MIJN nieuwe motor, SV650S..

Hele dikke fiets, alleen nu ga je eerst een hele grote zaag pakken waarna je de demper eraf zaagt. Hierna een leovince erop en hoppa, helemaal af.

Gr jo


hier ook een leovince. geen race uitlaat maar eentje met uitneembare db-killer.

full
 
Beetje laat maar toch.. Een SV heeft echt een superframe.
Het is bijna het beste onderdeel van de motor (op het motorblok na dan).
Nee dat zit echt wel goed.

Een slecht weggedrag komt door de vering en de standaard banden.

En net zoals Peter als heeft verteld.. eerste jaar is 99.
Net zoals mijn motor... ook een 99-er, zo uit het boekje besteld omdat er nog niets was om op te rijden.

Groeten !
Arie
 
Gefeliciteerd met de SV :) . `k Heb zelf ook het oude model SV gereden en rij nu het nieuwe model.
Hier nog een piccie van mijn Leo Vince uitlaat op mijn SV (kwestie van zagen idd, maar voor de zekerheid hebben we de gehele uitlaat er maar afgehaald om te voorkomen om in mijn SV te zagen ;) )

88430


Edit: foto is gemaakt bij de TT-camping in Assen :) , waar het deze week wel lekker druk zal worden in vergelijking met deze foto.
 
hier ook een leovince. geen race uitlaat maar eentje met uitneembare db-killer.

(Afbeelding)

Ik heb precies dezelfde motor en uitlaat....gaaf geluidje he zo zonder db-killer!! Morgen gaan we alleen nog even dat stomme stepje er af halen, daar komt dan een mooi hoog beugeltje er op. Vervolgens de zaag nog even in de uitlaat, zodat ie wat hoger komt te staan....ik vind 'm nu zelf te laat, omdat ie niet helemaal met de lijn van de motor mee loopt!
 
Ik heb precies dezelfde motor en uitlaat....gaaf geluidje he zo zonder db-killer!! Morgen gaan we alleen nog even dat stomme stepje er af halen, daar komt dan een mooi hoog beugeltje er op. Vervolgens de zaag nog even in de uitlaat, zodat ie wat hoger komt te staan....ik vind 'm nu zelf te laat, omdat ie niet helemaal met de lijn van de motor mee loopt!

ben benieuwd. houd goed de veerweg van de achterbrug in de gaten. laat je weten of het je lukt?
 
Yep!!! En believe me!! Leovince rules qua geluid! Echt CAC!! Kom maar een keer in Grun en Flanky laat je wel ff horen!!! :P

O zeker! laten we daarbij gelijk maar weer es gaan rijden. Jij hoeft toch echt niet over te stappen op een andere pijp, your pipe rocks, too!!
 
Laatst bewerkt:
Ah kijk eens aan, ik heb de SV serie altijd erg erg mooi gevonden.
Gelukkig heb je 'm niet verkracht qua uiterlijk door 'm aan te passen, petje af!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan