Mijn pak

ja en daarna keil je de dijk af....
6 meter lager...

NOT....

Met vuil op de weg gaat knee-down toch juist veel makkelijker, je komt op de bocht af, ziet het vuil en voor je het weet zit je knie al aan de grond. :)
 
kan je gewoon in full leather naar toe hoor...

op de MFCD raad ik ook aan de mensen die full leather hebben het aan te trekken... :) en natuurlijk je kneepads opplakken!~!!! :)

Staat mooi dat geel bij je blauwe motor :}

Over leer gesproken: weet iemand hoe het zit met de dress-code bij circuitcursussen? Ik las dat meestal (bv. VRO3) leer verplicht is maar mag je een combi hebben of moet het een overall zijn? En is een combi die aan elkaar geritst kan worden toegestaan ipv. een overall?
 
Fastnappie, kijk je uit met die BB van je dat je hem niet met de kuip aan de grond rijdt????? :]
Ik bespaar je de foto\'s van mijn BB total loss
 
bedankt voor de waarschuwing....
maar ik snap dat echt niet.....

ik kan gewoon kneedownen enzo...zonder dat mijn kuipdelen aan de grond gaan....
als mij knie het asfalt raakt heb ik ongeveer nog een 1 cm tot een halve cm over voordat mijn stepje de grond raakt....

heb je fotoos?

welk jaar was jou blackbird...mijne is uit 2000, misschien is mijn kuip anders als de jouwe?

Fastnappie, kijk je uit met die BB van je dat je hem niet met de kuip aan de grond rijdt????? :]
Ik bespaar je de foto\'s van mijn BB total loss
 
Die van mij was ook van 2000
Stokkie van het steppie begon te slijten en toen kwam de kuip aan de grond en toen ging het fout.
Overigens is dat een bekend probleem van de Zwarte (blauw of rood mag ook)vogel.
Een gewaarschuwd vogeltje telt voor 2

Ik weet ff niet hoe ik de foto\'s in dit geheel moet krijgen. Ik wacht op antwoord van Gizzmo
 
he red mail de foto ff naar mij...
lnap@wolterskluwer.com

zet ik ze wel ff op het forum voor je...

Die van mij was ook van 2000
Stokkie van het steppie begon te slijten en toen kwam de kuip aan de grond en toen ging het fout.
Overigens is dat een bekend probleem van de Zwarte (blauw of rood mag ook)vogel.
Een gewaarschuwd vogeltje telt voor 2

Ik weet ff niet hoe ik de foto\'s in dit geheel moet krijgen. Ik wacht op antwoord van Gizzmo
 
kaal.jpg
hier begint het mee.

:} :}
 
als ik deze fotoos zie wordt ik wel een beetje verdrietig... ;(

gixxer_bird1.jpg

gixxer_bird2.jpg

gixxer_bird3.jpg

gixxer_bird4.jpg


zo moet het dus niet....die uitlaatjes....mmm...die zijn wel ok...maarja die heb je vast niet meer he?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat die rooie total-loss is... subframe is krom maar is dat niet demonteerbaar of zo? Gaat toch wel hard met die reparatiekosten als hij nu al total-los is. Of zit er ergens nog een dikke beschadiging (framebreuk of zo).
 
De BB was economisch total loss. M.a.w. nog op te knappen maar voor de verzekering voldoende om een bod door een opkoper te laten doen. Dagwaarde was fl 26500,= hoogste bod fl 6500,=
Ik heb de motor zelf gehouden en op marktplaats.nl gezet en er kwam iemand die bood fl 9500,= daar is ie ook voor weggegaan. Hij is nu blauw precies hetzelfde als die van Fastnappie
Degene die \'m gekocht heeft, heeft er fl 10000 aan verspijkerd en is bij Nico Bakker op de richtbank geweest en was helemaal recht. Die gozer is dus met wat sleutelwerk en de juiste relaties, voor fl 19500,= klaar.

De Bos dempers en Powercommander heb ik er gelijk bij verkocht.

Die Powercommander doet goed werk op een Blackbird Fastnappie. De kosten van zo\'n ding heb je er binnen 10.000km uit aan brandstofbesparing en in z\'n 2 zonder koppeling omhoog. hehe lamme vingers van het typen. Ben natuurlijk ook geen typegeit (lol)
 
hoe werkt dat dan zo n powercommander?

- stel je die zelf af?
- of laat je dat doen?
- en bij wie heb je dat gedaan?
- en wat kost het gehele zaakie?
- moet dat altijd icm uitlaten?
- hoeveel zuiniger rijdt dat dan?

vertel...vertel meer... :)

hoezo veel vragen?....hehehehe ;)
 
Laatst bewerkt:
Powercommander 2 of 3 400 euro
K&N filter 55 euro
Mooie dempers ± 600 euro
Afstellen 65 euro op de Dynojet van Ruud Fredriks in Goes
8 pk\'tjes aha erbij
14 Nm aha erbij
2de versnelling zonder koppeling omhoog met mijn 100kg

http://www.powercommander.com/
 
Laatst bewerkt:
Wat voor motor is die rooie in dat filmpje ?

Voor de rest een leuk topic, een fraaie fiets, een leuk pak... :) .
 
Terug
Bovenaan Onderaan