Mijn nieuwe rijden..

Jack be quick!!!

MF veteraan
10 nov 2003
2.425
1
Den Haag
Na een avondje in de kroeg met Westmalle Tripel waarbij ik in gesprek raakte met iemand van GroenLinks ben ik nu helemaal om! En ik vind het helemaal mieters! Want zo kan het met de Aarde niet doorgaan! We kunnen niet met z'n allen de grondstoffen zo blijven misbruiken en verspillen!
Nu rijd ik dus zo veel mogelijk op mijn trapfiets en anders met de tram, is Electrisch dus schoon! Heel af en toe rijd ik dus nog wel op mijn FJR maar dan alleen in de lage toeren en naar mijn moeder!
En wegrijden bij verkeerslichten doe ik net zo snel als auto's want kost minder brandstof!
Uit de aard der zaak ook snel opschakelen natuurlijk én een goed gevoel én de aarde redden! Ik betrap me er wel eens op dat ik vlak achter grote vrachtwagens ga rijden!
Maar dat is niet veilig zegt men!
Wie gaat met mij mee doen!

Edit!: ik kan natuurlijk mijn motor nu verkopen maar dan gaat de nieuwe eigenaar er natuurlijk heel veel op rijden en dat is natuurlijk weer slecht!
 
Laatst bewerkt:
Gast, hoe denk je dat 99% elektriciteit wordt opgewekt.........

Verder is de productie van een elektrisch voertuig 10 keer zo vervuilend dan die van een op benzine, al met al komt het neer op een grotere verkloting van het milieu. Maarja, ze willen het toch verkopen en de mensen laten denken dat ze goed bezig zijn, dus vandaar dat je er niks over hoort.


Ow en het hele global warming is stierenpoep, als je de geschiedenis van de aarde bekijkt zie je dat dit een normale gang van zaken is, en er komt als het goed is zelfs over een jaar of 6 een ijstijd die alle verwarming die nu aan global warming zou liggen teniet zal doen, en de planeet zelfs nog meer af zal laten koelen.


En koeien stoten meer CO2 uit dan auto's per jaar :+
 
Laatst bewerkt:
Ik zal vanaf nu overal de motor voor pakken, en overal tot het eind van mn toerenbereik doorjanken. Om dit wangedrag van jou te compenseren.
 
Op het moment wordt misschien nog veel elektriciteit uit olie en kolen gehaald, alhoewel er al heelveel met windmolens wordt opgewekt tegenwoordig. Over een aantal jaar zal dat aantal steeds groter worden, dus dan is een elektrisch voertuig wel 'beter' :O
 
Op het moment wordt misschien nog veel elektriciteit uit olie en kolen gehaald, alhoewel er al heelveel met windmolens wordt opgewekt tegenwoordig. Over een aantal jaar zal dat aantal steeds groter worden, dus dan is een elektrisch voertuig wel 'beter' :O
Hoe word een windmolen gemaakt?
 
Opbranden die ozonlaag }) . Volpompen met CO2 die atmosfeer, ik ben die koude winters helemaal zat. Laat de opwarming maar komen :+ .

Wacht even, het is pas maandag?
 
Pfff.....een motor niet meer doortrekken tot in het rood.....dat is wel erg rigoreus. Ik zal ook de trapfiets pakken als ik ergens in de buurt moet zijn. Maar voor alle andere ritjes pak ik mijn Busa en wordt die toerenteller goed omhoog gejaagd }) .
 
laatst op NGC een docu gezien over opwarming vd aarde.. schijnt juist goed te gaan zo :+

btw: uitlaatgassen zijn maar 3% van de totale luchtvervuiling ;)
 
Gast, hoe denk je dat 99% elektriciteit wordt opgewekt.........

Verder is de productie van een elektrisch voertuig 10 keer zo vervuilend dan die van een op benzine, al met al komt het neer op een grotere verkloting van het milieu. Maarja, ze willen het toch verkopen en de mensen laten denken dat ze goed bezig zijn, dus vandaar dat je er niks over hoort.


Ow en het hele global warming is stierenpoep, als je de geschiedenis van de aarde bekijkt zie je dat dit een normale gang van zaken is, en er komt als het goed is zelfs over een jaar of 6 een ijstijd die alle verwarming die nu aan global warming zou liggen teniet zal doen, en de planeet zelfs nog meer af zal laten koelen.


En koeien stoten meer CO2 uit dan auto's per jaar :+



Ik eet dan ook al drieentwintig jaar vegetarier die wel melk drinkt, dat dan weer
wel!
 
Laatst bewerkt:
Ik eet dan ook al drieentwintig jaar vegetarier die wel melk drinkt, dat dan weer
wel!


Eet jij vegetariërs?? :?


Ik help ook mee aan het bestrijden van de CO2 uitstoot, want ik eet veel koe, waardoor ze eerder dood gaan om maar aan de vraag te kunnen voldoen, waardoor ze minder kunnen poepen :+
 
Laatst bewerkt:
Jackieboy, I'm gonna make you an offer you can't refuse!
Ik wil mijn Bandit 600S omruilen met jouw FJR!
Je hoeft er zelfs niet voor bij te betalen!
Zo vervuil jij minder dan 50% (1300 tov 600 cc)!
En ik wil de FJR enkel in de woonkamer zetten ter decoratie! O-)
Ik hoop dat er koffers bij zitten, dan kan ik die open zetten en er tuinkers in kweken!

Peace out, voor een schoner milieu kameraad!
 
Ik ga voortaan ook motorpolend naar het werk/school. Ja in je eentje op zon ding is niet echt efficent als je er ook met zn 4 op past.
 
Terug
Bovenaan Onderaan