mijn nieuwe gixxer:}

suzukiboelie

MF'er
5 jul 2004
91
0
weert
nu proberen met foto
full
 
Uhuh... :9~ ~

Plaat is wel... :? Zou iets rechter hangen want geflitsts wordt je toch nog en hier krijg je ook nog eens een bekeuring voor
 
full


Hé Suzukiboelie, wat heb jij met de "onderkant" van je achterkant gedaan? Ik zie dat jij wit bodywork hebt, ikke zwart?! :?

Wel cool fietsje natuurlijk! :}
 
Uitlaat! nou vind zelf de BOS GP het mooist onder de nieuwe Gixer, let me show you.

Suzukigp.JPG


:}

Maar een Akrapovic carbon zou ook zeer mooi staan en klinkt waarscheinlijk beter.

yoshimura natuurlijk niet vergeten!! :9~
 
Laatst bewerkt:
full


Een ander uitlaatje zou ik ook wel leuk vinden. Door de bomen zie je het bos (uitlaat?) niet meer. Wat is grofweg verschil tussen de leuke-gixxer-uitlaten zoals jullie net noemen dan en hoe duur is die hap?

:]
 
Hmmzzz ik heb nog een Laser Hotcam Titanium, nieuw in doos liggen....voor een Gixxer 600/750 heb er zelf een carbon hotcam onder zitten vond ik zelf mooier.. prijs op aanvraag... heb geen zin in de standaard "te duur" of "niet goed" reacties.. Hotcam klinkt trouwens wel heel mooi onder de 750....
 
wat moet die demper kosten is misschien iets voor mijn gixxer :]

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/103773/011698e2577085ca30998fd5ac945ee6 (IMGP0808.JPG)​
 
Terug
Bovenaan Onderaan