Mijn nieuwe kawa

Ach hij heeft wat leuks! ik zou jaloers zijn als ik ook nog zo jong was! kan die elkgeval ff leren schakelen als die daar zin in heb
 
Leuk fietsje hoor, maar ga je ook nog vertellen hoe goedkoop ie was? Of is dat geheim ;)
 
maar omdat ik niet gelijk positief ben ben ik de gebeten hond :?
ik kan er gewoon niet bij dan heb je zoon mooi ding (ja vindt hem ook wel stoer)en dan moet je nog 5/6 jaar wachten,lijkt me klote vandaar mijn reactie
 
maar omdat ik niet gelijk positief ben ben ik de gebeten hond :?
ik kan er gewoon niet bij dan heb je zoon mooi ding (ja vindt hem ook wel stoer)en dan moet je nog 5/6 jaar wachten,lijkt me klote vandaar mijn reactie
Dan heb je zon ding dat zo hard kan en word je afgetrokken door de eerste de beste diversion , lijkt mij klote en vandaar dat ik er niet bij kan dat je een zx6r koopt in 25 kw en er nog echt 25 kw mee rond rijd
en ..
en ..

dus STFU






B| :+
 
Hee mensen bedankt voor alle leuke reacties!!! En over de prijs hij koste mij 400 euro(gelukkig betalen me ouders de overvlucht!!) Ennuh ik heb er Lang en hard voor moeten werken (in een bollen schuur!) Dus laat me er van genieten dank u!
Wedstrijdje zx6r636??? nee hoor grapsjie, en anders liet ik je wel winnen hoor!

Groeten bryan
 
kan me mond weer niet houden.
tuurlijk ruk die 25KW eruit en dan begint iedereen weer te zeiken dat ik onverantword bezig ben.Maar ik laat het erin omdat ik dat het verstandigste vindt.
400eurotjes is niet veel,dat racy vindt ik best kom jij op je fietsje :P :P :+
 
Cool, een leeftijdsgenoot met een moto!

Ga er ook maar een kopen, hoe duur was die van jou??

Edit: 400 pleuro, netjes!
 
kan me mond weer niet houden.
tuurlijk ruk die 25KW eruit en dan begint iedereen weer te zeiken dat ik onverantword bezig ben.Maar ik laat het erin omdat ik dat het verstandigste vindt.
400eurotjes is niet veel,dat racy vindt ik best kom jij op je fietsje :P :P :+


ik denk dat ik je het snot in de ogen rijd met die z1000.... :X
@ topicstarter: vet mooie bike, klassieker in wording :} :} :}
en verder:
cool2.jpg
 
Hee mensen bedankt voor alle leuke reacties!!! En over de prijs hij koste mij 400 euro(gelukkig betalen me ouders de overvlucht!!) Ennuh ik heb er Lang en hard voor moeten werken (in een bollen schuur!) Dus laat me er van genieten dank u!
Wedstrijdje zx6r636??? nee hoor grapsjie, en anders liet ik je wel winnen hoor!

Groeten bryan

mmm gaf je het voordeel van de twijfel maar "Overvlucht" ??????
Dan kost dat ding straks het veelvoud van 400 euro???
Verschepen ok.... maar luchtvrachtbrommertje kost wel een paar keer meer dan 400 pleuro....

Ik geloof hem nie meer
 
jij bent de enige verstandige van het stel,waarom ?
omdat ik de oom ben en dat fietsje wel het 30 voudige kost maar wel leuk hoor al die reacties!!! hahahaha
:]
en nou niet aan komen met dat je voor dat geld een ducati 916 2de hands kan kopen dat weten we wel maar die moeten eerst nog maar een bike bouwen die zo veel waard is (in mijn ogen wel te verstaan).
Is ook maar een mening hahahaa :+
 
Cool verhaal.

En een verdomd mooie bak zeg, Tis dat ik meer van de twins ben...

En nou niet in de verleiding komen, ik kan je uit eigen hand vertellen dat het niet handig is om zonder rijbewijs door de politie gestopt te worden, dus lekker laten staan, en fijn naar blijven kijken en dromen.

Veel plezier ermee.
 
wel us gedacht dat we misschien in de zeik genomen worden?

:^

ik geloof er geen zak van
400 Euro voor zo'n ding :?
maar als onze topicstarter een fototje post als het ding in Nederland is met zichzelf erbij neem ik mijn woorden terug ;)
 
Ik weet niet meer wat ik moet geloven maar ik geloof wel dat die ene gast echt een 25kw ZX6R heeft |( :o
 
Terug
Bovenaan Onderaan