mijn nieuwe schatje

KawaMania

Rookie
26 mei 2004
23
0
Zwolle
Ik zal mezelf en mijn nieuwe vriendinnetje even voorstellen. Ik ben Manwell uit Zwolle en dit is mijn nieuwe gifgroene schatje! Ze is van '98 en mijn eerste! Ik heb haar in Duitsland gevonden en het duurt nog anderhavle maand voordat ze gekeurd wordt en dus (officieel)de straat op mag. Dit is op zich niet ens zo'n ramp want ik heb nog niet eens een (v)rijbewijs maar met een beetje geluk is dat voor die tijd geregeld! Ik ben dus nog een maagd en ik hoop dat ze een beetje voorzichtig met me is ;) !

Erotisch gebeuren dat motorrijden :9

Welkom :} en ik hoop dat alles loopt zoals je hoopt en je straks kan rondtuffen ;)

sorry foutje...
hier is ze dan:
full

volgens mij zie ik dat die motor maar 97 pk heeft (beetje jammer) ik denk dat je beter voor een gixxer had kunnen gaan!!! :) :) :) :) :) :) nee grapje jongen nu kunnen we samen de wegen onveilig maken!!!

Thanx MFS, weet inderdaad dat het modelbouwjaar '97 is, maart '98 zag ze echter voor het eerst het asfalt...Je weet toch dat je bij vrouwtjes niet over hun leeftijd moet beginnen! O-)

redbullgsxr... het gras is altijd gifgroener bij de buurman *D !!!! We gaan van de zomer een aantal mensen flink ziek maken!!!!

Welkom op MF!

enne dit topic al gezien Scheuren in de omgeving Zwolle *D

[me]Dennis De Bengel vraagt zich af wanneer we Fully eens tegenkomen behalve vanaf tegengestelde rijrichting...[/me]
ehm.... zodra mijn zijwieltjes eraf mogen. :P

Enne.... zijn we elkaar al een keertje tegen gekomen dan? Kan het me niet herinneren. 'k Heb voor zover ik weet alleen pivo (die goed in zijn spiegels kijkt) en HMM al rijdend gespot (beide gevallen zat ik in koekblik). Verder ooit twee vuurstormen zien staan bij kalsbeek en Ted een aantal keer ontmoet.

uiteraard word je op mijn leeftijd al wat vergeetachtig....

Enne.... zijn we elkaar al een keertje tegen gekomen dan? Kan het me niet herinneren. 'k Heb voor zover ik weet alleen pivo (die goed in zijn spiegels kijkt) en HMM al rijdend gespot (beide gevallen zat ik in koekblik). Verder ooit twee vuurstormen zien staan bij kalsbeek en Ted een aantal keer ontmoet.

Nee klopt heb je nog nooit gespot...hoor alleen van de anderen dat ze jouw weleens tegen zijn gekomen.

Nee klopt heb je nog nooit gespot...hoor alleen van de anderen dat ze jouw weleens tegen zijn gekomen.

als je,je kenteken eerder wilt hebben moet je ff bellen met amc in lemeveld,volgens mij kan/mag hij dit ook(keuren) je bent dan wel wat duurder uit maar kan wel veel eerder rije

ik zie net dat je nog rb hebt dus heeft dus geen zin |( toch een x naar hans wie anders

ok vergezocht of ik moet mijn ogen is goed open doen, maar er rijd net een groene motor zonder kenteken langs mijn huis ?! Je bent toch niet stiekem aan het rijden he?

Volgens mij wel, maar ik zou het zelf eerlijk gezegt niet weten. Ik woon nu 2 jaar in zwolle en ken lang niet alle buurten bij naam. Oldeneel is zeg maar het gebied langs de ijssel bij het pondje dat naar Hattem gaat.

En ik heb eerder ook dichter bij het centrum gezeten, ik heb nog een half jaartje in assendorp gewoont :)

Volgens mij wel, maar ik zou het zelf eerlijk gezegt niet weten. Ik woon nu 2 jaar in zwolle en ken lang niet alle buurten bij naam. Oldeneel is zeg maar het gebied langs de ijssel bij het pondje dat naar Hattem gaat.

En ik heb eerder ook dichter bij het centrum gezeten, ik heb nog een half jaartje in assendorp gewoont :)
Ach, ik weet het na ruim 27 jaar (waarvan 4.5 in Zuid) nog steeds niet :P

Terug
Bovenaan Onderaan