Mijn nieuwe kawa

brainiac

MF'er
20 sep 2003
78
0
grootebroek
Hehe eindelijk ik heb alvast mijn motor voor over 6 jaar: kawasaki z1000r s1r.
Via via heb ik hem gekocht uit Amerika voor een prikkie! Ga um ff een Flinke opknapbeurt geven! Mag me oom er wel ff op rijden die is helemaal gek van deze kawa, he oom?! hihi

Later bryan ;)

0
 
hehe nie stiekem meej de weg op he

maaruh leuk om te zien dat er mensen op die leeftijd ook zijn die zich nie alleen bezighouden met wat voor scooter ze gaan kopen(of al hebben) voor als ze 16 zijn


maaruh goedkoop via via uit amerika?? ik niet snap...

ff gezocht...
Z1000r.gif


alleen die text die erbij staat is japans... grrrrr. maarja.. volges mij gwn dynorun
 
Laatst bewerkt:
kan je voor mijn ook geen motor kopen,voor de winter
dit slaat echt nergens op een motor kopen als je 15 ben :?
kan je hem 5 jaar lang poetsen had je beter zoon RS50 kunen kopen
 
LAche joh, heel veel sleutel plezier ermee. Je zal er ongetwijfeld een hoop mee en van leren.
Bekijk wel ff van tevoren welke onderdelen ERG schaars zijn, dan weetje dat je goed uit moe kijke dat je die nie sloopt ;)
 
Dat slaat nergens op, ik had deze voor heel weinig kunnen kopen, zon rs50 had nog meer gekost dusss daarom en ik heb het niet zo met kinder fietsen!

Bryan
 
Dat slaat nergens op, ik had deze voor heel weinig kunnen kopen, zon rs50 had nog meer gekost dusss daarom en ik heb het niet zo met kinder fietsen!

Bryan

Go Bryan!

Leuk toch en zolang je er niet op rijdt kan je toch geen kwaad. En je hebt een motor die als het goed is meer waard kan worden.
 
Bryan, een geweldige koop....leeftijd speelt geen rol.
Mijn Eddie Lawson hartje begint weer te kloppen met het zien van dit moois :)
 
als die echt zo goedkoop oke maar blijf het raar vinden
kon zelf ook niet wachten.maar nu maak je jezelf lekker met iets dat je niet kan gebruiken.
 
:Z Mijnheer rijdt zelf een ZX6R op 25kw, nee das lekker.

Gun het die jongen toch man! Het is zeker een mooi ding en als hij er plezier aan beleeft kan ik alleen maar blij voor 'm zijn.
 
vergeten te zeggen :

Vete moto , zou een z1000 zelf ook nog wel zien zitten ( of zon oude vete gs ofzo :) )
 
omdat ik dat een verschrikelijk mooie motor vindt (das 1)
ik weet niet wat vol vermogen doet dus ik ver lekker me er niet mee.
en dat 25KW is iets wat ik niet heb bepaalt DUS STFU
 
kan je voor mijn ook geen motor kopen,voor de winter
dit slaat echt nergens op een motor kopen als je 15 ben :?
kan je hem 5 jaar lang poetsen had je beter zoon RS50 kunen kopen

--> :? Mafkees :? !

Gefeliciteerd Brainiac.

Toen ik 15 was had ik er zeker niet af kunnen blijven. Had m´n vrienden op het schoolplein helemaal gek gemaakt. Zeker de posers met 70 i.p.v. 50 cc (oftwel 8 i.p.v.4 pk ???)
 
bij zo'n mannetje kan je ook beter je mond houden hij weet niet waar die over lult laat die jongen lekker een motor kopen ipv een brommert als hij dat leuk vind
veel plezier met je nieuwe aanwinst en rustig aan
Niets voor jou steef zo'n Z1000r kawa?
 
Terug
Bovenaan Onderaan