Mijn nieuwe fiets!!!

@All: Thanx! En inderdaad, wat een fun-fiets is die Blade toch! Ben gisteren ff een stukje gaan rijden in de buurt van Halfweg, Spaarndam, de regio waar we met les wel eens heen gingen. Je hebt daar een paar hele mooie bochten liggen. Geweldig rijdt dat! En als je dat wilt dan blijft die Blade gáááááááááááán! Holy Sh*t wat een geluid!!! Maar dat hóeft niet natuurlijk :P Erg cool om daar terug te zijn zonder oortje en vaste schaduw :)

Begrijp ik goed dat dit dus je eerste motorfiets is?
 
@Kees & Frautie :} Bedankt!

mooie fiets weet zelf dat ie super rijd, veel plezier en pas op voor die etterbakken he! Spreek uit ervaring sind ik mijn blade heb en op de teller kijk schrik ik bijna iedere keer hoeveel ik te hard rijd onbewust dan he! Die 1 is zoooooooo lang! *O*

Die 1e versnelling inderdaad.... in 1 woord: WAUW! Met nadruk op die 1ste W, die wil ik er graag bij houden dus we blijven het koppie gebruiken! :)

Feli man,

geweldig mooie fiets. Kan door dit soort topics niet wachten op mijn eigen fiets....

FELI *O* *O*

Thanx! Wat wil je zelf gaan rijden?


Begrijp ik goed dat dit dus je eerste motorfiets is?

Euhm ... dat uhh .. heb je goed begrepen ja O-)
Problemen mee!?


;)
 
Da's een goeie! Was die MF sticker helemaal vergeten! Heb jij er een op je Golf of wacht je tot je een fiets hebt? :P

ik mot er nog 1 bestelle, denk dat ik er mee w8 tot ik een fiets heb. maar als een zwart golfie naar je toetert en er zwaait er 1 als een malloot naar je heb je weer iets om in het mf gespot topic te posten *O*
 
Heeeeeeeeeeeee, gisteren (13 Sept) Hoek Sportlaan - Van de Hooplaan...??? Ikke Zwarte GSXR links af vanaf de Sportlaan de Van de Hooplaan op...

Was jij dat?
 
Laatst bewerkt:
WHaaaaaaHooooo! Yeah baby! Een droom is uitgekomen! Mijn Fireblade! Maaaan wat rijdt dat lekker! een paar piccies:

(Afbeelding)

(Afbeelding)

(Afbeelding)

En eentje met zoepkip erop :)
(Afbeelding)

Ik rij in de omgeving Amsterdam (nee ik ben niet de enige, ik weet het ;) ) en 's ochtends gaat het van Amsterdam west naar Amstelveen. Ik ben degene die naar alles en iedereen zwaait van geluk :+
heyyyy mooie fiets man :} :Y *O* ...ik woon zelf ook in amsterdam ,als je een keertje wilt rijden zeg je het maar....heb nog maar een paar dagen vakantie '(
 
ik mot er nog 1 bestelle, denk dat ik er mee w8 tot ik een fiets heb. maar als een zwart golfie naar je toetert en er zwaait er 1 als een malloot naar je heb je weer iets om in het mf gespot topic te posten *O*

Meestal betekent dat toeteren en 'zwaaien' iets anders :+ Ik zal er zeker op letten!

Heeeeeeeeeeeee, gisteren (13 Sept) Hoek Sportlaan - Van de Hooplaan...??? Ikke Zwarte GSXR links af vanaf de Sportlaan de Van de Hooplaan op...

Was jij dat?

Had zomaar gekund maar ik rij eigenlijk altijd Handweg -> Keizer Karel -> Van der Hoop .... Het is wel erg dichtbij! :)

heyyyy mooie fiets man :} :Y *O* ...ik woon zelf ook in amsterdam ,als je een keertje wilt rijden zeg je het maar....heb nog maar een paar dagen vakantie '(

Thanx! Lijkt me een strak plan! Waar rij je normaal gesproken?
 
Mooie Blade, maar wel ff een andere knalpijp erop hoor, dit kan echt niet meer -O-
 
Meestal betekent dat toeteren en 'zwaaien' iets anders :+ Ik zal er zeker op letten!Had zomaar gekund maar ik rij eigenlijk altijd Handweg -> Keizer Karel -> Van der Hoop .... Het is wel erg dichtbij! :)Thanx! Lijkt me een strak plan! Waar rij je normaal gesproken?
pak meestal de dijkjes bij durgerdam ....die bochten zijn echt geweldig daar....me email staat in me profiel....kunnen we wat via msn afspreken een keer als je wilt
*O*
 
Yo ,

Congrats zoepkip. Nice bike.

Voor ritjes ed. moet je maar eens kijken bij, waar is wat te doen.

Topictitel Amsterdam deel 5

Succes en misschien tot snel bij Mac sloten.
 
Ik rij in de omgeving Amsterdam (nee ik ben niet de enige, ik weet het ;) ) en 's ochtends gaat het van Amsterdam west naar Amstelveen. Ik ben degene die naar alles en iedereen zwaait van geluk :+

Hmmm.. mooi ding..

Ik rij zelf ook vaak rond in west, misschien spotten we elkaar nog wel eens..
Donkere VFR met luide Remus high mount.. zie foto(nog zonder pijp)

full


Tot ziens in west
 
Nee helemaal niet. Ben er zelf ook begonnen 2mnd terug, nog geen moment spijt van gehad!!!

Cool! Moet ook zeggen dat ie me elke dag beter bevalt!

@ djey: Ik vind die standaard pijp juist wel mooi! Wat raad je me aan dan?
@ jro: Ik neem snel contact met je op! Ik ga ook "Geef mij maar Amsterdam 5" ff checken!

lol, ben je ook een regelmatige bezoeker bij ms? wil je fiets namelijk welles zien in real life
:]

Domme vraag waarschijnlijk maar wat is ms?


@ Tha Wizzie: Thanx! Cya waarschijnlijk bij de McSloten 8-) Thanx voor de tip!
@ VFRer: Ook een heel erg mooie fiets! Heb ik ook nog over getwijfeld!


leuke fiets...jammer dat er geen DUCATI op staat. ;) ;) veel geluk ermee.

_O- en Thanx!
 
Cool! Moet ook zeggen dat ie me elke dag beter bevalt!

@ djey: Ik vind die standaard pijp juist wel mooi! Wat raad je me aan dan?
@ jro: Ik neem snel contact met je op! Ik ga ook "Geef mij maar Amsterdam 5" ff checken!Domme vraag waarschijnlijk maar wat is ms?


@ Tha Wizzie: Thanx! Cya waarschijnlijk bij de McSloten 8-) Thanx voor de tip!
@ VFRer: Ook een heel erg mooie fiets! Heb ik ook nog over getwijfeld!_O- en Thanx!

MS is Mac Sloten
_O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan