Mijn ongekende goedheid en mijn straf

Captain Distraction

Die hard MF'er
11 apr 2002
351
0
Purmerend
Omdat ik de hele week verplicht met het blik naar mijn werk moet heb ik vanochtend maar even een leuke rit gemaakt via de diverse dijkjes van Purmerend naar Enkhuizen. Daar op een terrasje een paar hoofdstukken gelezen uit "ex-drummer" van de heer Brusselmans (weer een meesterwerk van deze manish gestoorde Belgische schrijver). :}

Op de terugweg zag ik ter hoogte van Hoogkarspel een radarwagen ofwel flitsblik staan :( . Dus meteen maar alle tegemoetkomende motorvrienden gewaarschuwd met hevige gebaren. Er zaten wat snelle knapen tussen dus wie weet wat voor ellende ik ze heb bespaard!

Op de A7 even flink het gas open getrokken zodat ik de rest van de week er weer tegen kan. Thuis aangekomen bleek uit mijn plastic tasje het meesterwerk van de heer brusselmans plus giro-overschrijvingskaart te zijn weggewaaid. Alleen mijn appeltje was ernog. KUT! Dat wordt een boete van de bibliotheek ! En ik had het laatste hoofdstuk nu net bewaard voor vanmiddag in de tuin met pils erbij !

Zo word ik dus roch nog gestraft na mijn goede daad. Krijg ik dan geen bescherming van de heilige wheelios, vermeende God van de motorrijder en moordenaar van vliegen ? :?

Mocht iemand tussen enkhuizen en purmerend een gevallen Brusselmans tegenkomen.. laat me even weten hoe het laaste hoofdstuk afloopt !

p.s ik hoop dat er nu niet ergens een motorrijder in de berm ligt met een Brusselmans tussen de ogen. Dan zou ik me pas echt lullig voelen !
 
moet je maar behoorlijk leesvoer meenemen op de motor. })

wel netjes van je dat je je tegenliggers hebt gewaarschuwd voor die radarpost, ik merk dat steeds minder mensen dit doen en dat vindt ik een beetje klote.
 
moet je maar behoorlijk leesvoer meenemen op de motor. })

wel netjes van je dat je je tegenliggers hebt gewaarschuwd voor die radarpost, ik merk dat steeds minder mensen dit doen en dat vindt ik een beetje klote.


Omdat je daar tegen woordig ook al een bekeuring voor kan krijgen :( :(
 
Nee hoor,

Je mag alleen niet toeteren of "seinen" met je groot licht. * DAAR * krijg je een boete voor...

BTW: in Duitsland houden ze hun hand tegen de voorruit als waarschuwing (oké lastig op de motor of je moet een C1 hebben of zo'n ander type motor waarover we geen grapjes meer mogen maken van de mod... )

Maar ook daar hebben we de bekende handgebaren voor wanneer we op 2 wielen onderweg zijn...

*HOE* waarschuwen jullie je medeweggebruikers normaal???
 
Goeie tas kopen misschien?
Een plastic tasje op de motor is ook niet aan te raden he ;)

Kijk, daarom rij ik nou een Deauville. Kan je zelfs 2 boeken meenemen.

CU

DooV (die overigens nooit boeken in zijn Deauville meeneemt en alleen thuis leest)
 
Terug
Bovenaan Onderaan