mijn nieuwe .

Cobain

Die hard MF'er
10 apr 2003
504
0
Apeldoorn
Het is nu eindelijk zo ver. Na wat betalingsproblemen door de postbank heb ik nu eidelijk mijn nieuwe fiets. Hier zijn de lang verwachte piccies!!!!

full
 
Hij is mooi, veel plezier ermee, maar dat zal vast wel lukken
 
ja ja, Ik heb nog geen tijd gehad voor dat icoontje. Morgen tijdens mijn werk... Ik beloof het :) Het is altijd moeilijk afscheid nemen van je oude fiets...
 
He Cobain,

gefeliciteerd. 't Is inderdaad die van mijn broer. Of heb je zelf dat rode streepje op de velg gemaakt? En de bevestiging van het kenteken plaatje? Zo niet, dan is 't die van mijn broer.
 
nee die strepen op de velg zaten er al op. Ik zit er wel aan te denken om ze erop te laten spuiten als ik de velg er een keer uit heb liggen. Bevestiging van het plaatje is ook niet veranderd, behalve door photoshop (derde schroefje, had geen zin om em weer weg te halen :)

En nu mijn icoontje een buurt geven :P
 
Bedankt voor alle leuke reacties. Ik heb er al heel veel plezier mee :)

Weet iemand misschien of ik problemen ga krijgen met deze GP1 uitlaat in het buitenland?

En welke banden mikken jullie onder dit soort fietsen? Er zitten nu BT012 onder. Maar die slijten als een gek })
 
okay, het onderschrift is ook veranderd. Je moet mensen ook een beetje laten wennen aan verandering, daarom doe ik het allemaal niet te snel :P
 
idd die sticker moet er nog op. Ik had em net op mijn kawa zitten toen ik die verkocht. Had beter ff kunnen wachten...
 
Terug
Bovenaan Onderaan