Mijn "nieuwe" Harley!

Nog een paar foto's van afgelopen winter.

Ik was overgestapt van het halve apehangertje wat er op zat naar een laag en breder stuur maar dat was het ook niet echt, hoek van het stuur was te schuin zodat je bij een beetje snelheid en niet lekker aan kan "hangen" maar echt goed vast moet houden....

Doorgeslepen, paar hoekprofieltjes erop om het in lijn te houden en een hechtlasje om het tijdelijk vast te zetten, en testen op de motor.

full


Eerst een kaarsrechte lijn geprobeerd maar dat was té als het op de motor zat, weer iets naar achteren verdraaid en toen was het goed. :Y

full


TIG afgelast, sorry voor de slechte focus. :X daarna een klein beetje plamuur en zwart gespoten.

full


Aan de achterkant had ik een ducktail spatbord gemonteerd i.p.v. de ouwe afgezaagde maar het achterlicht stak te veruit en de hoek van de kentekenplaat was te recht naar mijn zin.

full


Dus toen heb ik de achterlicht/kentekenplaathouder kaal gemaakt, het spul op verschillende plekken doorgeslepen, aangepast en weer aan elkaar gelast, ik had uiteindelijk misschien beter een hele nieuwe kunnen maken, had ik sneller klaar geweest misschien, hier zitten nu 3 avonden werk in. _O-

full


Maar het is nu wel meer naar mijn zin. :Y

full


Duo zitje is er al weer af trouwens. :W
 
kun je ff een foto maken van die mooie wandplaat met die ouwe erop?

bvd ! *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan