Mijn Nieuwe RSV Mille

FastMarc

MF veteraan
3 feb 2004
6.303
2
Zeist
Facebook
Ik heb vorige week donderdag mijn nieuwe bike op gehaalt het is een Aprilia RSV Mille van het bouwjaar 1999 kleur blauw/rood gekocht bij Arie Molenaar. Het rijd geweldig zeker als je een CBR 600f gewend bent je rijd alleen snel te hard. Ik heb de MF stiker al besteld dus jullie zien me wel rijden in de omgeving van Zeist.Ik heb alleen nu een verkeerde nickname.

Groet Fastcbr.

Bijlage: Pict0009.jpg
 
full
 
full

dit is de mijne
zeker niet mis mee juist de mooiste kleurstelling voor de rsv,heb er speciaal achter gezocht,zwart is maar zwart
 
(Afbeelding)
dit is de mijne
zeker niet mis mee juist de mooiste kleurstelling voor de rsv,heb er speciaal achter gezocht,zwart is maar zwart

Ik had hem al gezien bij jou verbouwingtopic, ziet er strak uit :}

Ik ga bij die van mij ook nog dingen veranderen ik heb al een andere uitlaat een LeoVince daar komen ook flinke klappen uit *D en ik heb die grijse randen in me velgen geplakt.
 
Ik rij morgen trouwens niet mee met de watertoren,
heb een zuipfestijn morgen voor de vakantie (effe tussendoor hoor).
 
Hee dat was de mijne............


voor ik hem inruilde.....


mille2001_006.jpg


2e_pinksterdag_010.jpg



En nu dus deze, rijd nog beter enz....

PICT0076.jpg



Veel plezier ermee heb je een strakke fiets aan, nooit iets aan gehad, en net gr. beurt gehad (18.000) bij Motor 2000.


Wat me wel opvalt, die lichte randen aan de velgen en andere banden, er zaten nog goede Pirelli Diablo's onder, 2500 Km. was dat al zo of heb je dat zelf geregeld?


Wil je nog wat weten ( jaccobird@jaccobird.com )
 
Laatst bewerkt:
Hee dat was de mijne............


voor ik hem inruilde.....


(Afbeelding)

(Afbeelding)


En nu dus deze, rijd nog beter enz....

(Afbeelding)


Veel plezier ermee heb je een strakke fiets aan, nooit iets aan gehad, en net gr. beurt gehad (18.000) bij Motor 2000.


Wat me wel opvalt, die lichte randen aan de velgen en andere banden, er zaten nog goede Pirelli Diablo's onder, 2500 Km. was dat al zo of heb je dat zelf geregeld?


Wil je nog wat weten ( jaccobird@jaccobird.com )
Ja ik wist al dat hij van jou was geweest Wim had me je kaartje gegeven dus ik zag me motor al op je site staan.

Het rijd super. Ik wilde er Michelin pilot powers onder dus die kreeg ik van Arie plus nieuwe ketting en tandwielen en een grote beurt. Die grijze randen heb ik er zelf in geplakt dat had ik bij mijn CBR ook en dat stond wel mooi en er zit nu een LeoVince uitlaat op zodat er wat meer klappen uit komen.
Ik wil nog wel wat dingen weten dus stuur ik je nog een keer en mailtje.
Die gele RSV is ook super ik had hem bij Arie al een paar keer staan bekijken.

Groet Fastcbr
 
Nog ff een tip, ik weet niet wat je weegt, (ik 84Kg) maar ik ben lang bezig geweest met het vinden van een juiste afstelling van de vering, zo heb ik hem ook ingeleverd, hij voelt mischien wat hard aan maar op snelle bochtige weggetjes doet hij het prima, wel kan je de voor poten 1 of 2 ringen laten zakken om hem beter in te laten sturen bij het korte werk.

Hoe dat de leovince het doet weet ik niet, maar met de sp titanium die er onder zat incl. eprom was hij beduidend sterker in het midden gebied.

De ketting was inderdaad nodig, ik zou er wel gelijk een 16 tand voor op laten zetten als je dat nog niet gedaan hebt, rijd een stuk makkeijker laag in toeren.

Greetzzz Sjaak.
 
Terug
Bovenaan Onderaan