mijn nieuwe motor(cbr600rr)

bmwboxer

Die hard MF'er
12 mrt 2003
264
0
n.o.polder
ik hoop dat er nog een paar mooie dagen komen maar hier moet ik het weer een paar jaar mee doen.(gaat wel lukken)
full
 
Wat naar voor je dat je daar weer een paar jaar mee moet doen zeg ;)

Maar dat gaat idd wel lukken denk ik zo 1 2 3 :)

Mooie fiets trouwens :)
 
Superrrrrrrrrr :9~


en idd, hoop ook nog op een paar mooie dagen, kan ik m'n nieuwe aanwinst ook nog ff proberen.
 
Huh, die gele had toch een geel kontje? Zeker van een rode 2004 afgehaald? Of issie geïmporteerd? Staat wel strak zo! Succes ermee ;)
 
Huh, die gele had toch een geel kontje? Zeker van een rode 2004 afgehaald? Of issie geïmporteerd? Staat wel strak zo! Succes ermee ;)

och bij ten kate (aan de hondawing te zien) willen ze best wat mixen/matchen met bodywork. daar hebben ze genoeg van liggen (van de racers). dus als jij een zwart kontje wil..

ik vind het wel mooi staan. niet zo overheersend als de compleet gele versie. al vind ik die (zonder wing) ook erg gaaf. heb ik nog over zitten twijfelen. maar het is voor mij toch een zilvere R6 geworden.

mooi ding!
 
ik begrijp dat je vorige fiets een boxer was?
Hoe bevalt dat, van een twee pitter naar een 4 cilinder 600??

(ben benieuwd of de stap niet te groot is en je het koppel erg mist)

Wel erg mooi :9

(voor mij mooiste 600! O-) )
 
klopt,maar ook weer niet voor niets (ivm inkomplete set)maar dan heb je wel weer wat anders.betreft koppel je moet wat meer remmen met de 600,maar heb na de bmw nog een drie cil gehad dus langzaam afbouwen (daytona 955)
och bij ten kate (aan de hondawing te zien) willen ze best wat mixen/matchen met bodywork. daar hebben ze genoeg van liggen (van de racers). dus als jij een zwart kontje wil..

ik vind het wel mooi staan. niet zo overheersend als de compleet gele versie. al vind ik die (zonder wing) ook erg gaaf. heb ik nog over zitten twijfelen. maar het is voor mij toch een zilvere R6 geworden.

mooi ding!
 
dit staat wel erg gaaf.
beter dan deze in het rood (rood i.p.v. geel)
wel 2004 he???!!!
Echt cool!!!! :}

wens je veel rij plezier de komende jaren ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan