Mijn R6 en mijn rijbewijs zijn in beslag genomen

Okay dan hier de ware reden: We reden met vier motoren de maastunnel in rotterdam in en ik reed voorop. Ik heb tussen de auto's doorgereden en nadat ik deze had ingehaald waaronder een undercoverauto van onze vrienden. Bla Bla Bla verkeersveiligheid Bla Bla Bla artikel Bla 5 Bla doorgetrokkenstreep Bla Bla snelheidsovertreding die ze niet hebben kunnen constateren. zwaar zielig dus om iemand zijn motor en rijbewijs af te pakken bij een overtreding als deze. Het lijkt mij een beetje een te zware straf. Ik dacht niet dat dit mogelijk was en ik kan het nog steeds niet geloven.
 
Okay dan hier de ware reden: We reden met vier motoren de maastunnel in rotterdam in en ik reed voorop. Ik heb tussen de auto's doorgereden en nadat ik deze had ingehaald waaronder een undercoverauto van onze vrienden. Bla Bla Bla verkeersveiligheid Bla Bla Bla artikel Bla 5 Bla doorgetrokkenstreep Bla Bla snelheidsovertreding die ze niet hebben kunnen constateren. zwaar zielig dus om iemand zijn motor en rijbewijs af te pakken bij een overtreding als deze. Het lijkt mij een beetje een te zware straf. Ik dacht niet dat dit mogelijk was en ik kan het nog steeds niet geloven.

Hallo dan, weet je hoe smal de Maastunnel is? Je hebt als auto geen uitwijkmogelijkheid. Dus als je schrikt van zo'n idioot die er ff tussendoor 'moet', dan heb je een probleem.

Terecht dat ze zulk soort praktijken aanpakken.
 
Okay dan hier de ware reden: We reden met vier motoren de maastunnel in rotterdam in en ik reed voorop. Ik heb tussen de auto's doorgereden en nadat ik deze had ingehaald waaronder een undercoverauto van onze vrienden. Bla Bla Bla verkeersveiligheid Bla Bla Bla artikel Bla 5 Bla doorgetrokkenstreep Bla Bla snelheidsovertreding die ze niet hebben kunnen constateren. zwaar zielig dus om iemand zijn motor en rijbewijs af te pakken bij een overtreding als deze. Het lijkt mij een beetje een te zware straf. Ik dacht niet dat dit mogelijk was en ik kan het nog steeds niet geloven.
uhhh zo is het al iets duidelijker, maar hoeveel ruimte was er, wat was het snelheids verschil, hoe druk was het??
 
Hallo dan, weet je hoe smal de Maastunnel is? Je hebt als auto geen uitwijkmogelijkheid. Dus als je schrikt van zo'n idioot die er ff tussendoor 'moet', dan heb je een probleem.

Terecht dat ze zulk soort praktijken aanpakken.

:^

Blijft ondanks dat balen natuurlijk.
Maar wie zijn vingers brand...
... heeft dom gedaan :P
 
Hallo dan, weet je hoe smal de Maastunnel is? Je hebt als auto geen uitwijkmogelijkheid. Dus als je schrikt van zo'n idioot die er ff tussendoor 'moet', dan heb je een probleem.

Terecht dat ze zulk soort praktijken aanpakken.

:Z

Gelukkig was je der bij
 
Hallo dan, weet je hoe smal de Maastunnel is? Je hebt als auto geen uitwijkmogelijkheid. Dus als je schrikt van zo'n idioot die er ff tussendoor 'moet', dan heb je een probleem.

Terecht dat ze zulk soort praktijken aanpakken.


Niet echt netjes van TS, maar om dan de hele handel maar in beslag te nemen :?

M.i. was een stevige preek + prent wel voldoende geweest.
 
Niet echt netjes van TS, maar om dan de hele handel maar in beslag te nemen :?

M.i. was een stevige preek + prent wel voldoende geweest.

Je hoort het verhaal ook maar van één kant. Alleen tussen de auto's door is geen reden om zowel motor als RBW in te nemen, dus zal er wel mer aan de hand zijn.
 
Zwaar klote!!
Hoop voor je dat je snel weer alles terug krijgt met een minimale financiele schade.

En al die lui die roepen eigen schuld dikke bult........de pot op!! :(

Dit is gewoon zwaar klote, ga dan niet nog eens na trappen.
Ik weet toch zeker dat iedereen haar of zijn motor wel eens heeft open gegooit.
Niemand is heilig!

Stel het overkomt je zelf!
 
Zwaar klote!!
Hoop voor je dat je snel weer alles terug krijgt met een minimale financiele schade.

En al die lui die roepen eigen schuld dikke bult........de pot op!! :(

Dit is gewoon zwaar klote, ga dan niet nog eens na trappen.
Ik weet toch zeker dat iedereen haar of zijn motor wel eens heeft open gegooit.
Niemand is heilig!

Stel het overkomt je zelf!

Nou goed. Dan overkomt het je zelf. Ik ga niet zeiken als ik een boete heb of iets dergelijks want er is maar 1 iemand die verantwoordelijk is en dat ben je zelf.
 
Zwaar klote!!
Hoop voor je dat je snel weer alles terug krijgt met een minimale financiele schade.

En al die lui die roepen eigen schuld dikke bult........de pot op!! :(

Dit is gewoon zwaar klote, ga dan niet nog eens na trappen.
Ik weet toch zeker dat iedereen haar of zijn motor wel eens heeft open gegooit.
Niemand is heilig!

Stel het overkomt je zelf!

Dan is het natuurlijk balen.
En ook ik ben echt niet heilig.
Vandaag ook weer een hoop euries bespaart door niet gepakt te worden.
Blijft een risico om zulke acties uit te halen :X
 
Je hoort het verhaal ook maar van één kant. Alleen tussen de auto's door is geen reden om zowel motor als RBW in te nemen, dus zal er wel mer aan de hand zijn.


Ach ja, we oordelen allemaal op basis van de info die we wel hebben. Zo ook gij.... Of was jij de verbalisant cq. de automobilist waar hij wat te dicht langs reed??
 
Ach ja, we oordelen allemaal op basis van de info die we wel hebben. Zo ook gij.... Of was jij de verbalisant cq. de automobilist waar hij wat te dicht langs reed??

Als ik verbalisant zou zijn, zou ik net zo balen als andere motorrijders het voor je verzieken.
 
Laatst bewerkt:
Zwaar klote!!
Hoop voor je dat je snel weer alles terug krijgt met een minimale financiele schade.

En al die lui die roepen eigen schuld dikke bult........de pot op!! :(

Dit is gewoon zwaar klote, ga dan niet nog eens na trappen.
Ik weet toch zeker dat iedereen haar of zijn motor wel eens heeft open gegooit.
Niemand is heilig!

Stel het overkomt je zelf!

Dan idd niet zeiken, maar wonden likken. Ik lees helemaal niets van die Tommy dat hij er zelf schuld aan heeft en dat het stom van hem is. Nee, het is de schuld van de agenten. Aan me hoela!
 
Tommy,

klote voor je maar zet nu eens in leesbaar ABN neer wat er nou precies gebeurd is zodat men niet 36 reacties met het zelfde hoeft neer te zetten.

Politie neemt geen motor en RB inbeslag voor tussen auto's door rijden.
 
Door de maastunnel met een te hoge snelheid. Hoe hoog laten we dan in het midden.

Ala ghostrider tussen de auto's door.. in een smalle maastunnel.. Hoe smal laten we ook eventjes in het midden.

Feiten dus:
Te hoge snelheid
Tussen auto's door inhalen met een te hoge snelheid
Maastunnel = niet bepaald het meest veilig stuk snelweg

Lijkt me als je bovenstaande opsomt, zonder in de details te treden, al genoeg is. Ze nemen niet zomaar je motor in beslag. Rijbewijs mee, ala maar niet zomaar de motor ook.

En als ik dan ook nog eens het topic Eindelijk mijn motorrijbewijs na 4 weken ploeteren meereken.. dan werkt het al helemaal niet in je voordeel.

Bij dit soort topics gun ik altijd mensen het voordeel van de twijfel, natuurlijk rijden we allemaal wel eens te hard en krijgen mensen onterechte of te hoge boetes in onze ogen. Als je bijvoorbeeld op zondagochtend wordt bekeurd wanneer je even je motor 'test' op een lege snelweg. Dan zeg ik: Je hebt gelijk. Maar dat heb jij niet.

Begrijp me niet verkeerd: Ik vind het heel kut voor je. Maar denk nu even bij jezelf na en probeer eens je denkbeeld + rijgedrag aan te passen. Als je wilt raggen dan ga je lekker naar het circuit. Dat kun je hier op de weg nu eenmaal niet doen.

Ik heb wat dat betreft geen medelijden met je en ik hoop dat je hier van leert.


BTW:
De doorgetrokken streep: 125 euro
O.a. rechts inhalen (maar zal wel meer zijn omdat je er tussendoor reed): 95 euro
Rijsnelheid (vanaf 50km te veel nemen ze het rijbewijs in): Begin maar met tellen boven de 350/400 euro + dagvaarding.
 
Laatst bewerkt:
Door de maastunnel met een te hoge snelheid. Hoe hoog laten we dan in het midden.

Ala ghostrider tussen de auto's door.. in een smalle maastunnel.. Hoe smal laten we ook eventjes in het midden.

Feiten dus:
Te hoge snelheid
Tussen auto's door inhalen met een te hoge snelheid
Maastunnel = niet bepaald het meest veilig stuk snelweg

Lijkt me als je bovenstaande opsomt, zonder in de details te treden, al genoeg is. Ze nemen niet zomaar je motor in beslag. Rijbewijs mee, ala maar niet zomaar de motor ook.

En als ik dan ook nog eens het topic Eindelijk mijn motorrijbewijs na 4 weken ploeteren meereken.. dan werkt het al helemaal niet in je voordeel.

Bij dit soort topics gun ik altijd mensen het voordeel van de twijfel, natuurlijk rijden we allemaal wel eens te hard en krijgen mensen onterechte of te hoge boetes in onze ogen. Als je bijvoorbeeld op zondagochtend wordt bekeurd wanneer je even je motor 'test' op een lege snelweg. Dan zeg ik: Je hebt gelijk. Maar dat heb jij niet.

Begrijp me niet verkeerd: Ik vind het heel kut voor je. Maar denk nu even bij jezelf na en probeer eens je denkbeeld + rijgedrag aan te passen. Als je wilt raggen dan ga je lekker naar het circuit. Dat kun je hier op de weg nu eenmaal niet doen.

Ik heb wat dat betreft geen medelijden met je en ik hoop dat je hier van leert.


BTW:
De doorgetrokken streep: 125 euro
O.a. rechts inhalen (maar zal wel meer zijn omdat je er tussendoor reed): 95 euro
Rijsnelheid (vanaf 50km te veel nemen ze het rijbewijs in): Begin maar met tellen boven de 350/400 euro + dagvaarding.
Even voorop stellen dat de maastunnel geen snelweg is en dat daar een limiet geldt van 50 KM/h. Die tunnel is echt smal en er is niet voor niks een inhaalverbod. Als TS zegt dat hij tussen de auto's door glipte vind ik het niks gek dat zijn rijbewijs is afgenomen. Daarentegen ben je al helemaal niet slim bezig als je ziet hoeveel ze staan te controleren daar.

Nu kan je gaan zeggen dat de Ghostrider het ook doet en dat bijna iedereen dat wel aanvaard. Maar ook hij moet hier niet komen zeiken als hij gepakt wordt. Ook dan zal ik zeggen dat het zijn eigen fout is. Mocht het mij overkomen zal ik de eerste zijn die dat zegt.

Maargoed, rijbewijs kwijt is nooit fijn. Succes ermee.
 
Okay dan hier de ware reden: We reden met vier motoren de maastunnel in rotterdam in en ik reed voorop. Ik heb tussen de auto's doorgereden en nadat ik deze had ingehaald waaronder een undercoverauto van onze vrienden. Bla Bla Bla verkeersveiligheid Bla Bla Bla artikel Bla 5 Bla doorgetrokkenstreep Bla Bla snelheidsovertreding die ze niet hebben kunnen constateren. zwaar zielig dus om iemand zijn motor en rijbewijs af te pakken bij een overtreding als deze. Het lijkt mij een beetje een te zware straf. Ik dacht niet dat dit mogelijk was en ik kan het nog steeds niet geloven.

Rij ook dagelijks door de maastunnel er is daar niets voor niets een doorgetrokken streep.
Het is daar inderdaad niet zo breed maar die auto's rijden daar ook belachelijk, rijden ze met 80 de maastunnel in waar je 50 mag, aan het eind van de tunnel staat een flitspaal gaan ze vol op de rem ja hallo hoe krijg je gevaarlijke situaties in die maastunnel met een bocht en op het eind een flitspaal van voren geflitst, dus geld niet voor motoren, maar de auto's gaan vol op de rem komt file vaak tot de bocht en dan komen er andere ooo kijk nou iedereen staat stil, iedereen weer langzaam door die stink tunnel dan ga je er wel tussen door als dat mogelijk is vooral s’ochtends ik zelf blijf er altijd achter hangen omdat er geen ruimte is om er tussendoor te gaan.
Dus Tommy R6 aan de ene kant heb je wel gelijk maar aan de anderekant ja het is niet echt de veiligste manier, en pech dat je de politie tegen kwam.
Hopen dat je je motor terug krijgt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan