nog altijd een tanktas voor mijn DR650SE (metalen tank), maar ik heb ook een topkoffer die mee kan, dus zoveel haast heb ik er niet mee.

Ik weet ook niet hoeveel kilo je in zo'n zijkoffer mag gooien, maar misschien wel handig voor als je naar de supermarkt gaat? :P

Mijn vriend heeft nog een mooie tanktas te koop. Kweet niet wat voor 1 je zoekt? Ik zal ff kijken of ik een piccie kan vinden.
 
Een vrouw die een koffer moet inpakken voor vakantie.... ja, daar weet ik ALLES van ;) Hele koffer vol.. niet normaal. En op vakantie? Gebruikt ze maar de helft !

Tanktasje en topkoffer.. ideaal. Ik zoek nog altijd een tanktas voor mijn DR650SE (metalen tank), maar ik heb ook een topkoffer die mee kan, dus zoveel haast heb ik er niet mee.

Ik weet ook niet hoeveel kilo je in zo'n zijkoffer mag gooien, maar misschien wel handig voor als je naar de supermarkt gaat? :P

Mmm kan hem ff niet vinden, alstie zo thuis komt dan laat ik hem wel ff een piccie posten vanaf zijn pc, daar staat iig een piccie op van zijn inmiddels gecrashte blade met tanktas :)
 
Een tanktas die ik zoek, moet dus op een offroad tank passen, net zoals op je F650GS. Een normale tanktas heb ik al liggen, maar dat is echt voor een 'vlakke' tank, a la naked bike of sportmotor.
 
Een tanktas die ik zoek, moet dus op een offroad tank passen, net zoals op je F650GS. Een normale tanktas heb ik al liggen, maar dat is echt voor een 'vlakke' tank, a la naked bike of sportmotor.

Mmm ja een DR heeft datzelfde euvel natuurlijk waarom wij nu die van ons wegdoen |( Sorry geen tanktas die voor jouw DR geschikt is dus -O-
 
Ze bestaan wel met magneten, want met riemen kan je elke tanktas wel vast zetten ;) Ben alleen bang dat bijv. een 'echte' BMW tanktas voor de F650GS heel erg duur is. Misschien moet ik bij Louis.de nog maar eens kijken, maar zoals ik al zei heeft het bij mij absoluut geen haast.

Maar rijd je man of vriend nog iets anders of hadden jullie maar 1 motor -> Blade ?
 
Mooie fiets, veel plezier ermee. Ik heb op een F650GS gelest en examen gedaan (wel een wat ouder model natuurlijk), prima motoren zijn het. :]
 
Ze bestaan wel met magneten, want met riemen kan je elke tanktas wel vast zetten ;) Ben alleen bang dat bijv. een 'echte' BMW tanktas voor de F650GS heel erg duur is. Misschien moet ik bij Louis.de nog maar eens kijken, maar zoals ik al zei heeft het bij mij absoluut geen haast.

Maar rijd je man of vriend nog iets anders of hadden jullie maar 1 motor -> Blade ?

De Blade was van Maarten. Op het moment van de crash waren we onderweg om hem in te ruilen tegen deze:

full


Ik had een soesGS500e en nu dus ook over op BMW :)
 
Soes GS500e en BMWF650GS is qua vermogen niet echt verschillend, al heb je nu wel meer koppel en een hogere zit ;)

Al ondertussen beetje lekker op gereden ? Weet niet wat je zelf een fijne kruissnelheid vind op de snelweg met de F650GS ? Ik vond dus tot 140km/u mooi op zo'n ding qua toerental. Maargoed, snelweg is saai, binnendoor vele malen leuker, maar je moet op de snelweg ook een beetje uit de voeten kunnen voor lange trips.


En die BMW van Maarten zal ook wel een wereld van verschil zijn vergeleken met de Blade ;) Ook mooi ding !
 
Soes GS500e en BMWF650GS is qua vermogen niet echt verschillend, al heb je nu wel meer koppel en een hogere zit ;)

Al ondertussen beetje lekker op gereden ? Weet niet wat je zelf een fijne kruissnelheid vind op de snelweg met de F650GS ? Ik vond dus tot 140km/u mooi op zo'n ding qua toerental. Maargoed, snelweg is saai, binnendoor vele malen leuker, maar je moet op de snelweg ook een beetje uit de voeten kunnen voor lange trips.


En die BMW van Maarten zal ook wel een wereld van verschil zijn vergeleken met de Blade ;) Ook mooi ding !

Nee klopt, het vermogen is niet schrikbarend anders maar het koppel absoluut wel. Voor de rest is de motor veel stabieler en moderner, de remmen zijn vele malen beter en ik ben super blij met het ABS. De zithouding is super en tja het is een stampertje heh. Die motor 'praat' als het ware tegen je, ik vind het geluidje ook heerlijk *D Ik heb hem van de week op de snelweg even open getrokken tot 140 maar ik moet nog ff uitkijken want ben nog aan het inrijden. Ik had op dat moment ook de koffers er op en dan adviseren ze max 130. Ik weet niet of het aan de koffers lag maar ik vond hem wat zoekerig in het stuur maar niet instabiel ofzo. Nou is het asfalt tussen Baarn en Hilversum nou ook niet echt om over naar huis te schrijven dus kweet niet waar het aan lag. Verder vind ik het echt een super lekkere motor :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan