Mijn R6 en mijn rijbewijs zijn in beslag genomen

Tommy R6

MF'er
20 sep 2004
39
0
Oud-beijerland
Na vijf weken van het ultieme genot te hebben mogen proeven, was het vandaag in één keer afgelopen. R6je kom bij me terug... ;( Nu weer met de bus, trein, taxi en de benenwagen. En als ik nou echt iets levensgevaarlijks had gedaan had ik er misschien niet zo veel moeite als nu mee gehad. Onbegrijpelijk hoe sommige agenten in elkaar zitten. Die gedachtegang kan ik dus echt niet volgen. Ga boeven vangen ipv mij m'n plezier af te nemen. IK ben in shock.
 
ja komt goed schimmelgeit, ik zal hem met respect behandelen. Maar hij moet niet raar opkijken als ik het uiterste van hem vraag. Hij is zijn eigen keus geweest om een R6 te worden en dan zal ie ook voor de consequenties op moeten draaien. Die toerenbegrenzer bijvoorbeeld zit er natuurlijk niet voor niks op he. En waarom op twee wielen rijden al je door op één wiel te rijden slijtage op je voorwiel bespaart. Groeten moraalridder Tomsam
 
Nouja, hij heeft het over een R6, een toerenbegrenzer, inbeslagname van de motor, en hij snapt er blijkbaar niks van.. Dan reedt ie zeker in z'n 1, tegen de toerenbegrenzer aan, gewoon op de snelweg. Hoe hard gaat een R6 maximaal, in z'n 1 ?

Tsja, idd errûg vreemd dat ze hem dan hebben afgepakt.. |(
 
Wat wil die nou nou dat we hier op zeggen, als we de reden niet eens weten?? Ik weet wel dat onze "vrienden" van de politie niet zomaar alles afnemen. Ik ben benieuwd..........
 
Nouja, hij heeft het over een R6, een toerenbegrenzer, inbeslagname van de motor, en hij snapt er blijkbaar niks van.. Dan reedt ie zeker in z'n 1, tegen de toerenbegrenzer aan, gewoon op de snelweg. Hoe hard gaat een R6 maximaal, in z'n 1 ?

Tsja, idd errûg vreemd dat ze hem dan hebben afgepakt.. |(
:^ en toen thuis zijn comp. ook nog in beslag genomen .... :?
 
Nouja, hij heeft het over een R6, een toerenbegrenzer, inbeslagname van de motor, en hij snapt er blijkbaar niks van.. Dan reedt ie zeker in z'n 1, tegen de toerenbegrenzer aan, gewoon op de snelweg. Hoe hard gaat een R6 maximaal, in z'n 1 ?

Tsja, idd errûg vreemd dat ze hem dan hebben afgepakt.. |(
Ik heb die van mij een keer op 115 gehad.

Maar ben nu onderhand ook wel benieuwd geworden wat er zo schandalig was dat hij het allemaal kwijt is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan