Mijn nieuwe schuurvulling....

nee ccr95, maar de sfeer is daar wel 10000 keer beter al bij occ...

en er zijn ook geen werknemers, er is er maar 1 en dat is de baas en die lult liever als dat ie werkt, nou dat kan, ik lul wel terug hoor, no sweat...
 
Goh, mooie motor. Zonde om te verbouwen! :P

Veters aan het stuur, is dat niet oldskool :?
 
veters horen in je schoenen........

ennuh, als ie klaar is mag je wel weer een keer een stukkie komen doen hoor... ;)
 
zoiets dus, op zadel en stuur na helemaal goed, kleur ook :

Harley.JPG
 
zo´n dragger bedoel je ??

neee....

full

Zoiets bedoel ik, dan alleen de zijkanten in een punt iets terugebogen om het achterwiel. Naar mijn bescheiden mening soms errug gaaf op dikke harleys
(ff niet naar de paintjob kijken he)
 
zoiets dus, op zadel en stuur na helemaal goed, kleur ook :

(Afbeelding)
Ik mis de dobbelsteenventieldoppen :P .

Had toch wel iets extremers verwacht eigenlijk? Ik denk dat ik maar een jaartje of vijf wacht met dat stukkie schrijven, eens zien hoe ie er dan bij staat ;) .

Edit: niet dat ik dit lelijk vindt hoor :) .
 
het eerste wat er denk ik af gaat zijn die idiote remmen, dan kijk ik wel eens verder...
 
Maar niet met een ape. Ik dacht dat je voor een 21" wiel ging?
Ik vind die groene wel aardig, maar verre and oude school.
juist wel ,ossekop, 19 of 21 inch wiel, origineel spatbord en ape´s.....en van achter superlaag...beetje wat robin heeft maar dan anders zeg maar.....

en oldskool is bij mij geloof ik nieuwer als bij jullie, ik ga meer voor de late 60´s stijl maar niet te radicaal, het moet vooral een fijn rijdende gebruiksmotor worden, vandaar ook die tas enzo....

ik doe graag wat concessies aan de stijl als dat de rijdbaarheid ten goede komt, "hence the Evo" ;)
 
Old-Skool ?

Is dat eigenlijk niet een soort retro ?
En is retro niet allemaal te duur gemaakt, en op ouwe troep lijkende nieuwe troep ?
Dingen zoals VW Beetle, Starck-citrus pers enz..
Dingen die door yuppen worden gekocht ?

Maakt dit jullie dan tot yuppen ?

:9
 
Terug
Bovenaan Onderaan