Mijn nieuwe vriendin

Japiejo5

MF veteraan
Zoals het onderschrift al aangaf,..heb onlangs mijn Fireblade verkocht en nu dus zoekende geweest naar een mooie zwarte Blackbird (BBB)

Nu ik heb er een gevonden en ga haar morgenmiddag ophalen,…er moeten nog ff nieuwe rubbertjes onder maar voor de rest is alles in keurige staat.

Omdat jullie vast niet kunnen slapen van de spanning post ik hier ff de foto’s van de verkoper,….kunnen jullie vast even genieten.

Opbouwende kritiek is welkom,..net als de tips, trucs en aandachtspunten.

Wishlist:

Demperset (wel met DB-killer ivm geplande Eiffel Toertochten.
Wit achtelicht.
Witte knipperlichten.

full

full
 
Laatst bewerkt:
Zoals het onderschrift al aangaf,..heb onlangs mijn Fireblade verkocht en nu dus zoekende geweest naar een mooie zwarte Blackbird (BBB)

Nu ik heb er een gevonden en ga haar morgenmiddag ophalen,…er moeten nog ff nieuwe rubbertjes onder maar voor de rest is alles in keurige staat.

Omdat jullie vast niet kunnen slapen van de spanning post ik hier ff de foto’s van de verkoper,….kunnen jullie vast even genieten.

Opbouwende kritiek is welkom,..net als de tips, trucs en aandachtspunten.

Wishlist:

Demperset (wel met DB-killer ivm geplande Eiffel Toertochten.
Wit achtelicht.
Witte knipperlichten.

(Afbeelding)
(Afbeelding)
mooie bike hoor

waarom spuit je die knipp.lichten niet smoke dan zie je ze niet als ze uitstaan
voor dan hé
 
beetje pubervraag, maar voelt die BB nu veel sneller dan een (oudere?) fireblade?

ohja, gefeliciteerd... :P

aandachtspunten niet echt, slijtage onderdelen gaan harder dan mijn vorige 600's. Hij is stukken goedkoper in onderhoud dan mijn 748.

Powercommander + Acra + K&N + ander tandwiel is een aanrader.
 
beetje pubervraag, maar voelt die BB nu veel sneller dan een (oudere?) fireblade?

ohja, gefeliciteerd... :P

aandachtspunten niet echt, slijtage onderdelen gaan harder dan mijn vorige 600's. Hij is stukken goedkoper in onderhoud dan mijn 748.

Powercommander + Acra + K&N + ander tandwiel is een aanrader.


Gefeliciteerd??

Heeft ie m gewonnen dan?


BTW als dit zijn nieuwe vriendin is ben ik wel ff benieuwd waar hij zijn lid insteekt en vooral wanneer???


:+
 
Wou dat mijn vriendin zo lekker rijd als deze BB :) ..... Mooi ding, gefeliciflapstaart !!!!!!!! *O* *O* *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan