mijn nieuwe helm

Rico

MF veteraan
9 okt 2001
2.161
0
Het sprookjesbos :)
xventnewrossi.jpg
xventnewrossiback.jpg


xventnewrossitop.jpg
xventnewrossiside.jpg
 
Laatst bewerkt:
Idd agressief helmpie }) Past ie ook een beetje bij je motor? Enne... gewoon lekker veel rijden de komende tijd dan zit die helm binnen no-time
xyxthumbs.gif
 
Mooi hoor die Rossi replica, maar hij pas eigenlijk niet bij je Duc. Je moet maar gaan kijken voor een Honda 5 cylinder. ;) :)
 
he rico, heoveel ben jij nou kwijt aan onderhoud?

(ivm de mening van velen dat duc duur is?)


datgene wat je kwijt bent... is erg afhankelijk van de rijstijl... leverancier... en afspraken die gemaakt zijn.

mijn persoonlijke ervaring op dit gebied is goed maar merk wel dat er meer dingetjes zijn als bij de collega piloten met de japanners.... maar bij de r1 mannen merk ik dat er ook wel vaak iets kapot gereden word...

utieindelijk denk ik dat je moet zorgen dat je een nieuwe fiets rijdt en blijft rijden. ik hoop dus dat de volgende fiets een nieuwe wordt en geen goeie gebruikte. dan verlies je i.i.g. het gevoel "wat is er in het verleden met de fiets gebeurt" daar ben je zelf bij dus (:
 
Jeetje, wat een lelijke helm ;)

en dan ook nog zo'n motor die 2 cilinders te weinig heeft. ;)
 
ze is een perfectioniste he (daarom is ze ook op mij gevallen ;) )

maar een goeie baan heeft ze inderdaad, keileuk vindt ze het :)

ghaahahahawaahaha.. *Proest*

Wat ben je toch een grapjas :+

Filmpie is trouwens nog steeds niet gelukt. Kga het dit w.e. anders doen. '( solly...

Edit : Gizz, Rossie rijdt toch op de nieuwe 5-cylinder? 3 cilinders te weinig dus.. :P
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Edit : Gizz, Rossie rijdt toch op de nieuwe 5-cylinder? 3 cilinders te weinig dus.. :P

nee hoor 2 clinders.

Honda's zijn toch geen motors man,

Beter een zus die de hoer speelt, dan een broer die op een Honda rijdt.
 
Helm is :9~ :9~ :9~

Op de motor beurs in utrecht zag ik er diverse helmen met een leuke creative paint erop: Silvester, tweety, deze enzo nog wat anderen..
Maar ik weet niet meer door wie deze helmen gemaakt worden (AGV?) en kan ze nergens op het internet terug vinden, iemand ideeën :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan