Mijn nieuwe fiets

satyriasis

MF'er
8 mei 2003
130
0
Leidschendam
Ik heb eindelijk de fiets gevonden die ik al een tijdje zoek, en nog in de juiste kleurstelling ook :9~ ik heb er vandaag ff op gereden en het rijdt super. alleen hij moet nog 25 kw gemaakt worden, dus ik ga wel een hoop ower missen, maar ja is alleen nog maar beter voor me ( athans dat hou ik me zelf voor :P ).

[edit]
ow ja ff de andere gegevens van deze top motor :P
bouwjaar: 2000 ( geregistreerd op 17 juni )
12535 km gelopen
tis een grizzly uitvoering :? ( klinkt wel leuk :P )
[/edit]

voordat jullie gaan roepen om piccies, hier zijn ze ( wel een beetje donder maar het was al laat, sorry):

foto1_klein.jpg

foto2_klein.jpg

foto3_klein.jpg

foto4_klein.jpg

foto5_klein.jpg
 
Mooie fiets, maar wat is het toch een klote streek die 25kw grens. Heb je een dijk van een fiets, moet je er haast mee op een fietspad.... klote dus.
Wordt de restrictor wel eens getest?? (Waarschijnlijk ben je niet verzekerd als je hem zelf weghaalt, geen goed plan dus)

Ergo: Mooie fiets en nu hopen dat je snel naar het volle vermogen kunt.
(Mooie stelling: je moet wel een echte motorrijder zijn om eerst met 25kw te gaan rijden.... oude tijden herleven zo??)
 
Mooie fiets, maar wat is het toch een klote streek die 25kw grens. Heb je een dijk van een fiets, moet je er haast mee op een fietspad.... klote dus.

Het leuke is dat ik vaak in de stad rij en dus wel eens een fietspad mee pak })
 
Maar goed ook, anders had je een auto kunnen kopen... O-)
Lekker gaan oefenen, er zijn nog veel meer leuke dingen welke je met een motor kunt doen. (Blackprince, Getaway in stockholm..... ed.)
Wheeliën met 25kw is een leuke uitdaging, het stoppie is even moeilijk.

Veel plezier.
(Eerst rechtuit plezier hebben voor bovenstaande te proberen, zonde van de fiets anders!!) :o
 
ik ga nu in ieder geval lekker rustig aan doen met rijden, en van het voorjaar lekker oefenen op die knietjes, en die stoppies e.d. :P
 
Ziet er zeker niet verkeerd uit! Prachtfiets en idd mooie kleuren

Heb ik meteen een vraagje voor je. Je zegt dat ie nog 25 Kw gemaakt moet worden, wordt dat door de zaak daar gedaan en verzeker je em dan pas. Of neem je em zo mee naar huis, verzeker je em, en laat je em dan pas begrenzen?

Ik wil namelijk ook een CBR 600 maar ik moet ook klein en ik weet niet of ik em op mijn naam kan verzekeren als ie nog vol vermogen is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan