Mijn R6 en mijn rijbewijs zijn in beslag genomen

Heb je daarvoor in het leger nog gereden?
Want dat is wel lekker, crossen in de tijd van de baas! :]

Ja ik kan inderdaad lekker crossen in de tijd van de baas. Maar dat is nu even afgelopen. Ik heb nog een gazelle thuis staan en daar mag ik geloof ik nog wel op rijden. terug bij af snik.
 
Ervaring en opleiding hebben NIETS met elkaar te maken.
Inzicht en opleiding ook niet.

Voordat je een machine als een R6 een beetje goed kent zul je toch echt een paar duizend kilometer afgelegd moeten hebben, ervaring.....kies dan eerst maar voor 10 duizenden kilometers.

Zo'n actie in een tunnel...gaat er niet alleen om dat jij daar wel/of niet ongeschonden doorheen komt, maar een ander kan ook geen enkel foutje meer maken omdat jij dat dan nooit meer kan opvangen. Je rijstijl werkt een beetje teveel risicoverhogend.

K*t voor je en ik kan me voorstellen dat je baalt, hoe gaat je werkegever ermee om dat je nu niet mag rijden ?? Of weet ie dat niet ?? :X :X

Elke motorrijder is anders. Je kunt niet stellen dat je na een bepaald aantal kilometer pas ervaring hebt, dat is voor iedereen verschillend. Je hoort mij niet zeggen dat ik over zo'n berg ervaring beschik maar ik weet wel dat ik een redelijk stukje kan sturen. Ik bedoel dat niet opschepperig. Alleen ben ik van mening dat iemand die duizende kilometers ervaring heeft en nog nooit een echte bocht heeft durven nemen en zich altijd keurig netjes overal aan de snelheid houd, per definitie een betere motorrijder is. Ik word alleen zo moe van al die mensen die me als één of andere speelse tiener zonder ervaring af lopen te schilderen. Ook ik heb vpv gedaan meneer agent, bij uw collega's van de kmar. Ook ik heb met zo'n veel te zware bmw de meest onmogelijke acties uit moeten halen. Ook ik heb duizende kilometer afgelegd zowel op de bmw, moto guzzi en de ktm. Ook ik heb mijn VRO certificaat die ik al had voor dat ik mijn rijbewijs had. en ja dat kan. Wat ik probeer te zeggen is: Als je alleen een motor heb en je rijd elke dag door weer en wind, dan meemt de ervaring sneller toe als dat je eens je motor op een zonnige zondag tevoorschijn haalt om eens een rondje om de kerk te rijden. alle respect maar houden we nu dan op om over mijn motorbeheersing de emmeren. :}
 
Om de een of andere reden geloof ik niet dat hij uberhaupt een motor/rijbewijs heeft.

Hoe kunnen ze hem dan in beslag nemen. Jij bent ook niet echt de meest snuggere arie die op mf rondloopt he. En je komt nog wel uit het zelfde jaar als ik. Ik schaam me plaatsvervangend voor je jongen. Of wou je ook gewoon even iets schrijven. nou het is je geluk hoor. Ga zo door knul xxx aan je moeder
 
Ik heb er een tijdje over nagedacht, en ik ben eruit.

Ik ga je feliciteren met wat je is overkomen.

GEFELICITEERD!!!

Meer geluk hebben dan dit is bijna niet mogelijk,nm precies op het moment dat je het het meest nodig hebt is er iets dat je er voor behoed om grote ongelukken te maken.
You lucky bastard!!!
Geloof me, er zijn er velen (die niet op tijd tegen gehouden zijn) die jaloers op je zijn. Ik ken ze in mijn omgeving.
Probeer je te bevrijden van je pubertijd, op jouw manier je pubertijd verlengen is te vaak ongezond.
Ik ga niet zeggen dat je op dit moment een grote L*L bent.
Dat ga je later zelf wel zeggen.

No hard feelings
Jack.

bedankt voor je orginele reactie pffff wat heeft iedereen het toch goed met me voor. Ik voel me in een keer een stuk beter. Nu snap ik het pas, ik ga ze bedanken voor het in beslag nemen van mijn rijbewijs ik ben een gevaar voor de mensheid. jezus zeg, wat word hier alles een partij opgeblazen.
 
Hoe kunnen ze hem dan in beslag nemen. Jij bent ook niet echt de meest snuggere arie die op mf rondloopt he. En je komt nog wel uit het zelfde jaar als ik. Ik schaam me plaatsvervangend voor je jongen. Of wou je ook gewoon even iets schrijven. nou het is je geluk hoor. Ga zo door knul xxx aan je moeder
:X :X :X :X :X

reageer dr toch maar niet op :P


Ennuh...dat je ook nog onder militair strafrecht valt...had je ook eerder kunnen bedenken :?
 
bedankt voor je orginele reactie pffff wat heeft iedereen het toch goed met me voor. Ik voel me in een keer een stuk beter. Nu snap ik het pas, ik ga ze bedanken voor het in beslag nemen van mijn rijbewijs ik ben een gevaar voor de mensheid. jezus zeg, wat word hier alles een partij opgeblazen.
hey tommy kop op ,je kan over 6 maanden als de zomer begint weer meerijden met ons
139307
 
Sja, waarom eigenlijk nog op reageren klikken als alles al tig keer gezegd is . . .

TS doet minstens 2 dingen fout die ie zelf op dat moment wist, sja, erg zeg, politie die daarover valt :X

De enige keer dat ik hier over mijn bekeuringen heb gepost was het topic van 17/8/2003 omdat we toen met de HELE club geflitst waren. Soort lotgenoten topic zeg maar.

Voor de rest is het simpel; je maakt zelf de keuze om risico te lopen en op te vallen, ga dan niet lopen zeiken over de gevolgen ervan. Of hoop je er zo NOG meer aandacht mee te krijgen ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan