mijn nieuwe fiets

Op woensdag 29 mei 2002 13:33 schreef Jasper Grootveld het volgende:Dan meer even af en toe als honda magna door het leven ;)

En dan zeg jij een paar topics terug wat over mij :? Zit je nu zelf illegaal zonder rijbewijs, verzekering en papieren te rijden |(

Ik doe het ook, dus ik hou je niet tegen. Maar eerst de moraalridder uit hangen en het dan zelf doen :j
 
Heb je em al gekeurd? Zoniet dan kan het problemen veroorzaken! De keurmeester rijdt altijd een klein stuk op de motor en als hij aanvoelt dat het geen 25kW is, komt de zxr niet door de keuring!!!

De begrenzer moet je pas na de keuring eruit halen (heb ik nl. ook gedaan). De keurmeester voelde bij mijn ZZ-R600 ook meteen dat die begrenst was.

Er wordt niet altijd op gereden. Ligt eraan hoeveel tijd ze hebben.
Een 2takt racer die op kenteken moest (ex-circuitfiets) werd alleen aangetrapt. Hij vroeg of die eerst goed warm moest zijn.
Wij volmondig:"Jaaaaaaaa". En hij draait nog ff aan het gas en knikt. Zet daarna de motor af en keurt de fiets goed :}
 
En dan zeg jij een paar topics terug wat over mij :? Zit je nu zelf illegaal zonder rijbewijs, verzekering en papieren te rijden |(

Ik doe het ook, dus ik hou je niet tegen. Maar eerst de moraalridder uit hangen en het dan zelf doen :j

Was met een knipoog naar jou!!
Ik heb gisteren even proef gereden met de plaat van mn pa.
Staat nu weer netjes in de schuur, en zal daar dus nog wel even staan, helaas!!
 
Was met een knipoog naar jou!!
Ik heb gisteren even proef gereden met de plaat van mn pa.
Staat nu weer netjes in de schuur, en zal daar dus nog wel even staan, helaas!!
Hehe, geloof er nix van. Ik zie jou nog op de ZXR magna voorbij komen. Ik zou me in iedergeval niet kunnen inhouden. Nog een paar weekjes en dan eindelijk legaal GSX-R rijden })
 
Leuke motor en zeker niet duur voor een ZXR.
Moet ie nog gekeurd worden bij RDW of alleen nog wachten op de kentekenplaten ?
 
Hoe ga je de zxr eigenlijk begrenzen voor de keuring? Zelf een setje bij de Duitse dealer halen en inbouwen maar. :? Bij mijn ZZ-R600 was het begrenzen en ontgrenzen niet al te moeilijk.
 
Hoe ga je de zxr eigenlijk begrenzen voor de keuring? Zelf een setje bij de Duitse dealer halen en inbouwen maar. :? Bij mijn ZZ-R600 was het begrenzen en ontgrenzen niet al te moeilijk.

zal nog es effe bellen met een duitse dealer of ze zon set op kunnen sturen, duitsers zijn nl mn vrienden.

Enne, misschien dat ik wel es een heeeel klein stukkie ga rijden als magna, maar echt niet ver want ik blijf natuurlijk een moraal ridder ;)
 
Op woensdag 29 mei 2002 14:12 schreef Jasper Grootveld het volgende:zal nog es effe bellen met een duitse dealer of ze zon set op kunnen sturen, duitsers zijn nl mn vrienden.

Had je ruim 50 jaar geleden moeten zeggen ;)

Enne, misschien dat ik wel es een heeeel klein stukkie ga rijden als magna, maar echt niet ver want ik blijf natuurlijk een moraal ridder ;)

Totdat je een ongeluk krijgt en dik de lul bent ;) Ach ik heb gister ook ff 30km gereden, de motor is wel verzekerd, maar weer niet voor mij dan he, als ik erop rijd ;)
 
Wel grappig.

heb je geen reden om de wet te overtreden komt het vader gevoel boven, heb je een hele goede reden dan komt er een heel andere gevoel boven,

Zou er dan toch een duiveltje in mn oor zitten te fluisteren: doen doen doen doen
 
Hehehe , nog een zxr 400.Tis toch degene met vierkante koplamp?Gefeli.
Enne , die 2600 is een mooi begrag.4600 voor een 92 er?Keb die van mij een jaar , is een 93 er en kostte 3500.Dus die 4600 is gewoon belachelijk.
Welke banden zitten eronder?
Veel plezier....
 
bridgestone bt50 v en bt 57 achter, is da wat?

enne die vierkante lamp kan ik die vervangen door een nieuwere? lijkt er wel op.

want die vierkante is :r
 
Wel grappig.

heb je geen reden om de wet te overtreden komt het vader gevoel boven, heb je een hele goede reden dan komt er een heel andere gevoel boven,

Zou er dan toch een duiveltje in mn oor zitten te fluisteren: doen doen doen doen

Dat duiveltje heeft bij mij korte metten met het engeltje gemaakt }) . Ik hoop dat het bij jou niet gebeurd, of nou weer wel :?
 
Incorporates MS Belt and designed by GUTT. The BT-57 is a high-performance sport radial tire developed exclusively for imported and reimported big bikes. It has a wide range of grip from dry to wet, and ensures superbly balanced performance as you thread your way through curves. Suitable for riders who want to take on winding roads aggressively.


OVER MN BANDJES, vooral dat laatste zinnetje!! :}

en ja of die engel het onderspit gaat delven?
Het zal een hele harde strijd worden, dat wel!! :P
 
En we hebben er weer een KaWa bij *D

Mooie motor maar dat stond volgens mij al in dat ander topic.

Wel balen dat je nog zo lang moet wachten op de papieren.
 
En we hebben er weer een KaWa bij *D

Mooie motor maar dat stond volgens mij al in dat ander topic.

Wel balen dat je nog zo lang moet wachten op de papieren.

niet echt bij, want ik had al een kawa, ook al was dat geen ss.

edit, eigenlijk wel bij want mijn oude kawa is nu weer van jarno!
 
weet nu het verschil tussen 25kw en niet 25kw.

bij niet 25 kw moet je niet vlogas in zn 1 de bocht uit willen, sta je ineens haaks op de weg })
 
Zo mijn 25 kw setje in net gebracht.

4 ringen van 1, 54 pstuk.

porto 3, 54 dus voor minder als 10 euro is ie weer 25 kw.

Motorhaus Schafers Vielen dank!
 
Terug
Bovenaan Onderaan