Mijn nieuwe rijden..

Wat een serieuze reacties hier voor een geintje van de TS.

Al eens op zijn profiel gekeken? lijkt me niet echt milieuvriendelijk wat daar allemaal staat. _O-
 
Hahahaha, echt geweldig dit :P Mijn motor lijkt trouwens zuiniger te rijden als ik steeds tot een toertje of 7000 doorrij, dus niet steeds zo snel mogelijk opschakelen :+
 
th_Obvious-troll-is-obvious.jpg
 
ik heb een nieuwe held :Y
vanaf 2009 een topic een topic starten met een lulverhaal, zelf drie keer posten, en met een zak sjips en cola, (of westmalle) kijken wat er gebeurt. :}

*O* you go girl! *O*

edit: het is maar 1 topic
 
Laatst bewerkt:
ik zeg miljieuklupjes moeten deaud :D

Valt allemaal reuze mee.

3 jaar terug global warming we gaan allemaal dood.
De polen smelten we zullen verdrinken.

What do we care we wonen toch al beneden zeeniveau.
En terwijl iedereen dan vlucht voor de vloedgolven in het koekblik trap ik wel lamgs die files!

Hahaha
 
De beste manier om het milieu te sparen is om geen nieuwe dingen meer te kopen, je auto/wasmachine/motor/ whatever te (laten) repareren i.p.v. een ander te kopen, ik denk dat de meeste mensen geen benul hebben wat een product produceren aan energie en materiaal kost (en dat materiaal kost ook veel energie om te verkrijgen), en als je ergens heen wilt lopen of fietsen, trein, tram of bus verbruikt ook aardig wat energie...

Maar dat zal toch nooit gebeuren...
Ik hoop het niet, want dan zit bijna iedereen zonder werk. ;)
 
Het probleem is dat ik geen leggende gelden of geldboom heb

Dus als reparatie waarvoor het apparaat thuis opgehaald en gebracht moet worden(immers ik heb me auto kunnen verkopen dus kan het apparaat niet zelf vervoeren) duurder is dan de aanschaf van een nieuwe is de keuze simpel.
 
Ik zeg niet dat ik het er mee eens ben...
En ik ooki niet dat ik het zelf doe...
Maar 't is wel zo!

Ach, als de regering echt om het milieu gaf was het openbaar al gratis, of in ieder geval een HEEL stuk goedkoper, zo lang met de auto goedkoper is als met het OV, als dat er al is, blijft iedereen zelf rijden.
 
Gast, hoe denk je dat 99% elektriciteit wordt opgewekt.........

Verder is de productie van een elektrisch voertuig 10 keer zo vervuilend dan die van een op benzine, al met al komt het neer op een grotere verkloting van het milieu. Maarja, ze willen het toch verkopen en de mensen laten denken dat ze goed bezig zijn, dus vandaar dat je er niks over hoort.


Ow en het hele global warming is stierenpoep, als je de geschiedenis van de aarde bekijkt zie je dat dit een normale gang van zaken is, en er komt als het goed is zelfs over een jaar of 6 een ijstijd die alle verwarming die nu aan global warming zou liggen teniet zal doen, en de planeet zelfs nog meer af zal laten koelen.


En koeien stoten meer CO2 uit dan auto's per jaar :+
Ik had het niet beter kunnen verwoorden.
De grootste leugen uit het millieukamp: elektrisch rijden is schoon _O- _O- _O- _O- :r
 
Het autorijden is duur vanwege de subsidies voor het ov

Als het ov nou eens self sufficent was was autorijden een stuk goedkoper
Of in plaats van autorijden motorijden natuurlijk komt op hetzelfde neer
 
Ach, als de regering echt om het milieu gaf was het openbaar al gratis, of in ieder geval een HEEL stuk goedkoper, zo lang met de auto goedkoper is als met het OV, als dat er al is, blijft iedereen zelf rijden.
Dus een bus die 1:2 rijdt en vaak leeg of met een paar passagiers rijdt is milieuvriendelijker als een auto die 1:15 rijdt :?
 
Autoreply











Het is ongelofelijk we zijn het met elkaar eensch denk ik!!!!

Wie had dat gedacht ;)

Sorry kon het even niet laten
 
Terug
Bovenaan Onderaan