Mijn nieuwe schuurvulling....

Mooi ijzerwerkie Brall.

Kun je je bagage vast opladen om straks in Ruinerwold dat ding ff te bekijken, of kom je niet op het wold treffen? Wij woude er een paar nachten naar toe.

Heb je het wph er ook bij? Zo nee, ik heb er nog 1 geloof ik voor dat type
 
misschien kom ik ook nog wel ff..

het is zo dichtbij dat ik anders toch maar wakker lig van de herrie die jullie maken ;)
 
Hahaha, zit ff te zoeken tussen m'n foto's en kom deze tegen, opgeslagen 04-03-2000

full


Kan wel weg denk ik ?

8-)
 
Hahaha, zit ff te zoeken tussen m'n foto's en kom deze tegen, opgeslagen 04-03-2000

(Afbeelding)

Kan wel weg denk ik ?

8-)
hahaha, cool, 1 van mijn eerste pogingen om een website in elkaar te flansen...

overigens zijn bijna alle foto´s en info van die site nog wel online, op http://oldskoolsuzuki.info


ennuh, wat die HD betreft, als ik hem 1 keer heb wordt hij vast wel mooi maar om te beginnen moet ik mijn Guzzi nog een keer proberen te verkopen, de kaffer die hem gekocht had kwam niet af, zijn handgeld is ie wel kwijt ( 8-) ) maar ik mijn Guzzi nog niet...

de HD boer laat deze HD wel een possje voor me staan overigens (bedankt Thijs) maat eerst dus maar weer "Guzzi uitventen.." '(
 
Gewoon bewaren Max; worden allemaal collectors-items.

net als dat artikel in de MotorEmotion over z'n Guzzi, wat nu eindelijk geplaatst is.

;)

B|

de originele foto's worden nog veel meer geld waard, en die heb ik ook nog. Oh nee fuck die liggen op de redactie. |( |(
 
...maar om te beginnen moet ik mijn Guzzi nog een keer proberen te verkopen, de kaffer die hem gekocht had kwam niet af, zijn handgeld is ie wel kwijt ( 8-) ) maar ik mijn Guzzi nog niet...
Godver wat een lul.

Hoeveel had ie aanbetaald? De helft? Dan wil ik de andere helft er wel bij leggen O-)
 
Hoi. Weet je wie dat blok erin gezet heeft?
Ziet het er netjes gedaan uit?
Nieuwsgierig omdat 'n Evo fysiek niet in 'n Shovel-frame past.
 
ze hebben inderdaad de staande achterste framebuis een beetje gemasseerd........
I zou persoonlijk altijd kiezen voor het wegslijpen of -vijlen van een stuk van de kleppendeksels en/of cilinderkop.Wel een slijptol met fijne slijpschijf gebruiken. :W
 
I zou persoonlijk altijd kiezen voor het wegslijpen of -vijlen van een stuk van de kleppendeksels en/of cilinderkop.Wel een slijptol met fijne slijpschijf gebruiken. :W
dat gaat niet, dan moet je een stuk van de uitlaatpoort afvijlen.. 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan