mijn nieuwe motorjurk :)

x11 basman x11

MF veteraan
28 apr 2003
1.026
0
Almere
wilde jullie deze prachtpic niet onthouden.
de in het zwart gehulde strak verpakte ingesealde chorizo worst......ben ik :)

alpinestars


gisteren bij termaat motoren :} gekocht (wat een service) en vandaag(vanaf nu weer gisteren) voor het eerst om mijn lijfie vlak voordat wij naar zoetemeer knalden.
tis nog wat stijfjes allemaal maar dat zal wel veranderen......iig rijd ik er weer netjes in het leer bij.
 
gaaf pak! hebben ze die ook in combi toevallig?
ook leuk hok trouwens, die kwak.
 
was aan het eind van de middag wel fris by the weg.....5 wollen onderbroeken eronder aantrekken past niet echt met dit setje :)

deze is idd ook als combi te koop en kost dan evenveel.
had ook de combi gepast maar vond de overall toch strakker zitten............snel effe kakken is wel een probleem :+
 
was aan het eind van de middag wel fris by the weg.....5 wollen onderbroeken eronder aantrekken past niet echt met dit setje :)

(..)
Mooi koeiehuidje.

En tegen de kou vanaf vandaag eens kijken op Globeplein-Buiten of Bleekerstraat-Stad, bij die Duitse blauwgele tasssensuper.
Angoraspulletjes in de aanbieding http://www.lidl.nl/nl/index.nsf/pages/c.o.oow.20041108.index (Lidl deze week (dag ? )). En natuurlijk ipv. een gewone fleece een sogenaamde windstopper onder je overalletje.
 
Laatst bewerkt:
wow strak pak..... maar uh idd je motor is nog strakker.. :P :P :P als dat de jouwe is nl. ...ik zie nl dagelijks dezelfde brommert... :} :} (wel een jaartje jonger nl 2003)bij mij in de garage O-)
 
deze zx12r is ook van juni 2003.......alleen hij is van die grote kerel(202 cm) die naast mij staat.
mijn x11 staat verstopt achter de kawa :+

zijn alpinestars pak komt trouwens ook bij termaat vandaan.
 
wat een paranoide gelul altijd over kentekens,adresbordjes en weet ik het allemaal.
als ik lukraak op straat rijd ziet heel nederland (ook de ratten) mijn kenteken.....pennetje erbij,s'middags achter de pc en hup je heb het adres te pakken.

ik lig er niet wakker van.
 
vlug vlug...fotosoep me kanis ff snel weg......... :+

of verwissel ze eens met elkaar wahaha....lijkt me ook wel lachen :)
 
wilde jullie deze prachtpic niet onthouden.
de in het zwart gehulde strak verpakte ingesealde chorizo worst......ben ik :)

gisteren bij termaat motoren :} gekocht (wat een service) en vandaag(vanaf nu weer gisteren) voor het eerst om mijn lijfie vlak voordat wij naar zoetemeer knalden.
tis nog wat stijfjes allemaal maar dat zal wel veranderen......iig rijd ik er weer netjes in het leer bij.

Zeg, zit jij ook wel eens op het GR forum???
:]
 
Terug
Bovenaan Onderaan