Mijn pak

NapO

MF veteraan
25 jun 2001
13.785
149
A.
zo ...ik heb eergister een jasje gekocht...ik had wel de leruh broek met kneepads, maar nog geen lederen jasje.

ging ik kijken bij zaanstad in alkmaar,....

komt de verkoopster naar me toe, kan ik u helpen...
ik zo: \"ja anders was ik hier niet... ;) \"

ik wil graag een leren jasje met protectie in de kleur blauw...(pakt ze een jasje die past op me broek, van het merk IXS....

vet mooi jasje, totdat ik op het kaartje keek...
€399,- (fl.879,-) ik zo...tering..dat is duur...
zeg heeft u ook nog een model van vorig jaar in de kleur...(nou dat had ze niet...)maaaar ik heb nog wel eentje met oranje, voor €157.50 <=hier hoefte ik dus geen 3 minuten over na te denken...passen....helemaal top....

nou wat vinden jullie ervan?
fastnappie.jpg


tevens heb ik ook ff een kiekje van me meissie geschoten op de fiets...
mas_sideways.jpg

ik moest ff over de nickname nadenken maar het wordt FastMaSSiE *D

ze heeft ook nog ff een kort filmpje gemaakt...het is nog niet spectaculair...maar er komt vanzelf meer...
www.pricewatch.be/images/fastnappie/blackbird.mpg

nou laat de reacties maar komen over het pak....en fastmassie...

p.s. niet over de helm zeuren ...ik ben aan het kijken voor een andere...
 
wil die fiets wel in\'t zwart.

en ik zou wat aan die standaard sigaren doen euch...

filmpie viel wel een beetj tegen eigenlijk :(
nou ja als je die bizarre gewent ben zoals een stoppie en dan omdraaien zodat je met de neus de richting in staat zoals je gekomen bent, zonder brokken :) :) :)
 
Laatst bewerkt:
dit was ff een testfilmpje....geen spannende dingen...

gewoon ff voorbij hakken....leuk scherp bochtje...kon alleen geen kneedown doen omdat het asfalt niet helemaal schoon was....

rustig aan...de andere filmpjes komen nog wel!

wil die fiets wel in\'t zwart.

en ik zou wat aan die standaard sigaren doen euch...

filmpie viel wel een beetj tegen eigenlijk :(
nou ja als je die bizarre gewent ben zoals een stoppie en dan omdraaien zodat je met de neus de richting in staat zoals je gekomen bent, zonder brokken :) :) :)
 
dit was ff een testfilmpje....geen spannende dingen...

gewoon ff voorbij hakken....leuk scherp bochtje...kon alleen geen kneedown doen omdat het asfalt niet helemaal schoon was....

rustig aan...de andere filmpjes komen nog wel!

Dat noem jij Rustig... de filmer kon je amper bij houden!! :}
Oh ja strak pakkie trouwens, lekker opvallend en dus veiliger in het verkeer, al die blinde koekblik bestuurders 8-)
k\'had er vandaag ook weer bijna eentje achterop... zondag rijders |( :(
 
Werd je achterna gezeten door \'Jean Luc Picard\' of zo? Net een rode laser of zo in dat filmpje... Lache! 8-)
 
wel een lekker wijf daar bij zaanstad motoren....

verder een Klompen Uit Trekken zaak

nog erger als axels bikes
 
Pak is OK, lekker veilig. Ben het wel eens met de opmerking over oranje sliders, zal nog wat strakker staan.

Heeft je vriendin geen eigen motor?
 
ik wil hierna de kneepads met van die titanium pennen erin...dat als je schraapt zo n enorme vonken regen voorbij komt....

als ze ze in oranje hebben...dan in orange...maar anders wordt het gewoon zwart... :)

Mooie stoppies maakt die gast :}
Zeker geld te veel

Mooi oranje jasje,nu nog oranje kneesliders en een mooie opvallende helm en het plaatje is compleet :)
 
sja op een zijspan heb je ze ook op het forum...

goed hoor..... :)
dat hoor je niet veel...
 
Staat mooi dat geel bij je blauwe motor :}

Over leer gesproken: weet iemand hoe het zit met de dress-code bij circuitcursussen? Ik las dat meestal (bv. VRO3) leer verplicht is maar mag je een combi hebben of moet het een overall zijn? En is een combi die aan elkaar geritst kan worden toegestaan ipv. een overall?
 
gewoon ff voorbij hakken....leuk scherp bochtje...kon alleen geen kneedown doen omdat het asfalt niet helemaal schoon was....

rustig aan...de andere filmpjes komen nog wel!
Met vuil op de weg gaat knee-down toch juist veel makkelijker, je komt op de bocht af, ziet het vuil en voor je het weet zit je knie al aan de grond. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan